punctiequote:
patientquote:
tractiequote:
acteertquote:
traceerquote:
reactiequote:
acterenquote:
actricequote:
frictiequote:
fictiefquote:
ik zit ook even vast....wie vroeg gisteren of zo nog of we wel eens een 'vastloper' hadden gehad? Was dat niet TL?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef PrintScreen het volgende:
Ik zie het niet meer
Stomme f, f en c.
Klopt, dat was TL, het was niet de bedoeling dat het daarom meteen de volgende dag weer moet gebeuren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:10 schreef Mordaz het volgende:
[..]
ik zit ook even vast....wie vroeg gisteren of zo nog of we wel eens een 'vastloper' hadden gehad? Was dat niet TL?
ik mag mezelf niet quoten, maar wellicht toch een voorzetje geven... wellicht komen we hiermee verderquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klopt, dat was TL, het was niet de bedoeling dat het daarom meteen de volgende dag weer moet gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.These settings will have no effect until you restart the system.
Reset Universe (Y/N) ?
fictiesquote:
damn... kan niets bedenken....quote:
denk dat TL gelijk heeft...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
het is toch schiftte ipv schifte?
ja.... denk dat je gelijk hebt...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
het is toch schiftte ipv schifte?
neuh.... dat was mij ook al opgevallen.... maar ehm... wie moet dat nog opzoeken dan??quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
alleen Van Dale pakt het niet![]()
Verdwijn maar uit dit strijdgeweldquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef Mordaz het volgende:
moet er helaas vandoor... ben benieuwd waar dit eindigt hoe dit doorgaat...
tot later allemaal...![]()
Latersquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:53 schreef Mordaz het volgende:
moet er helaas vandoor... ben benieuwd waar dit eindigt hoe dit doorgaat...
tot later allemaal...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |