punctiequote:
patientquote:
tractiequote:
acteertquote:
traceerquote:
reactiequote:
acterenquote:
actricequote:
frictiequote:
fictiefquote:
ik zit ook even vast....wie vroeg gisteren of zo nog of we wel eens een 'vastloper' hadden gehad? Was dat niet TL?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zie het niet meer
Stomme f, f en c.
Klopt, dat was TL, het was niet de bedoeling dat het daarom meteen de volgende dag weer moet gebeuren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:10 schreef Mordaz het volgende:
[..]
ik zit ook even vast....wie vroeg gisteren of zo nog of we wel eens een 'vastloper' hadden gehad? Was dat niet TL?
ik mag mezelf niet quoten, maar wellicht toch een voorzetje geven... wellicht komen we hiermee verderquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt, dat was TL, het was niet de bedoeling dat het daarom meteen de volgende dag weer moet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.These settings will have no effect until you restart the system.
Reset Universe (Y/N) ?
fictiesquote:
damn... kan niets bedenken....quote:
denk dat TL gelijk heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
het is toch schiftte ipv schifte?
ja.... denk dat je gelijk hebt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
het is toch schiftte ipv schifte?
neuh.... dat was mij ook al opgevallen.... maar ehm... wie moet dat nog opzoeken dan??quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
alleen Van Dale pakt het niet![]()
Verdwijn maar uit dit strijdgeweldquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef Mordaz het volgende:
moet er helaas vandoor... ben benieuwd waar dit eindigt hoe dit doorgaat...
tot later allemaal...![]()
Latersquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef Mordaz het volgende:
moet er helaas vandoor... ben benieuwd waar dit eindigt hoe dit doorgaat...
tot later allemaal...![]()
ik had me er liever volop in gestort... tot de d...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Verdwijn maar uit dit strijdgeweld
Tot later Mordaz![]()
uitkies tot later Mordazquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef Leandra het volgende:
We zijn dus bij Stickie ??!!
stuikenquote:
stuiverquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
vuisten
Is er weer van tussen.... laters all![]()
ruitersquote:
stouterquote:
woesterquote:
quote:
westersquote:
werkersquote:
speakerquote:
lekkersquote:
skelterquote:
kasteelquote:
stalkenquote:
kletsenquote:
sleutelquote:
leutersquote:
steltenquote:
gelatenquote:
nagelenquote:
edelmanquote:
amandelquote:
maandenquote:
dienaarquote:
aardbeiquote:
gedraaiquote:
draaienquote:
aasgierquote:
sieraadquote:
aardigequote:
gedraalquote:
aardlekquote:
draakjequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:21 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
aardlek
ik ga afsluiten. Welterusten en tot morgen. ps
![]()
en tot later
draversquote:
verbaalquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
overstappen naar 8 letters?![]()
Ik wil de uitdaging wel aangaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:38 schreef Trancelocator het volgende:
iets voor het volgend topic misschien?
oertaalquote:
Maar wel een uitdagingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:49 schreef Trancelocator het volgende:
bij wijze van experiment wellicht een keer, maar het zal idd niet rap gaan.
rectaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
oertaal
En het staat zelfs in de van Dale
Was er al een vette smoes voor aan het verzinnen
ben benieuwd of er meer mensen enthousiast zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar wel een uitdaging
Gewoon een keer proberen dus
nalaterquote:
verlaatquote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
ben benieuwd of er meer mensen enthousiast zijn![]()
dealquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vast wel.
4 en 5 letters openen we al niet meer.
Merendeel kiest voor 6 en 7, denk dat er best een stel zijn die de uitdaging van 8 wel aangaan
Loopt het niet dan merken we dat vanzelf.
ratelenquote:
Keej danquote:
traceerquote:
Het is inderdaad een zwaar plaatje, en misschien leidt het ook teveel af. Maar weer even aan klussen binnenkort.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Keej dan![]()
Ow... en jouw avatar vertraagd het hele zooitje hier
Moest ik ff kwijt
Het valt gewoon op dat als jouw plaatje in beeld is het scrollen opeens trager gaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is inderdaad een zwaar plaatje, en misschien leidt het ook teveel af. Maar weer even aan klussen binnenkort.![]()
een lagere resolutiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat als jouw plaatje in beeld is het scrollen opeens trager gaat
Wel jammer opzich, het is een fascinerend plaatje
tractiequote:
Doe eens niet zo moeilijk praten tegen mijquote:
quote:
ik heb nu een andere versie van de avatar: 40 bij 40 pixels in plaats van 60 bij 60quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk praten tegen mij![]()
trajectquote:
trusten dndiekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Valt best mee
Trusten dndiektot later
En nog stottert het bij het scrollenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
ik heb nu een andere versie van de avatar: 40 bij 40 pixels in plaats van 60 bij 60
en nu?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nog stottert het bij het scrollen
Minder maar loopt nog niet echt soepelquote:
Ik ben het plaatje nu trager aan het maken, misschien dat dat helptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Minder maar loopt nog niet echt soepel
I'llbe watching youquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ben het plaatje nu trager aan het maken, misschien dat dat helpt
relatiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
reactie goedemorgen Tarado, niet teveel op de slowchat letten hoor![]()
geratelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
relatie
heb ik geen problemen mee hoor![]()
ratelenquote:
laverenquote:
lolquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ratelen
Lachen jaquote:
eerlangquote:
vliegenquote:
vroegenquote:
negotiequote:
geintjequote:
gietendquote:
nagevenquote:
aaaargh een 8 letter editie! ik vind de 7 letter al rukquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:21 schreef Trancelocator het volgende:
Tijd om onder de wol te kruipen. Een fijne nacht nog allemaal. (en morgen wellicht een 8-letter editie)
vergaanquote:
Heejquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
aaaargh een 8 letter editie! ik vindt de 7 letter al ruk![]()
Hey PS!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
De 8 letters zijn het probren toch waard?
Werkt het niet dan stoppen we er meteen weer mee
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey PS!
nee het topic moet vol, toch?
vragendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
vergaan
Trusten Tlwellicht tot een nog meer uitdagende versie van verander één letter
gevarenquote:
wasbeerquote:
eetbaarquote:
eerbaarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef Bullpit het volgende:
[..]
eetbaar
goed idee van de 8 letter editie, daarna wellicht een 9 of 10 letter versie
![]()
ja en als het niet werkt dan hebben we pech gehad. bij 9 en 10 gaan teveel mensen afhaken vrees ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:54 schreef Bullpit het volgende:
[..]
eetbaar
goed idee van de 8 letter editie, daarna wellicht een 9 of 10 letter versie
![]()
Telbaarquote:
kaarsenquote:
baardenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef Bullpit het volgende:
[..]
kenbaar
oeps , was onlangs geweest zag ik![]()
rasdierquote:
Ik helemaal blij dat ik eindelijk iets kon bedenken in dit spel, zit ik niet goed op te letten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:56 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
daar had ik sardine van gemaakt![]()
je hebt alle tijd, ik ben toch aan het photoshoppenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik helemaal blij dat ik eindelijk iets kon bedenken in dit spel, zit ik niet goed op te letten..
.
sieraadquote:
raadselquote:
raasdenquote:
motorenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 02:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
tearoom trusten en tot later![]()
Dat wist ik nietquote:
spotterquote:
portiesquote:
portiekquote:
dat kent mijn Van Dale niet ... althans, niet zonder 'e' aan het eindequote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:01 schreef nuffniet het volgende:
[..]
dat kent mijn Van Dale niet ... althans, niet zonder 'e' aan het einde
torpedoquote:
poedersquote:
blowdenquote:
wasda?quote:
du·bloen (de ~ (m.), ~)quote:
Ik moet toch eens mijn van Dale updatenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
du·bloen (de ~ (m.), ~)
1 oude Spaanse munt
Trouwens, dit topic zit bijna vol. Een groep fok!kers waaronder ik wil bij wijze van experiment in het volgend topic een 8-letter editie spelen. Gewoon voor de lol. Belangrijk om te weten voor de volgende TS.
http://www.vandale.nl, daar staat het wel in.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 14:11 schreef nuffniet het volgende:
[..]
Ik moet toch eens mijn van Dale updaten![]()
zal stuk moeilijker worden met 8 letters ... leuk![]()
blonderquote:
borendequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |