als in een hoogzwangerpaard berijden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen.
Nog even wat dingen regelen en dan... komt Treas weer naar stal!!!!
Ze hebben net nog een echo gemaakt en alles ziet er goed uit. Moet vandaag wel rijden, ze moet alle afvalstoffen zo snel mogelijk kwijtraken en dit gebeurt door haar flink te laten zweten.
Thanks for sharingquote:
1 foto zegt meer dan 1000 woorden somsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef Ynske het volgende:
Canadees winnaar World Press Photo
AMSTERDAM De Canadese fotograaf Finbarr O'Reilly heeft in Amsterdam de World Press Photo 2005 gewonnen. Hij maakte in Niger een foto van een uitgemergeld kind dat z'n vingers tegen de lippen van z'n moeder houdt.
De jury zegt dat de foto van O'Reilly alles heeft: schoonheid, wanhoop en gruwel. Ook de Nederlanders Sven Torfinn en Kadir van Lohuizen wonnen een prijs.
Torfinn won in de categorie 'Mensen in het nieuws' met z'n foto van rouwende familieleden van een Congolees meisje. En Van Lohuizen won in de categorie 'Actuele vraagstukken' met een foto van Afrikaanse diamanthandelaren.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2006/02/art0000600603C5.html
* Ynske gaat de foto ff zoeken
volgens mij is het deze
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:43 schreef Kleintje het volgende:
Zo, ik ben weer bijgekomen.
Nog even wat dingen regelen en dan... komt Treas weer naar stal!!!!
Ze hebben net nog een echo gemaakt en alles ziet er goed uit. Moet vandaag wel rijden, ze moet alle afvalstoffen zo snel mogelijk kwijtraken en dit gebeurt door haar flink te laten zweten.
Essiiiieeeeeeeeequote:
quote:
quote:
Tutututquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
straks lekker mijn BMI waarde opvoeren.
Heb vlaai meegenomen neer het werk
![]()
![]()
Appeltaart met kaneelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen
ik ga van mijn leven proeven, het smaakt naar appeltaart met kaneel
bah, ik lust geen krentenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Appeltaart met kaneel![]()
Hopelijk zonder de krenten dan!
dat zei je net ook alquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:36 schreef sararaats het volgende:
goeiemiddag iedereen
ik ga van mijn leven proeven, het smaakt naar appeltaart met kaneel
Mijn BMI gaat maar van 29,2 naar 29,3 hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Tututut![]()
Dacht dat je zou gaan lijnenMaar vlaaien zijn idd te lekker om te weerstaan
![]()
Hey mooie billen Puckzzzzie...quote:
Heb je ook al zo'n spiegel die commentaar op je lichaam geeft?? Ik heb ook al zo'n zeikerd thuis aan de kast hangen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
hihi
mijn BMI is 21,8
jaja gezond BMI, je bent al op het juiste gewicht blahblah maar mijn spiegel is het daar nog steeds niet mee eens
Daar heb ik nou ook last vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
hihi
mijn BMI is 21,8
jaja gezond BMI, je bent al op het juiste gewicht blahblah maar mijn spiegel is het daar nog steeds niet mee eens
Valt toch wel mee??quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:44 schreef sararaats het volgende:
ik heb een BMI van 22.22
ik heb alleen last van een buikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |