quote:
Misschien duurt het nu maar een maand!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef mitt het volgende:
Ouderwets een topic vol spammen.
Nu bedtijd knul?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien duurt het nu maar een maand! [afbeelding]
Zoiets ja!quote:
Oh nou en dan kom ik weer in beeldquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zoiets ja!
Maar ik ben Remy, de vrouw is weer eens op vakantie.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Oh nou en dan kom ik weer in beeld
Lekker is dat![]()
Ik merkte het.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef mitt het volgende:
was er ff stil van.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:16 schreef mitt het volgende:
Doei.
Aha, ze is terugquote:
Nee.quote:
Je bent al goed op weg!quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:09 schreef mitt het volgende:
Ouderwets een topic vol spammen.
Ruigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:47 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Het ijshockey topic.
Check dat filmpje als je het nog niet gezien hebt![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:45 schreef Vom het volgende:
Mitt, volgende week om tien uur bij FZO spelen
Wat zijn dat voor een tijden![]()
met wie?quote:Op zondag 12 februari 2006 21:51 schreef mitt het volgende:
wat is er met popo aan de hand?
Oh diequote:
Hoezo politie?quote:
policja?quote:
Wat betekent dat dan?quote:
XL is een aap in het Pools.quote:
Toeval dat dan juist ik dat plaatje post!quote:
het stichten van totale paniek.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:41 schreef XL het volgende:
Nou snap ik dus nog niet waarom Mitt over de politie begon.![]()
Nou, dat is wel gelukt in ieder geval.quote:
Die zwarte vuilniswagen natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2006 16:20 schreef XL het volgende:
[..]
Nou, dat is wel gelukt in ieder geval.
Ik denk dat Popo nou helemaal wegblijft en wie gaat de troep nu opruimen?
Wanneer komt ie ook alweer?quote:
alleen als de vrouw weg is.quote:
Welke medailles?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef popolon het volgende:
Gaat goed, ik tel de medailles van NL en de VS gewoon bij elkaar op.![]()
Dat is wel slim ja, als je Ard en Eric hebt loopt het aantal medailles snel op!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:43 schreef popolon het volgende:
Die van Ard Schenk en Eric Heiden.
quote:
Spuug de boel nog maar eens onder, het is toch nog geen teringzooi.quote:
We spelen waarschijnlijk met onze keeper in de spitsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef mitt het volgende:
[..]
Als ze later spelen is het slecht voor de kantineomzet
Wie staat er dan op doel?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:08 schreef Vom het volgende:
[..]
We spelen waarschijnlijk met onze keeper in de spits
Als we zo gaan beginnen zou ik hem er voor zetten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou een keeper in het doel zetten ipv op het doel
Oh kut jaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:13 schreef XL het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen zou ik hem er voor zetten.
Nee, niet in de spits nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh kut ja
Maar dan niet te ver he
Belachelijk zegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:49 schreef XL het volgende:
Ik heb trouwens, mede dankzij OWS, mijn postgemiddelde weer flink kunnen verhogen. Van 3 naar 4 posts per dag!
![]()
Heb je ook al een t-shirt met:quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:51 schreef pfaf het volgende:
Ik ben bij de groep van 23 aangesloten!
Ja, maar door m'n ik ben l33t trui, zie je 'm neit zo vaak..quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:00 schreef XL het volgende:
[..]
Heb je ook al een t-shirt met:
There's no place like 127.0.0.1
Dan heb je eergister natuurlijk ook kaartjes gestuurd met:quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja, maar door m'n ik ben l33t trui, zie je 'm neit zo vaak..
Je moet ook echt alles wat ik ook heb hequote:Op woensdag 15 februari 2006 09:51 schreef pfaf het volgende:
Ik ben bij de groep van 23 aangesloten!
Beetje onbeleefd dat ie niet even reageertquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:55 schreef XL het volgende:
Zeg Pfaf, had ik al verteld dat een vriend van mij naar de dames Curling finale in Turijn gaat?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:55 schreef XL het volgende:
Zeg Pfaf, had ik al verteld dat een vriend van mij naar de dames Curling finale in Turijn gaat?
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:10 schreef XL het volgende:
[..]
Roses are #FF0000
Violets are #0000FF
All my base are belong to you.
Het is nogal een womanizer, ik zou er niet gerust op zijn. Voor hetzelfde geld gaat hij met 1 van je vriendinnen lopen.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:06 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Zweden - Noorwegen zou de droomfinale zijn.
Bdankt voor de tip.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:08 schreef XL het volgende:
[..]
Het is nogal een womanizer, ik zou er niet gerust op zijn. Voor hetzelfde geld gaat hij met 1 van je vriendinnen lopen.
Typisch he. Amerika is fout, arrogant, etc. Veel vinden Hedrick een lul, terwijl die gewoon waarmaakt wat ie zegt. Mooi is dat.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:06 schreef XL het volgende:
Wat kotst men in het OWS-forum de Amerikaanse medailles ontzettend onder zeg.
Ik vind het stuk voor de stuk de mooiste wedstrijden van de spelen die ze pakken.
Ah, daar doelen ze dus op met Guantanamera.quote:
Ja nu ga je volgend weekend minder lekker de polonaise in hè.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, daar doelen ze dus op met Guantanamera.
Absoluut.quote:
Ik weet niet wat ik mis.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Je lekker verkleden en dan 4 dagen helemaal jezelf zijn!
Guantanamera betekent meisje uit Guantanamo.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, daar doelen ze dus op met Guantanamera.
En die muziekquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Absoluut.![]()
Je lekker verkleden en dan 4 dagen helemaal jezelf zijn!
Ligt eraan wanneer je begint hè!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Echt jammer dat het maar 4 dagen zijn
Niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je begint hè!![]()
Jij stopt ook dinsdagavond om 0.00 uur?quote:
Ik begin er niet aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij stopt ook dinsdagavond om 0.00 uur?
Weak.quote:
en volgend weekend een beetje carnaval vieren daar, popo?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:27 schreef popolon het volgende:
OS, All Star weekend.Ik kom niet buiten.
't Is hard hè, de waarheid?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:31 schreef zjroentje het volgende:
Dat heeft nog lang geduurd, die opmerking.
Als je de definitie van feest maar laag genoeg legt hebben jullie ook leuke feestjes ja.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:38 schreef XL het volgende:
[..]
Als je de definitie van feest maar laag genoeg legt hebben jullie ook leuke feestjes ja.
Whahhaahhaa. Kom vanavond eens in Markelo, zul je een feest zien zoals geen enkele niet-Tukker ooit gezien heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:38 schreef XL het volgende:
[..]
Als je de definitie van feest maar laag genoeg legt hebben jullie ook leuke feestjes ja.
Lekker dagje.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:41 schreef popolon het volgende:
Gaat goed, ik tel de medailles van NL en de VS gewoon bij elkaar op.![]()
Ik weet wat neighbours zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef placebeau het volgende:
beregd, en neighbours zijn mensen met een gelijkaardige muzieksmaak.
Maar ik heb het nog niet zo lang opstaan.
Whehe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:20 schreef placebeau het volgende:
ja, hè. Erg toeval vond ik het allemaal.
En ben nu je ellioth smith nummers aan't draaien, dus voorlopig blijf je nog even in mijn neighbourlijst vermoed ik
hehe, ik geef maandag zelf een toets over statistiekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whehe.
Bereken eens welke kans dat is, in het kader van m'n 6e statistiek-herkansing.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
hehe, ik geef maandag zelf een toets over statistiek
(in het kader van mijn stage als leraar wiskunde)
Misschien is daar wel in meegenomen dat het vliegtuig ook op jou kan neerstortenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:39 schreef pfaf het volgende:
Statistiek, kansrekening. Allemaal verschrikkelijk. Het voelt ook allemaal zo nep aan. Laatst vertelde iemand mij het leuke weetje dat de kans dat ik omkwam door een vliegtuigongeluk 1 op 100.000 was, toen ik zei dat dat niet klopte omdat ik niet vlieg sloeg die persoon dicht. ( en daarna sloeg die persoon mij vanwege m'n bijdehandheid)
Misschien een flauw voorbeeld, maar 't geeft een beetje aan hoe ik over kansrekening en statistiek denk.
Yup. Heft mij Big Star fan gemaalt.
In Twente?quote:Op zondag 19 februari 2006 11:57 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien is daar wel in meegenomen dat het vliegtuig ook op jou kan neerstorten![]()
Touchequote:
Joh!quote:Op zondag 19 februari 2006 12:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
In Hengelo is een keer een F16 neegestort midden in een woonwijk
Cool spul, dat Last.FMquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:58 schreef placebeau het volgende:
Hé, pfaf, ben jij dit: http://www.last.fm/user/indiepoprocks/ ?
quote:
Ik ben niet zo netjes hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die koffie is wel al een dag oud hoor
Niet netjes zijn... maar wel een vuilniswagen in je user-icon....quote:
Bij een vuilniswagen gaat alles erin, dus ook koffie die een dag oud is.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:51 schreef XL het volgende:
[..]
Niet netjes zijn... maar wel een vuilniswagen in je user-icon....![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Bij een vuilniswagen gaat alles erin, dus ook koffie die een dag oud is.
Dit keer wel opdrinken he!quote:
Via de site zijn live-streams...quote:
Kun je ook radio via luisteren.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:40 schreef XL het volgende:
[..]
Cool spul, dat Last.FM
Had er nog niets over gehoord.
quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef mitt het volgende:
Anders is die vuilniswagen er toch nog voor de restjes.
We denken aan iedereen hier![]()
vrouwlief weer weg?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ach, ga vliegeren ofzo.quote:
quote:mistte
he?quote:
Omdat het niveau hier zo laag was de afgelopen weken, daalde mijn niveau tot onder ABN. Ik miste het enorme hoge niveau van weleer dusdanig dat ik belachelijke spelfouten maakte.quote:Q.E.D. is de afkorting voor het Latijnse Quod Erat Demonstrandum dat in het Nederlands kan worden vertaald met Hetgeen aangetoond moest worden. Het wordt vaak aan het eind van een wiskundig bewijs gebruikt om aan te geven dat het beoogde bewijs geleverd is.
At your service!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wauw. Weer wat geleerd.
Lukt niet zo goed aan de Erasmus hè?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wauw. Weer wat geleerd.
Wellesquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Lukt niet zo goed aan de Erasmus hè?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel zonde dat ik geen perfect studentje ben, nu mis ik een exchange in September
Was wel gaaf geweest hoorquote:
Tussen studentenhuizen ja.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar kennen ze ook uitwisselingen in Delluft dan?![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tussen studentenhuizen ja.
http://www.delta.tudelft.nl/nieuws/1/20642
Dat je voor een halfjaar oprotquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:06 schreef zjroentje het volgende:
Maar bij uitwisselingen denk ik toch aan de middelbare school, niet aan de universiteit hoor.
Wat houdt het bij jullie dan precies in?
Mot je oprotten?quote:Mijn master moet ik sowieso ergens anders doen,
quote:
Zelf regelen volgens mij. Weet ik niet zo preciesquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:15 schreef zjroentje het volgende:
En je stage dan?
Ik ging altijd nominaal....quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:42 schreef zjroentje het volgende:
Op schema
Ja, zo noem ik het ook altijd.
Ik moet wel opbiechten dat ik eens in 2 weken een half jaar heb goed gemaakt....quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:22 schreef pfaf het volgende:
Ik heb totaal iets van 1 maand nominaal gelopen.
Dat houd ik mezelf ook altijd voor, maar is me nog niet echt gelukt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:31 schreef XL het volgende:
[..]
Ik moet wel opbiechten dat ik eens in 2 weken een half jaar heb goed gemaakt....
Waardoor ik dus pas achteraf gezien altijd nominaal liep.
quote:
Ik ben chatman!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe ga je verkleed dan?
Tedutu tedededutu...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:10 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ben chatman!
Supersnel met msn
Er is niemand die me niet kent....
quote:
en de mods hebben weer tijd voor SPTquote:
We hebben mooi kunnen keten, nietwaar?quote:
Toen met die rel over die koffie-smilie..... dat waren tijdenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We hebben mooi kunnen keten, nietwaar?
Die was naar UVT geschopt?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Toen met die rel over die koffie-smilie..... dat waren tijden
Hou op, hou op!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:52 schreef XL het volgende:
[..]
Toen met die rel over die koffie-smilie..... dat waren tijden
Dat doen de mods hier altijd als het niet loopt zoals zij willen.quote:
misschien moet je er een forum over openen, trouwensquote:
Dan kunnen de ows-ers daar ook een postwedstrijd van makenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:55 schreef XL het volgende:
[..]
misschien moet je er een forum over openen, trouwens
een beetje zoals ditquote:Op maandag 27 februari 2006 12:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dan kunnen de ows-ers daar ook een postwedstrijd van maken![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:56 schreef XL het volgende:
[..]
Dan kunnen de ows-ers daar ook een postwedstrijd van maken![]()
kunnen ketenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
We hebben mooi kunnen keten, nietwaar?
3 werkwoorden op 5 woorden is veel, maar ik vind hem ook niet erg schokkend...quote:
In SPT keten we nog elke dag.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Keten
Je komt nog rechtstreeks uit de jaren '80 gelopen?
Ik kan ook sinds de jaren 80 lopen.quote:
In de wei bij de koeien toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef pfaf het volgende:
In Twente staan ook vrij veel keten hoor, goedkoop indrinken enzo.
Vaak.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de wei bij de koeien toch?
Geef die koters eens ongelijk, meer dan een euro voor een pilsje is tegenswoordigs niet niks, met die recessie enzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:15 schreef zjroentje het volgende:
Dat is helemaal treurig hoor.
Op donderdag middag ik slechts 40 ct.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:17 schreef zjroentje het volgende:
Op vrijdagavond betaal ik slechts 70 eurocent voor een pint!
Als ik dat op vrijdagavond doe heb ik altijd ruzie met de barmanquote:Op maandag 27 februari 2006 13:17 schreef zjroentje het volgende:
Op vrijdagavond betaal ik slechts 70 eurocent voor een pint!
Viel me reuze mee. In 1 tent slechts 1.30 euro. Ik wist niet wat ik meemaakte.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef pfaf het volgende:
Maar ik neem aan dat je dit weekend meer betlaad hebt?![]()
50/7=7,1428571428571428571428571428571quote:Op maandag 27 februari 2006 13:19 schreef zjroentje het volgende:
Officieel wel ja.
We potten altijd 5 euro, en daar drinken we de hele avond van. Toch fijn, goede bekenden achter de tap.
Gister moest de schat leeg, dus ik heb alles wat er nog in zat op de bar gestort en aan de barman zoveel mogelijk bier gevraagd. Ik denk niet dat ik al eens zoveel bier voor zo weinig geld heb gekregen.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Viel me reuze mee. In 1 tent slechts 1.30 euro. Ik wist niet wat ik meemaakte.
5/0.7 = 50/7.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van die berekening snap ik dan weer geen drol
Tel het aantal karakters eens bij de 1e en 2e manier van bereken....quote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
5/0.7 = 50/7.
Vrij logisch idd, maar goed, hij zit dan ook op een pauperuni.![]()
Bij mooie barvrouwtjes krijg ik altijd meer geld terug dan ik betaal.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:24 schreef pfaf het volgende:
Wij hadden in onze stamkroeg enkele jaren terug een homo-sexuele barman, ik heb wel meer dan eens de hele avond gratis drinken van hem gekregen.
En nee: zonder er iets voor terug te hoeven doen, behalve knap zijn.
Whehequote:Op maandag 27 februari 2006 13:25 schreef XL het volgende:
[..]
Bij mooie barvrouwtjes krijg ik altijd meer geld terug dan ik betaal.
Hoef ik ook nooit iets voor terug te doen, behalve knap zijn.
gemakzucht dient de mens..quote:Op maandag 27 februari 2006 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, waarom gebruikttie dan ook 50 en 7. Dan raak ik toch helemaal in de waaaaaaaar.
Misschien doet ie het nog in Guldens ofzo.... Zo vond ik gister bij het leegschudden van de schat op de bar nog een authentiek kwartje!quote:Op maandag 27 februari 2006 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, waarom gebruikttie dan ook 50 en 7. Dan raak ik toch helemaal in de waaaaaaaar.
en Mitt zal zo wel komen met het bijlezen-grapje.... en dan zal de rust wel weer weder keren.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, dan nog maar een kopje koffie.
![]()
En dan sterft alles weer een langzame dood.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef XL het volgende:
[..]
en Mitt zal zo wel komen met het bijlezen-grapje.... en dan zal de rust wel weer weder keren.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:34 schreef XL het volgende:
[..]
en Mitt zal zo wel komen met het bijlezen-grapje.... en dan zal de rust wel weer weder keren.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, dan nog maar een kopje koffie.
![]()
Volgens mij is ie gaan carnvallen.quote:
Denk het nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:58 schreef popolon het volgende:
pfap, ga je het WK forum trouwens modden?
Ik ook niet.quote:
Als Nederland speelt is het in de kroeg altijd veel te druk voor een degelijk potje voetbal.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:46 schreef WEST het volgende:
voetbal is leuk gewoon gezellig in de kroeg als nederland speelt![]()
Het is ook maart, pfap.quote:
Wat heeft ie verkeerd gedaan dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:34 schreef pfaf het volgende:
Dan mag God zich daar ook wel eens aan houden.
Wil je hier tot 1 mei (dan kom ik terug van mijn laatste wintersport) niet meer over anderen jaargetijden praten. Sowieso is het nog 3 weken echt winter en daarna geven we nog anderhalve maand niet toe aan de lente. Dank u!quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:39 schreef pfaf het volgende:
In maart begint de lente. De Olympische spelen zijn voorbij, de lente moet er aan komen ik zit echt niet te wachten op het volgende pak sneeuw.
Zomer, zon, slippers, zwembad.
Na de afgelopen 2 weken heet dat, naar gelang de houding Skeleton of Rodelen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef pfaf het volgende:
Als ik morgen vrij zou hebben, zou ik wel even gaan sleetje glijden van de holterberg ofzo
Jij woont toch in de buurt van Almeloquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef pfaf het volgende:
Als ik morgen vrij zou hebben, zou ik wel even gaan sleetje glijden van de holterberg ofzo, maar ik moet gewoon naar de UT. Verder zal nu de komende 2 weken de voetbal ook wel weer afgelast worden.
Nope, we hebben een dik pak sneeuw gehad ( meerdere malen ), we hebben natuurijs gehad. Laat nu de Italiaanse ijsjes maar komen.
Ik ga direct kijken!quote:
Had deze reactie heul niet gezien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jij woont toch in de buurt van Almelo
Hier bij mij ligt helemaal niets
Ja, het klopt!quote:
Ja, die staan in mijn zondagochtend-playlist...quote:
Zo doen vriendjes dat.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:11 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, die staan in mijn zondagochtend-playlist...
Op jouw advies ontdekt.
Maar van jou heb ik geen bewijs.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:11 schreef mitt het volgende:
Ik luister ook Elliot, soms.
wat een grafsmaak heeft die mitt zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar van jou heb ik geen bewijs.![]()
www.last.fm/user/mitt
goed voor mn reputatie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
AZ.Die liggen zelfs al uit de UEFA cup.
Ik vind Jenny wel leuker met de rest trouwens.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef placebeau het volgende:
je speelde netrabbit fur coat
Zal maandag ook wel in mijn week top drie staan.
Elliott kennen is een voorwaarde bij het deurbeleid van deze bar hoor!quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ken geeneens Elliot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |