quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik berg mijn zweepje weer even op voor een paar uurtjes en ga achter die lekker (beetje zieke nog) billen liggen.
Tot webcams en de volgende naakfoto's maar weer.
![]()
tis alleen jammer dat je et zelf verpest hebtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik moet je dankbaar zijn![]()
Ik wou net zeggen, dat is privequote:
o sorry dat mi ta wak begreep ik niet helemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef Suikeroom het volgende:
ik ben nog helemaal niet moe dus ehh istie weer![]()
neem een baan als bolletjesslikker want niemand vind je dopequote:
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb jij PC Eend gebeld?![]()
![]()
En? Deed ie Donald Duck na?![]()
Het ging allemaal zo snel ik kon bijna niks terugzeggenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:29 schreef tann het volgende:
[..]
tis alleen jammer dat je et zelf verpest hebt![]()
Je wil niet weten wat ik daar voor moet hebben doenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wij![]()
nee hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik begin me toch een beetje benadeeld te voelen, die Eend weet de kooktips eerder dan wij![]()
Ga jij je er nou ook nog ff mee bemoeienquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef MissHobje het volgende:
PC eend!!!! gedraag jij je eens zeg![]()
dat vind ie errug moeilijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef MissHobje het volgende:
PC eend!!!! gedraag jij je eens zeg![]()
Nu je het zegt, je hebt me die stemvervormer nog niet eens betaaldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
dat vind ie errug moeilijkstraks gaat ie zeggen dat iemand zn stem vervormde aan de foon
![]()
![]()
Waar heb ik me niet gedragen danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:40 schreef tann het volgende:
[..]
dat vind ie errug moeilijkstraks gaat ie zeggen dat iemand zn stem vervormde aan de foon
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |