traceerquote:
Het is inderdaad een zwaar plaatje, en misschien leidt het ook teveel af. Maar weer even aan klussen binnenkort.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Keej dan![]()
Ow... en jouw avatar vertraagd het hele zooitje hier
Moest ik ff kwijt
Het valt gewoon op dat als jouw plaatje in beeld is het scrollen opeens trager gaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is inderdaad een zwaar plaatje, en misschien leidt het ook teveel af. Maar weer even aan klussen binnenkort.![]()
een lagere resolutiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het valt gewoon op dat als jouw plaatje in beeld is het scrollen opeens trager gaat
Wel jammer opzich, het is een fascinerend plaatje
tractiequote:
Doe eens niet zo moeilijk praten tegen mijquote:
quote:
ik heb nu een andere versie van de avatar: 40 bij 40 pixels in plaats van 60 bij 60quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk praten tegen mij![]()
trajectquote:
trusten dndiekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Valt best mee
Trusten dndiektot later
En nog stottert het bij het scrollenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
ik heb nu een andere versie van de avatar: 40 bij 40 pixels in plaats van 60 bij 60
en nu?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En nog stottert het bij het scrollen
Minder maar loopt nog niet echt soepelquote:
Ik ben het plaatje nu trager aan het maken, misschien dat dat helptquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Minder maar loopt nog niet echt soepel
I'llbe watching youquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:34 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik ben het plaatje nu trager aan het maken, misschien dat dat helpt
relatiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:35 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
reactie goedemorgen Tarado, niet teveel op de slowchat letten hoor![]()
geratelquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
relatie
heb ik geen problemen mee hoor![]()
ratelenquote:
laverenquote:
lolquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
ratelen
Lachen jaquote:
eerlangquote: