quote:Blind en Jaakke opstappen, Cruijff erin'
Vrijdag 10 februari, door SV, Amsterdam, 18.15u GMT+01.00, Planet
Keje Molenaar, Ajax-prominent en oud-kandidaat voor de positie van algemeen directeur, vindt dat Danny Blind per direct moet opstappen bij Ajax als hoofdtrainer.
Dit zegt hij in een interview met Planet Internet. 'Na een jaar moeten we onderhand constateren dat het beter is als Danny Blind opstapt', zijn de woorden van Molenaar.
Slechte aankopen
Molenaar zegt (terecht) dat Ajax niet aankoopt wat bij het systeem past. 'Hij moet nu vleugelspelers halen, dat heeft het Ajax-systeem nodig. Geen spelers voor de as als Stam en Perez', aldus Molenaar.
Verder vindt Molenaar dat Blind weinig spelers beter heeft gemaakt. Daarnaast zou Jaakke zijn verantwoording moeten afleggen voor het magere beleid. 'Ook moeten de bestuurders voetbal kunnen ademen en er verstand van hebben, dat is nu niet het geval', aldus de bestuurder.
Cruijff terug
Wie het dan wel bij Ajax moet gaan doen is Johan Cruijff. 'Johan moet Ajax weer gezond maken. Ik denk ook dat hij dat wel wil. De club is nu dood- en doodziek', zijn de laatste spraakmakende woorden van Molenaar. (foto: ANP)
Oplossing: Uitbreiden directie
Fansite Ajax Showtime (AS) is van mening dat Molenaar momenteel een 'gezonde visie' heeft over de toekomst van Ajax en wij hebben dan ook alle vertrouwen in de Volendammer. Omdat Fontein net is benoemd als algemeen directeur en hij wel belangrijk is voor de commercie, adviseren wij Ajax om weer een commercieel directeur in te stellen. Dat moet dan Fontein worden en dan kan Molenaar, een Ajax-man, algemeen directeur worden.
Idd, die gast zit nu wel te overdreven dat Perez en Stam niet goed zijn voor Ajaxquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef Radegast het volgende:
Jaja, kan die Molenaar niet effe z'n muil houden? Wat een slecht verliezer zeg!
Da's het enigste waar ik het niet mee eens ben in zijn verhaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, die gast zit nu wel te overdreven dat Perez en Stam niet goed zijn voor Ajax![]()
Ja, maar dat van die aankopen is bullshit. Cruijff moet het ook doen, Jaakke en blind mogen weg ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's het enigste waar ik het niet mee eens ben in zijn verhaal.
Verder heeft ie gewoon gelijk.
Jij vind niet dat we buitenspelers nodig hebben?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, maar dat van die aankopen is bullshit. Cruijff moet het ook doen, Jaakke en blind mogen weg ja.
Jawel, maar Perez heeft laten zien bij AZ dat hij als linksbuiten ook goed kan spelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jij vind niet dat we buitenspelers nodig hebben?
Perez voor linksbuiten halen is hetzelfde als Pi-air halen als Linker middenvelder.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:08 schreef jimjim1983 het volgende:
dat de spelers voor de flanken gehaald moeten worden daar heeft hij gelijk in, maar hij vergeet dat Perez voor op links gehaald is.
dat het beter is dat Blind opstapt daarin heeft hij ook gelijk.
dat we Perez en Stam niet nodig hebben daarin heeft hij ongelijk
Oja klopt. Was effe vergeten dat Perez voor linksbuiten (en 10 dan) is gehaald.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jawel, maar Perez heeft laten zien bij AZ dat hij als linksbuiten ook goed kan spelen![]()
dat is onzinquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef Loesj het volgende:
[..]
Perez voor linksbuiten halen is hetzelfde als Pi-air halen als Linker middenvelder.
Agh, het kan ook best met Perez hoor. Bij AZ ging dat ook uitstekendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef F1Bas het volgende:
Toch is Perez geen echte linksbuiten en dat hebben we nu juist wel nodig.
Perez kan volgend seizoen mooi linksbuiten spelen (als ie de concurrentiestrijd van Mitea kan winnen!) totdat Boerrigter of Goossens klaar zijn voor eerste.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:11 schreef F1Bas het volgende:
Toch is Perez geen echte linksbuiten en dat hebben we nu juist wel nodig.
Beiden, dat voorstel van een commercieel directeur is niet zo gek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had Keje er toch graag bijgehad ipv die cricketer
Ik kan nou niet zeggen dat ik de laatste jaren veel plezier heb beleefd aan de wedstrijden tegen de matjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |