Ach ... de medie brengt slecht een fractie van de probematiek in beeld. Ik vind het nog steeds niet normaal dat moslims in Europa vlaggen van Europese-lidstaten verbranden en zich eisen dat wij hun geloof niet kritisch benaderen. Terwijl de reden van de prentjes juist aanslagen uit naam van deze reiligie zijn. Maar blijkbaar is het erger om een tekening van een 'profeet' te maken dan mensen te vermoorden uit naam van de Islam....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:52 schreef izzypizzy het volgende:
Goed dat deze Moslims even laten zien dat ze het totaal oneens zijn met de acties van die paar hersenlozen...Zo laten ze weer even zien dat de meeste Moslims gewoon normale mensen zijn, zoals ik hier lees zijn sommige mensen al zwaar gebrainwashed door alle negatieve media...
Jammer dat men niet verder kijkt dan dat...
![]()
Wat ik alleen probeer duidelijk te maken is dat je ze gewoon niet allemaal over 1 kam kan schreren... En dankzij de media doen veel mensen dat nu wel..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ach ... de medie brengt slecht een fractie van de probematiek in beeld. Ik vind het nog steeds niet normaal dat moslims in Europa vlaggen van Europese-lidstaten verbranden en zich eisen dat wij hun geloof niet kritisch benaderen. Terwijl de reden van de prentjes juist aanslagen uit naam van deze reiligie zijn. Maar blijkbaar is het erger om een tekening van een 'profeet' te maken dan mensen te vermoorden uit naam van de Islam....
Er is een subtiel verschil tussen excuses voor geweld en excuses voor vrijheid.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar Deense moslims die bieden wel hun excuces aan terwijl ze niks hebben gedaan
Waarom o Waarom doet Denemarken dat niet ??
Dankzij de Imams scheren de moslims de Denen ook allemaal over 1 kam, maar daar hoor ik niemand over.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:04 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Wat ik alleen probeer duidelijk te maken is dat je ze gewoon niet allemaal over 1 kam kan schreren... En dankzij de media doen veel mensen dat nu wel..
Denk je dat de moslims die hun excuus aangeboden hebben alle Denen over 1 kam scheren? Uh nee d8 het ook niet....quote:Op zondag 12 februari 2006 02:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dankzij de Imams scheren de moslims de Denen ook allemaal over 1 kam, maar daar hoor ik niemand over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |