die zullen dan nu wel tussen haar benen gezakt zijn, gezien haar leeftijd.. (dus eigenlijk heeft ze beste ballen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef vibri het volgende:
[..]
Dolly Parton heeft best wel tieten
Te laat, die rijden al . . .quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
Straks maar kijken of er nog wat vrouwen op de snelweg zijn, files te veroorzaken![]()
Ze zal ze 's ochtends vast wel oppompenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
die zullen dan nu wel tussen haar benen gezakt zijn, gezien haar leeftijd.. (dus eigenlijk heeft ze beste ballen)
Overspannen lippen enzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Gezien de TT, vraag ik me af wat voor foto's Pheno gaat nemen, twerijl hij terug naar huis gaat rijden..(waar hij langs rijdt om dit resultaat te krijgen..)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef liefie_ het volgende:
Your beauty is beyond compare,
With flaming locks of auburn hair,
With ivory skin and eyes of emerald green.
Your smile is like a breath of spring;
Your voice is soft like summer rain,
And I cannot compete with you, Jolene.
overspannen SCHAAMLIPPEN van het autorijden. Het is allemaal wel eng hoor, zo'n snelwegquote:
Kijk in je fotoboek, daar zul je vast wel borsten zien.quote:
Ik doelde meer op de borsten waar GF het over had.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef Pheno het volgende:
Kijk in je fotoboek, daar zul je vast wel borsten zien.
Ik als non-fobo gebruiker kom daar niet
zoals ik zeg: ik kom er nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de borsten waar GF het over had.
En ik heb geen foto van mijn borsten in mijn fobo![]()
Vast niet. Zelfs ik heb zo'n dingquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ik heb goede redenen om geen fobo te hebben
Oh jawel, een prima redenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vast niet. Zelfs ik heb zo'n ding.
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de borsten waar GF het over had.
En ik heb geen foto van mijn borsten in mijn fobo![]()
Zoals?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Pheno het volgende:
Alleen mensen die wat verbergen hebben geen fotoboek!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Pheno het volgende:
Hoi, niet teveel over piekeren, dat doet iig niet goed kan ik je uit ervaring meldenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben terug, ik voel me wel wat beter, maar nog steeds niet heel erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |