Er is gewoon goed nagedacht over de knoppenlayout van de controller, dat zie je maar weer.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:15 schreef Xrenity het volgende:
Bij de cube zie ik dat altijd als Y/X-as
Zodoende komt de Y boven om het verticale aan te geven en X rechts voor horizontaal
quote:DRUK OP VIERKANTJEEEEE
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:39 schreef chibibo het volgende:
Maar goed, waar het uiteindelijk op neerkomt is dat het gemak van een controller net zo persoonlijk is als de smaak in spellen.
Dat is toch geen bakkebaard? Het hoort bij z'n hoofdhaar.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik altijd wel raar vind aan mario is dat zijn snor zwart is, en zijn bakkebaarden bruin![]()
Ja, ok'e, z'n hoofdhaarquote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat is toch geen bakkebaard? Het hoort bij z'n hoofdhaar.
Bakkebaard is trouwens lekker woordje. Ik moet steeds denken aan een gebakken baard.
Dat jij zoiets in de eerste instantie opmerkt.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, ok'e, z'n hoofdhaar
maar toch is het raar![]()
Hoezo zou ik zoiets niet opmerken danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat jij zoiets in de eerste instantie opmerkt.
Super Mario 128: Nu mét bruine snor.
Psst, Mario bestaat niet echtquote:Op maandag 13 februari 2006 16:31 schreef moomoo het volgende:
dat heb je in het echt ook wel eens hoor. je hebt ook mensen waarvan de wenkbrauwen dan nóg weer een andere kleur zijn.
Hij leeft in onze hartenquote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Psst, Mario bestaat niet echt![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Xrenity het volgende:
Blitzgames (die dus een game hebben aangekondigd enzo) hebben het volgende logootje van de Rev op hun site:
[afbeelding]
Raar :s
Ja en? Dat is dat lelijke logo dat ooit iemand heeft verzonnen en er niet uitziet.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:58 schreef Xrenity het volgende:
Blitzgames (die dus een game hebben aangekondigd enzo) hebben het volgende logootje van de Rev op hun site:
[afbeelding]
Raar :s
Die snor maakt het echt helemaal af.quote:
a-doy! beweer ik van wel dan?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Psst, Mario bestaat niet echt![]()
quote:So just a simple yes or no.
The rev has something cool still to be announced that youare aware of and we will like?
quote:Absolutely. So does the DS Lite actually.
Ik dacht dat Reggie zei dat Nintendo geen revo beelden zou vrijgeven voor de E3quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Ruzbeh het volgende:
De nieuwe Official Nintendo Magazine op 16 feb krijgt veel exlusieve dingetjes zoals een "ultimate preview" van Twilight Princess, extra foto's van DS lite, Revolution, Revolution controller, en Capcom zal ook voor het eerst een game(s) aankondigen voor de Revolution (waarschijnlijk ook watvoor game enzo). Verder zal er een 'geheim' worden onthuld in deze nieuwe mag voor de Revolution eentje maar ook eentje voor de DS lite:
[..]
[..]
Ja, geen beelden van games, niet van de Revo zelf.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik dacht dat Reggie zei dat Nintendo geen revo beelden zou vrijgeven voor de E3![]()
Oh wacht, Zelda is cube gamequote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, geen beelden van games, niet van de Revo zelf.
Nog 2 dagen!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Ruzbeh het volgende:
De nieuwe Official Nintendo Magazine op 16 feb
Dat is toch juist het enige dat je wilt weten... hoe de games worden?!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:23 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, geen beelden van games, niet van de Revo zelf.
Tuurlijk, maar je kan in de tussentijd toch gewoon over andere plaatjes kwijlen!?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat is toch juist het enige dat je wilt weten... hoe de games worden?!.
Tering, als je die maten erbij houdquote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Revolution gebruikt dus 1 fan van 30 tot 40 mm. Revolution heeft dus alleen af en toe wat frisse lucht nodig of dat ding draait 40.000 rpm en maakt evenveel geluid als Schiphol.
Dat leek me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:38 schreef Xrenity het volgende:
van GAF:
http://img47.imageshack.us/img47/9306/untitled12zt.jpg
Nee, daar heb je de USB -> Ethernet kabel voor, dat heeft Iwata zelf bevestigd. Dus voor Ethernet kan het niet zijn omdat je toch al de USB aansluiting kan gebruiken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:36 schreef moomoo het volgende:
misschien is het TOCH ethernet en moet je gewoon een verloopstekker van 50 euro kopen om je UTP-kabel erop aan te kunnen sluiten. net als wanneer je een koptelefoon op de GBA SP will zetten.
Lijkt er wel op. Al is het wel wat aan de grote kant.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is mogelijk een optical digital out voor 5.1 geluid.
quote:A publisher at DICE told me that it met with Nintendo about putting its considerable library of classics on Revolution. According to this company - and bear in mind I cannot verify this as true - when it brought up the idea, a Nintendo representative blankly responded: "Oh, we hadn't thought about offering third party arcade games for the service yet." If this is true, I can only shake my head in disgust and pray that somebody somewhere gets fired.
Hoezo? Dat hangt af met wie hij gesproken heeft, als hij niet werkte voor NCL maar voor NoA of nog erger NoE dan lijkt me dat een reactie die je mag verwachten.quote:
Tuurlijk hebben ze er over na gedacht, maar NCL heeft er gewoon geen besluit over, wat heel begrijpelijk is, aangezien zoiets gewoon te vroeg is. Gewoon eerst zorgen dat NES, SNES en N64 games beschikbaar zijn, dan zien we wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geloof ook niet dat Nintendo daar niet aan gedacht heeft![]()
Kom op zeg.
Dat hangt af of third parties het wel willen. In principe is het geld verdienen met je ouwe sjit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar welke games je nou kunt downloaden. Ik ben bang dat het heel beperkt gaat worden.
Oude PSX games mogen ook wel, trouwens. Al zie ik dat niet gebeurenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoop dat SquareSoft hun oude SNES games vrijgeeft, incl vertaling
Die wil ik stiekem op de GBA...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:51 schreef BMH het volgende:
Chrono Trigger punt klaar
Samen met Secret of Manaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die wil ik stiekem op de GBA...
Nu i er zo over denk... GBA ports > Revo downloadsquote:
Ik denk dat Nintendo daarmee de kop in gaat drukken van de verkopen van Mario Kart Revolution, dus dat zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:55 schreef H.Flick het volgende:
Het zou ook wel leuk zijn als ze sommige classics aanpassen zodat je ze online kunt spelen, denk aan Mario Kart of (daar is-ie weer) World Cup.
Alleen World Cup dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:58 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk dat Nintendo daarmee de kop in gaat drukken van de verkopen van Mario Kart Revolution, dus dat zie ik niet gebeuren.
Dat heeft net zoveel nu als iets aan Sinterklaas of Square-Enix vragen.quote:
Dat is gewoon een vlees gekleurde Revolution controller hoor, niks aan de hand, niks aan de hand!!!!quote:
Deze is wel heel erg slecht hoorquote:
Crosspost.quote:Je hebt speculaties en Speculaties. Degene die vandaag bovengronds gekomen is valt met recht in de tweede categorie. Online retailer BestBuy heeft gamers die The Legend of Zelda: Twilight Princess gepre-ordered hebben, laten weten dat het spel niet in april uit zal komen, maar pas eind 2006. Men noemt november als nieuwe releasemaand. Nintendo heeft tot op heden nog niets van zich laten horen.
Mocht het uitstel waar zijn dan is dit al de tweede keer dat Zelda: Twilight Princess uitgesteld wordt en komt de releasedatum bijna een jaar na de allereerste datum te liggen. Boze tongen beweren dat Nintendo het spel tegelijkertijd met de Revolution uit wil brengen, om zo de multi-functionele console gelijk een 'killer-app' mee te geven.
Een huidige game als pijler voor een nieuwe console, het klinkt enigszins vreemd. Kijkende vanaf Nintendo is het echter niet eens zo'n slecht idee. Een langverwachte game die je in een bundel met de Revolution kunt kopen, dat is twee vliegen in één klap slaan.
Wmb ook wel, misschien haal ik dan wel een revo ook, kijken of het de hype nou echt waard isquote:Op woensdag 15 februari 2006 06:11 schreef Strolie75 het volgende:
Van mij mag Zelda wel een exclusieve launchtitel voor de Revo worden.
Tsja, ik koop waarschijnlijk toch wel een Revo, maar als ze Zelda nog klaar moeten maken voor dat ding komt ie niet voor 2007 uit.quote:Op woensdag 15 februari 2006 06:11 schreef Strolie75 het volgende:
Golf + Okselhaar = Hype.quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat een hypert ben je toch ook hè...
Dat kan. Maar die sensoren kunnen dus ook draadloos zijn en niks meer dan punten van referentie zijn voor de controller.quote:Op woensdag 15 februari 2006 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
Jullie zaten toch gisteren te dicuseren over dat gat in de revolution? Waarvan jullie niet wisten wat het was?
Ik denk dat dat gewoon het gat is voor de sensoren die de plek van de controller waarnemen![]()
Van mij niet. Die revo moet gewoon met z'n eigen controller gaan werken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 06:11 schreef Strolie75 het volgende:
Take it easy, take a Sisi...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt sowieso een Cube titel, die eventueel tegelijk launcht met de Revolution. WAT IS HET PROBLEEM?
Tijdens de launch van de 360 kwamen er ook nog Xbox games uit, en zelfs erna nog! ! ! ! Sommige daarvan zijn er niet eens op te spelen! DAT is pas naaierij!
Als bill gates nintendo over zou nemen zou dat ook lullig zijn. Toch gebeurt het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het lullig zou zijn als het een Revolution game zou worden, maakt me geen fuck uit wanneer dat spel uitkomt voor de GC, heb er toch geen.
Jawelquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:05 schreef H.Flick het volgende:
Mensen werden toch ook niet boos toen Kameo 100x van console wisselde.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog een game voor de Revolution (ik neem aan exclusief), deze keer van Tecmo:
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=86216
Pangya!!
[afbeelding]
Pangya??
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, jij wel. Maar verder niemand.
OMFG!quote:
Dat was natuurlijk ook wel een iets andere situatie. De GC is compleet dood en wacht nog op 1 titel die pas over een jaar uitkomt voordat hij begraven kan worden... dan kan je die ene titel toch beter naar de nieuwe console tillen, kan je meteen gebruik maken van de nieuwe controller.quote:
Ik wacht nog wel op meerdere spellen maar dat zal jij niet meemaken. Er zullen wel meer mensen zijn die BLIJ zijn dat er nog spellen voor een console worden gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook wel een iets andere situatie. De GC is compleet dood en wacht nog op 1 titel die pas over een jaar uitkomt voordat hij begraven kan worden... dan kan je die ene titel toch beter naar de nieuwe console tillen, kan je meteen gebruik maken van de nieuwe controller.
Nee, Chibi Robo is ECHT tof. Odama is een game omdat er niets anders isquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef peristilius het volgende:
Jaja, van die spellen die je speelt omdat er niets anders is dus.
Chibi Robo krijgt slechte reviews en het is een game waarbij je met een Robotje stopcontacten moet zoeken.... PLEASE!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Chibi Robo is ECHT tof. Odama is een game omdat er niets anders is
Ik zou het net andersom zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Chibi Robo is ECHT tof. Odama is een game omdat er niets anders is
IGN, 1up en EDGE geven een 8 of hoger. Bovendien was het leuk om te spelenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Chibi Robo krijgt slechte reviews en het is een game waarbij je met een Robotje stopcontacten moet zoeken.... PLEASE!
Ik ga het hypenquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:31 schreef H.Flick het volgende:
Ik gokte ook maar dat de reviews slecht waren. Veel plezier met je Robotjes!
Bij Nintendo kan je alleen maar gokken, zelf zeggen ze niets.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef disjfa het volgende:
Jij gokt dat er niemand meer is met een GC. Jij gokt dat er geen spellen meer komen op de GC. Jij gokt dat de unieke spellen die erop komen slechte reviews hebben
Heb jij het met nintendo nieuws ook goed?
En dat hoeft ook niet. Je weet dat er toch wel kwaliteit vandaan komt als het er tijd voor isquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij Nintendo kan je alleen maar gokken, zelf zeggen ze niets.
Ik gokte alleen die reviews en dat was nog wel omdat volgens mij in het begin 1 review het een 6 gaf. Voor de rest blijf ik erbij dat de GC zo goed als dood is, ondanks dat zullen er altijd nog wel een paar die-hards zijn die hem nog hebben en er nog games voor kopen. Ik heb hem ook nog staan en speel er ook nog wel eens op, maar qua nieuwe games verwacht ik er niks meer van.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:32 schreef disjfa het volgende:
Jij gokt dat er niemand meer is met een GC. Jij gokt dat er geen spellen meer komen op de GC. Jij gokt dat de unieke spellen die erop komen slechte reviews hebben
Heb jij het met nintendo nieuws ook goed?
Carlo Boshart doet dit keer de stemmen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:34 schreef BMH het volgende:
Buy Beyond Good & Evil in 2006!
Rustig maar, je ziet de eerste beelden pas in meiquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Is dit nu de eerste rev screenshot?
Het valt me zwaaaaar tegen
Het is een screenshot van de PC versie, doe niet zo flauw. De Gamecube kan zoiets met gemak renderen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:36 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Is dit nu de eerste rev screenshot?
Het valt me zwaaaaar tegen
Ja precies, daarom is het ook wel heel treurig als de PC versie er zo crap uitziet...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is een screenshot van de PC versie, doe niet zo flauw. De Gamecube kan zoiets met gemak renderen.
Kan het mis hebben, maar een PC kan dat ook met gemak renderen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Het is een screenshot van de PC versie, doe niet zo flauw. De Gamecube kan zoiets met gemak renderen.
Ik hoop dat de Revolution toch iets hoger gaat zitten qua graphics, want anno 2006 verwacht ik toch wel iets dat stukken mooier is dan dat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Minimum Requirementsquote:Op woensdag 15 februari 2006 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan het mis hebben, maar een PC kan dat ook met gemak renderen...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Minimum Requirements
-Celeron 500 Mhz or higher
-Memory 128 MB or higher
-Voodoo3, RivaTNT, i740, Savage3D
-OS Win98, Win2000, WinME, WinXP
-Direct X Version Direct X 8.1 or higher
Recommended Requirements
-Pentium III 800Mhz or higher
-Memory 256 MB or higher
-Geforce 2 MX or higher
-OS Win98, Win2000, WinME, WinXP
-Direct X Version Direct X 8.1 or higher
http://www.pangya.com/english/pds_download.asp
Lijken mij wel de systeemeisen van een PC game van 6 jaar geleden.
Iedereen? I dont give a single fuck!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:48 schreef Ruzbeh het volgende:
En iedereen maar twijfelen aan de kracht van de Revolution.Tsc tsc.
Draait op m'n PC van 6.5 jaar terug! ftw!quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Lijken mij wel de systeemeisen van een PC game van 6 jaar geleden.
for the win!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef alex4allofyou het volgende:
Retuobak, wat betekent ftw? Zie het al zo vaak staan en nog steeds heb ik geen idee. Zoiets als OMFG?
OMGquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Die golf game wordt een launch titel in Japan. We kunnen er van uitgaan dat het online wordt aangezien de PC versie (de enige versie) alleen online speelbaar is.
Het is een soort van golf mmorpg. Waarbij je voor van alles en nog wat moet betalen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Je bedoelt een spel die je gratis mag downloaden en spelen maar er weinig mee kan tot je allerlei in-game items moet aanschaffen met echte geld? Dat is behoorlijk irritant, in de Rev versie zal dat waarschijnlijk niet zo zijn aangezien je dan betaalt voor het spel.
Er is niks bekend over de controls, maar wie weet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef P-Style het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt de Revo-controller dan bediend als golfstick?
18 holes spelen wordt dan best een goede oefeningquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef P-Style het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt de Revo-controller dan bediend als golfstick?Zou best nog wel eens kunnen werken!
Ik bedoel... als er iéts suf is aan de huidige golfgames dan is het wel hoe je de stick bedient (meestal met een irritant oplopend balkje, waarbij je op het juiste moment op een knop moet drukken).
Ach, volgens mij kun je sowieso geen fatsoenlijke posities aannemen als je met de Revo controller speelt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef peristilius het volgende:
Alleen kut dat je staand moet gamen, dan kan ik mijn TV niet eens fatsoenlijk zien (tenzij ik op mijn bed ga staan).
quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ach, volgens mij kun je sowieso geen fatsoenlijke posities aannemen als je met de Revo controller speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |