Dan besef je klaarblijkelijk wel dat er wat moet gebeuren. En volgens een gezegde is het zo, dat als je de wereld wilt verbeteren, je eerst bij jezelf moet beginnen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als er zo een geval was, was er sowieso geen probleem geweest he.
Bronquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
"vrouw straffen moet van Koran" is aantonen dat het on-islamitisch is?
Vreemde interpretatie.
Zolang je je daar aan houdt en volgens een islamtische gezegd je je met je eigen bezighoudt, kom je er welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dan besef je klaarblijkelijk wel dat er wat moet gebeuren. En volgens een gezegde is het zo, dat als je de wereld wilt verbeteren, je eerst bij jezelf moet beginnen.
Nee Denemarken schiet zichzelf in de voetquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zoals ik al eerder steldde, de islamitische wereld schiet zichzelf in de voet.
Ja, dat krijg je, kort na deze rellen. Het past ook helemaal in jouw straatje Meki, Kwaad met kwaad vergelden dus die vette letters van jou snap ik niet zo.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:14 schreef Meki het volgende:
De altijd elegant geklede Pia Kjaersgaard geldt als gematigd vergeleken met andere kopstukken van de partij. Zo riep een vooraanstaand partijlid in Kopenhagen, Louise Frevert, de burgers onlangs op niets meer te kopen in door moslims beheerde winkels. Dit in reactie op de boycot van Deense producten in Arabische landen. Ook bepleitte deze kandidate voor het burgemeesterschap van de hoofdstad 'jonge islamitische moordenaars en verkrachters' niet in Denemarken op te sluiten, maar in gevangenissen in Rusland.
De Deense regering moet Moskou daarvoor uiteraard betalen. In ruil verwacht Denemarken een streng gevangenisregime. Het liefst zou Louise Frevert deze criminelen laten executeren. ''Maar de Deense wet verbiedt ons onze eigen vijanden te doden,'' zei ze met spijt.
Nou als ik het zo lees dan wil ik de rellen weer goed gaan keurenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je, kort na deze rellen. Het past ook helemaal in jouw straatje Meki, Kwaad met kwaad vergelden dus die vette letters van jou snap ik niet zo.
De racistische/islamhatende Volkspartij is al jaren bezig met zijn systematische haatcampagne tegen de vreedzame moslimburgers van Denemarken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je, kort na deze rellen. Het past ook helemaal in jouw straatje Meki, Kwaad met kwaad vergelden dus die vette letters van jou snap ik niet zo.
Angst laat mensen vreemde dingen doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef Meki het volgende:
"Ik wil aan de moslimgemeenschap persoonlijk meedelen dat het mij spijt dat hun religieuze gevoelens zijn gekrenkt door wat wij gedaan hebben", zei Selbekk. "Het is alleen maar juist dat ik erken dat ik, als de hoofdredacteur, niet inzag hoe beledigend het was om de kopieën te publiceren." Bij de publicatie van de tekeningen in januari zei Magazinet op te komen voor de vrijheid van meningsuiting.
Selbekk verscheen op de persconferentie samen met de leider van de Islamitische Raad van Noorwegen, Mohammed Hamdan, en de Noorse minister van arbeid, Bjarne Haakon Hanssen. De hoofdredacteur loofde de Noorse islamitische gemeenschap omdat zij in haar reacties niet overging tot geweld maar bleef aandringen op een dialoog. "De moslimgemeenschap heeft dit op een waardige en terughoudende wijze aangepakt. Zij verdient daarvoor lof en respect", zei Selbekk.
Hamdan benadrukte dat de islam vergevensgezind is en dat Selbekk, die met de dood is bedreigd, nu door hem wordt beschermd. "Selbekk heeft kinderen van dezelfde leeftijd als de mijne. Ik wil dat mijn kinderen en zijn kinderen samen opgroeien en in vrede en vriendschap leven."
Jij bent dus bang dat je weer de zwarte kouse moet aantrekken. De strekking van je verhaal is dat je niet moet toegeven aan angst, maar dat precies wat je nu doet; toegeven aan een irreele angst.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Als wereldleiders dit ook zouden doen, dan zou het einde zoek zijn. Dan krijg je binnen de kortste keren eisen als een verbod op t-shirtjes en korte broeken voor vrouwen. Want als een vrouw te bloot rondloopt is dat eigenlijk een belediging van mannen. Het wordt hun dan moeilijk gemaakt hun gedachten rein te houden. Zo'n eis is echt niet ondenkbeeldig.
.
Je zou het niet van die oorlogsmongolen verwachten, maar de Amerikanen en Britten zijn juist het verstandigst in het handelen van deze haatprentcrisis.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
Selbekk is gezwicht voor doodsbedreigingen aan zijn gezin en zichzelf. Begrijpelijk en menselijk, maar of hij het meent plaats ik toch mijn vraagtekens bij.
Triest is dat aan terreur wordt toegegeven, triest is dat ook de westerse wereld geen keiharde vuist heeft gemaakt en zeker landen als de VS en UK schitteren in deze met hun laffe houding. De slappe ruggegraatloze gevolgen zullen dan imo binnen afzienbare tijd aan de horizon zichtbaar worden.
Puur opportunisme van Bush en Blair. Wat punten proberen te scoren in de Moslim wereld om zo hun imago wat op te veizelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:00 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je zou het niet van die oorlogsmongolen verwachten, maar de Amerikanen en Britten zijn juist het verstandigst in het handelen van deze haatprentcrisis.
Stroopsmeren bedoel je. Maarja, zolang men maar in je straatje lult.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:00 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je zou het niet van die oorlogsmongolen verwachten, maar de Amerikanen en Britten zijn juist het verstandigst in het handelen van deze haatprentcrisis.
Op politiek niveau houdt amerika er zich dit keer min of meer buiten maar als je naar CNN hebt gekeken de afgelopen dagen.....Alle reacties uit het MO werden zeer uitgebreid belicht, beter dan in Nederland. Angstquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
Selbekk is gezwicht voor doodsbedreigingen aan zijn gezin en zichzelf. Begrijpelijk en menselijk, maar of hij het meent plaats ik toch mijn vraagtekens bij.
Triest is dat aan terreur wordt toegegeven, triest is dat ook de westerse wereld geen keiharde vuist heeft gemaakt en zeker landen als de VS en UK schitteren in deze met hun laffe houding. De slappe ruggegraatloze gevolgen zullen dan imo binnen afzienbare tijd aan de horizon zichtbaar worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |