abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34974995
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef izzypizzy het volgende:
Goed dat deze Moslims even laten zien dat ze het totaal oneens zijn met de acties van die paar hersenlozen... Zo laten ze weer even zien dat de meeste Moslims gewoon normale mensen zijn, zoals ik hier lees zijn sommige mensen al zwaar gebrainwashed door alle negatieve media... Jammer dat men niet verder kijkt dan dat...
Ach ... de medie brengt slecht een fractie van de probematiek in beeld. Ik vind het nog steeds niet normaal dat moslims in Europa vlaggen van Europese-lidstaten verbranden en zich eisen dat wij hun geloof niet kritisch benaderen. Terwijl de reden van de prentjes juist aanslagen uit naam van deze reiligie zijn. Maar blijkbaar is het erger om een tekening van een 'profeet' te maken dan mensen te vermoorden uit naam van de Islam....
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  zaterdag 11 februari 2006 @ 19:04:50 #202
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_34975152
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ach ... de medie brengt slecht een fractie van de probematiek in beeld. Ik vind het nog steeds niet normaal dat moslims in Europa vlaggen van Europese-lidstaten verbranden en zich eisen dat wij hun geloof niet kritisch benaderen. Terwijl de reden van de prentjes juist aanslagen uit naam van deze reiligie zijn. Maar blijkbaar is het erger om een tekening van een 'profeet' te maken dan mensen te vermoorden uit naam van de Islam....
Wat ik alleen probeer duidelijk te maken is dat je ze gewoon niet allemaal over 1 kam kan schreren... En dankzij de media doen veel mensen dat nu wel..
Oh yes i did!
pi_34986522
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar Deense moslims die bieden wel hun excuces aan terwijl ze niks hebben gedaan
Waarom o Waarom doet Denemarken dat niet ??
Er is een subtiel verschil tussen excuses voor geweld en excuses voor vrijheid.

Bovendien is excuses aanbieden voor iets wat je niet gedaan hebt betekenisloos, je trekt alleen maar de schuld naar je toe (waren ze het er aanvankenlijk soms mee eens?). Dat geldt ook voor de goed bedoelde actie van die jongeren. Afstand nemen is wat anders.

[ Bericht 22% gewijzigd door Tybris op 12-02-2006 00:58:45 ]
Jaja...
pi_34988834
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:04 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Wat ik alleen probeer duidelijk te maken is dat je ze gewoon niet allemaal over 1 kam kan schreren... En dankzij de media doen veel mensen dat nu wel..
Dankzij de Imams scheren de moslims de Denen ook allemaal over 1 kam, maar daar hoor ik niemand over.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 12 februari 2006 @ 10:36:56 #205
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_34991482
quote:
Op zondag 12 februari 2006 02:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dankzij de Imams scheren de moslims de Denen ook allemaal over 1 kam, maar daar hoor ik niemand over.
Denk je dat de moslims die hun excuus aangeboden hebben alle Denen over 1 kam scheren? Uh nee d8 het ook niet....
Oh yes i did!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')