Ja, want die geeft zo veel goede voorzettenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die aanvoer is precies het probleem. Rosenberg komt niet vaak met een voorzet. Rosales wel maar die komen nooit aan. en van Sneijder krijg je meestal ook niet veel hele goede ballen. ik ben blij dat we Emanuelson hebben
ja? hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Markus heeft een goede voorzet hoor.
van alle spelers die ik net opnoemde heeft hij wel met afstand de beste voorzet, hij hoeft de achterlijn ook niet helemaal te halen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:41 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ja, want die geeft zo veel goede voorzetten
Er wordt gescoord uit zijn voorzet, dat kan ik niet ontkennen, maar als je ziet hoeveel voorzetten direct bij de keeper belanden wordt je er gewoon moedeloos van...
Rosenberg is rechts en daar zit dan ook het bezwaar. Man passeren, achterlijn halen en de bal voorzetten zit er niet in.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Markus heeft een goede voorzet hoor.
Met links krijgt ie hem hier en daar ook wel redelijk goed voor hoor. Bij Twente en Feyenoord volgens mij een paar keer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef BoNi het volgende:
[..]
Rosenberg is rechts en daar zit dan ook het bezwaar. Man passeren, achterlijn halen en de bal voorzetten zit er niet in.
Van Gollem, graaf Dracula en Balkenende is Jan Peter ook de minst lelijke, wil niet zeggen dat hij knap is....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
van alle spelers die ik net opnoemde heeft hij wel met afstand de beste voorzet, hij hoeft de achterlijn ook niet helemaal te halen.
dus jij wilt beweren dat Emanuelson geen goede pass heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef BoNi het volgende:
[..]
Van Gollem, graaf Dracula en Balkenende is Jan Peter ook de minst lelijke, wil niet zeggen dat hij knap is....
hij geeft een paar keer de bal strak voor. dat noem ik geen goede voorzetten geven.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met links krijgt ie hem hier en daar ook wel redelijk goed voor hoor. Bij Twente en Feyenoord volgens mij een paar keer.
Nee, dat wil ik niet beweren...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dus jij wilt beweren dat Emanuelson geen goede pass heeft?
Het gaat erom waarmee je het vergelijkt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kom dan ook niet met die onzinnige vergelijkingen want iedereen weet dat JP lelijk is
hij heeft een buitengewoon goede pass hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:56 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het gaat erom waarmee je het vergelijkt.
Emanuelson heeft een aardige voorzet en vergeleken met de rest van het elfal (op Sneijder na) misschien wel de beste, maar het is nou ook weer niet zo dat hij een briljant pass heeft....
Wij verschillen van mening.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft een buitengewoon goede pass hoor
dat is geen mening, dat is een feitquote:
Ik heb nog steeds mijn vraagtekens hoor bij Rosenberg. Ik vind hem hetzelfde type voetballer als Wesley Sonck qua kwaliteiten. En ik kan er nog steeds niet bij dat hij die enorme kans miste tegen Feyenoord in de Arena bij een 0-0 stand...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:48 schreef twi het volgende:
Toch wel grappig. Denk dat ik maar eens terug ga lezen wat veel mensen begin september, oktober over Markus postten
De volgende week schiet hij hem erinquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn vraagtekens hoor bij Rosenberg. Ik vind hem hetzelfde type voetballer als Wesley Sonck qua kwaliteiten. En ik kan er nog steeds niet bij dat hij die enorme kans miste tegen Feyenoord in de Arena bij een 0-0 stand...
quote:"Ik vind het wel iets hebben met je naam opgenomen te worden in zo'n grote geschiedenis. Net als alle jongens uit de buurt in Kampen was ik vroeger voor Ajax. Ik was een groot fan van Robbie de Wit, ik vond het een wereldvoetballer. Een overgang naar Amsterdam past ook wel bij mijn karakter, weer een nieuwe start. Er moet een nieuw elftal worden opgebouwd, dat geeft ook mij een prikkel."
De uitleg is verder leuk natuurlijk, hij moet toch wat zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |