Geen nood... ik heb altijd een schroevendraaier bij mequote:
een zingende pleeborstelquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
wat heb ik nu aan m'n fiets hangen, welke malloot zit daar niet te zingen??
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geen nood... ik heb altijd een schroevendraaier bij me![]()
[afbeelding]
Ja niet slim gekozen van die zanger op een skifeest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Manu82 het volgende:
wat heb ik nu aan m'n fiets hangen, welke malloot zit daar niet te zingen??
Dan ga je toch lekker slapen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef CartWOman het volgende:
[..]Dat red ik niet, heb nu al wegtrekkertjes.
![]()
Glas is halfvol, nog ff.quote:
Hai, Yolande.quote:
Hij wil je weghebben... ik zou het niet pikken CWquote:
Die muziek is geen handjes in de lucht waardquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je, het is wel moeilijk typen met m'n handjes in de lucht.![]()
![]()
'Ik heb er geen kracht meer voor...'quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij wil je weghebben... ik zou het niet pikken CW![]()
Helemaal niet ben een hele grote fan van CW.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij wil je weghebben... ik zou het niet pikken CW![]()
ze is opeens heel druk bezig, kan ze straks weer zeggen dat ze ook hard gewerkt heeftquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar Holt is stevig de tafel aan het boenen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'Ik heb er geen kracht meer voor...'![]()
Whahahahaha... maakte maar grapje Regenwormquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helemaal niet ben een hele grote fan van CW.![]()
Monique die is niet kapot te krijgen,quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef frizti het volgende:
En wie is er weer aan het werk?
[afbeelding]
Lief, worm.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helemaal niet ben een hele grote fan van CW.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef frizti het volgende:
En wie is er weer aan het werk?
[afbeelding]
vandaar dat ik tijdens dat nummer kon typen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die muziek is geen handjes in de lucht waard![]()
Of ze voelt de bui hangen dat Theo haar door heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ze is opeens heel druk bezig, kan ze straks weer zeggen dat ze ook hard gewerkt heeft![]()
Whaahahaha!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: Ik had geen zin om te leren... ik eindig toch wel bij Talpa![]()
Hehehe, wat een zelfkennis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef Foreverblue het volgende:
Theo: Ik had geen zin om te leren... ik eindig toch wel bij Talpa![]()
Viola wil op tijd naar bed die is verschrikkelijk moequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef kukeleku het volgende:
[..]
ze is opeens heel druk bezig, kan ze straks weer zeggen dat ze ook hard gewerkt heeft![]()
Je hallucineert. Neem je je pilletjes wel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef frizti het volgende:
Volgens mij zag ik het niet goed of droom ik?
Liep viool daar met een stuk podium te sjouwen?
toetsenbord omhoog houdenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dank je, het is wel moeilijk typen met m'n handjes in de lucht.![]()
![]()
Mooi!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komt jouw prins je redden.........en als je dan je schoentje verliest, plaats hem dan in het gezicht van Viool.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Wanneer komt jouw prins je redden.........en als je dan je schoentje verliest, plaats hem dan in het gezicht van Viool.
Ja..je droomtquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef frizti het volgende:
Volgens mij zag ik het niet goed of droom ik?
Liep viool daar met een stuk podium te sjouwen?
Da's mooi. kan je de hele avond nog typenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Yolande het volgende:
[..]
vandaar dat ik tijdens dat nummer kon typen.![]()
ikke ikkequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
HAD IK MAAR IEMAND OM VAN TE HOUWEN
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet ie eerst wat lijntjes nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |