vandaar dat ik tijdens dat nummer kon typen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die muziek is geen handjes in de lucht waard![]()
Of ze voelt de bui hangen dat Theo haar door heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ze is opeens heel druk bezig, kan ze straks weer zeggen dat ze ook hard gewerkt heeft![]()
Whaahahaha!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: Ik had geen zin om te leren... ik eindig toch wel bij Talpa![]()
Hehehe, wat een zelfkennis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: Ik had geen zin om te leren... ik eindig toch wel bij Talpa![]()
Viola wil op tijd naar bed die is verschrikkelijk moequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ze is opeens heel druk bezig, kan ze straks weer zeggen dat ze ook hard gewerkt heeft![]()
Je hallucineert. Neem je je pilletjes wel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef frizti het volgende:
Volgens mij zag ik het niet goed of droom ik?
Liep viool daar met een stuk podium te sjouwen?
toetsenbord omhoog houdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je, het is wel moeilijk typen met m'n handjes in de lucht.![]()
![]()
Mooi!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komt jouw prins je redden.........en als je dan je schoentje verliest, plaats hem dan in het gezicht van Viool.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komt jouw prins je redden.........en als je dan je schoentje verliest, plaats hem dan in het gezicht van Viool.
Ja..je droomtquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef frizti het volgende:
Volgens mij zag ik het niet goed of droom ik?
Liep viool daar met een stuk podium te sjouwen?
Da's mooi. kan je de hele avond nog typenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Yolande het volgende:
[..]
vandaar dat ik tijdens dat nummer kon typen.![]()
ikke ikkequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
HAD IK MAAR IEMAND OM VAN TE HOUWEN
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet ie eerst wat lijntjes nemen.quote:
ze hebben nooit drugs gebruiktquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Moet ie eerst wat lijntjes nemen.
Iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Nee verdomd zeg, het lijkt wel alsof Viola aan het opruimen is![]()
Nee joh..is een stand innquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Flabbergasted, stupéfait, superlatieven schieten tekort....quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Theo volgens mij niet nee, maar die Charlie is helemaal doorgeflipt.quote:
Ik zie het ook en zit me af te of ik wel goed zie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom zijn die happy hardcore nummers altijd van die klote covers?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Just can't get enough![]()
![]()
Newsiequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:26 schreef newsman het volgende:
Theo roept:"Ik ben helemaal kapot", Viool komt eraan gesloft en zegt zachtjes, Theo:"Dat was mijn tekst".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |