Er is gewoon goed nagedacht over de knoppenlayout van de controller, dat zie je maar weer.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:15 schreef Xrenity het volgende:
Bij de cube zie ik dat altijd als Y/X-as
Zodoende komt de Y boven om het verticale aan te geven en X rechts voor horizontaal
quote:DRUK OP VIERKANTJEEEEE
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef chibibo het volgende:
Maar goed, waar het uiteindelijk op neerkomt is dat het gemak van een controller net zo persoonlijk is als de smaak in spellen.
Dat is toch geen bakkebaard? Het hoort bij z'n hoofdhaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik altijd wel raar vind aan mario is dat zijn snor zwart is, en zijn bakkebaarden bruin![]()
Ja, ok'e, z'n hoofdhaarquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is toch geen bakkebaard? Het hoort bij z'n hoofdhaar.
Bakkebaard is trouwens lekker woordje. Ik moet steeds denken aan een gebakken baard.
Dat jij zoiets in de eerste instantie opmerkt.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, ok'e, z'n hoofdhaar
maar toch is het raar![]()
Hoezo zou ik zoiets niet opmerken danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat jij zoiets in de eerste instantie opmerkt.
Super Mario 128: Nu mét bruine snor.
Psst, Mario bestaat niet echtquote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef moomoo het volgende:
dat heb je in het echt ook wel eens hoor. je hebt ook mensen waarvan de wenkbrauwen dan nóg weer een andere kleur zijn.
Hij leeft in onze hartenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Psst, Mario bestaat niet echt![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Xrenity het volgende:
Blitzgames (die dus een game hebben aangekondigd enzo) hebben het volgende logootje van de Rev op hun site:
[afbeelding]
Raar :s
Ja en? Dat is dat lelijke logo dat ooit iemand heeft verzonnen en er niet uitziet.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Xrenity het volgende:
Blitzgames (die dus een game hebben aangekondigd enzo) hebben het volgende logootje van de Rev op hun site:
[afbeelding]
Raar :s
Die snor maakt het echt helemaal af.quote:
a-doy! beweer ik van wel dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Psst, Mario bestaat niet echt![]()
quote:So just a simple yes or no.
The rev has something cool still to be announced that youare aware of and we will like?
quote:Absolutely. So does the DS Lite actually.
Ik dacht dat Reggie zei dat Nintendo geen revo beelden zou vrijgeven voor de E3quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Ruzbeh het volgende:
De nieuwe Official Nintendo Magazine op 16 feb krijgt veel exlusieve dingetjes zoals een "ultimate preview" van Twilight Princess, extra foto's van DS lite, Revolution, Revolution controller, en Capcom zal ook voor het eerst een game(s) aankondigen voor de Revolution (waarschijnlijk ook watvoor game enzo). Verder zal er een 'geheim' worden onthuld in deze nieuwe mag voor de Revolution eentje maar ook eentje voor de DS lite:
[..]
[..]
Ja, geen beelden van games, niet van de Revo zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat Reggie zei dat Nintendo geen revo beelden zou vrijgeven voor de E3![]()
Oh wacht, Zelda is cube gamequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, geen beelden van games, niet van de Revo zelf.
Nog 2 dagen!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Ruzbeh het volgende:
De nieuwe Official Nintendo Magazine op 16 feb
Dat is toch juist het enige dat je wilt weten... hoe de games worden?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, geen beelden van games, niet van de Revo zelf.
Tuurlijk, maar je kan in de tussentijd toch gewoon over andere plaatjes kwijlen!?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch juist het enige dat je wilt weten... hoe de games worden?!.
Tering, als je die maten erbij houdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Revolution gebruikt dus 1 fan van 30 tot 40 mm. Revolution heeft dus alleen af en toe wat frisse lucht nodig of dat ding draait 40.000 rpm en maakt evenveel geluid als Schiphol.
Dat leek me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef Xrenity het volgende:
van GAF:
http://img47.imageshack.us/img47/9306/untitled12zt.jpg
Nee, daar heb je de USB -> Ethernet kabel voor, dat heeft Iwata zelf bevestigd. Dus voor Ethernet kan het niet zijn omdat je toch al de USB aansluiting kan gebruiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:36 schreef moomoo het volgende:
misschien is het TOCH ethernet en moet je gewoon een verloopstekker van 50 euro kopen om je UTP-kabel erop aan te kunnen sluiten. net als wanneer je een koptelefoon op de GBA SP will zetten.
Lijkt er wel op. Al is het wel wat aan de grote kant.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is mogelijk een optical digital out voor 5.1 geluid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |