die zullen dan nu wel tussen haar benen gezakt zijn, gezien haar leeftijd.. (dus eigenlijk heeft ze beste ballen)quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:53 schreef vibri het volgende:
[..]
Dolly Parton heeft best wel tieten
Te laat, die rijden al . . .quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:51 schreef Pheno het volgende:
Straks maar kijken of er nog wat vrouwen op de snelweg zijn, files te veroorzaken![]()
Ze zal ze 's ochtends vast wel oppompenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
die zullen dan nu wel tussen haar benen gezakt zijn, gezien haar leeftijd.. (dus eigenlijk heeft ze beste ballen)
Overspannen lippen enzoquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Gezien de TT, vraag ik me af wat voor foto's Pheno gaat nemen, twerijl hij terug naar huis gaat rijden..(waar hij langs rijdt om dit resultaat te krijgen..)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef liefie_ het volgende:
Your beauty is beyond compare,
With flaming locks of auburn hair,
With ivory skin and eyes of emerald green.
Your smile is like a breath of spring;
Your voice is soft like summer rain,
And I cannot compete with you, Jolene.
overspannen SCHAAMLIPPEN van het autorijden. Het is allemaal wel eng hoor, zo'n snelwegquote:
Kijk in je fotoboek, daar zul je vast wel borsten zien.quote:
Ik doelde meer op de borsten waar GF het over had.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:11 schreef Pheno het volgende:
Kijk in je fotoboek, daar zul je vast wel borsten zien.
Ik als non-fobo gebruiker kom daar niet
zoals ik zeg: ik kom er nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de borsten waar GF het over had.
En ik heb geen foto van mijn borsten in mijn fobo![]()
Vast niet. Zelfs ik heb zo'n dingquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ik heb goede redenen om geen fobo te hebben
Oh jawel, een prima redenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vast niet. Zelfs ik heb zo'n ding.
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de borsten waar GF het over had.
En ik heb geen foto van mijn borsten in mijn fobo![]()
Zoals?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Pheno het volgende:
Alleen mensen die wat verbergen hebben geen fotoboek!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Pheno het volgende:
Hoi, niet teveel over piekeren, dat doet iig niet goed kan ik je uit ervaring meldenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben terug, ik voel me wel wat beter, maar nog steeds niet heel erg goed
Jij snapt 'm. Zou ik een fobo hebben zou iedereen zien dat Pheno er niet eens was bij Ynske maar mijn broer die in Utrecht woont.....quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen mensen die wat verbergen hebben geen fotoboek!
pr0nsletquote:
Ik ga het proberen!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, niet teveel over piekeren, dat doet iig niet goed kan ik je uit ervaring melden
--------------------------------------------------------------------------------------------quote:
Wat deed jij bij Ynske?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. Zou ik een fobo hebben zou iedereen zien dat Pheno er niet eens was bij Ynske maar mijn broer die in Utrecht woont.....
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:17 schreef Pheno het volgende:
Jij snapt 'm. Zou ik een fobo hebben zou iedereen zien dat Pheno er niet eens was bij Ynske maar mijn broer die in Utrecht woont.....
niet mijn verjaardag though, dat wist je wel?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat deed jij bij Ynske?![]()
Ik kan me alleen een verjaardag bij Twisted_Fok herinneren.![]()
Ja, het was Ynske's verjaardag.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
niet mijn verjaardag though, dat wist je wel?![]()
Dat is precies de reden waarom ik niet in een callcentrum zou willen werken. Behalve dan bij de Belastingdienst, daar kun je mensen gewoon afblaffen en de hoorn op de haak gooien.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef melismay het volgende:
Wat een ontzettende zeikmensen vandaag
Helaas, is dat niet aan jouw te bepalen, ook al heb je natuurlijk dat recht (en hebben menig fok!kers al een mening helaas..)quote:
En je kon nog door werken ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:23 schreef melismay het volgende:
Wat een ontzettende zeikmensen vandaag
bij de dienst belastingen kunnen ze afblaffen, ja, in belgië ookquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
Dat is precies de reden waarom ik niet in een callcentrum zou willen werken. Behalve dan bij de Belastingdienst, daar kun je mensen gewoon afblaffen en de hoorn op de haak gooien.
Ik ga naar de kantine hier, ik heb geen zin om te koken en bovendien heb ik de lunch overgeslagen. Vandaar dus dat ik zo vroeg ga eten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Wij gaan denk ik ook zo eten!
Het voordeel van de Belastingdienst is dat ze niet aan klantenbinding hoeven te doen. Die komen immers vanzelf wel.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
bij de dienst belastingen kunnen ze afblaffen, ja, in belgië ook. Zelfs al bel je met positief nieuws ( in het kader van mijn werk), echt verschrikkelijk
Oops, typte ik dit hard op?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:27 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goed..tijd om te gaan..
Tot morgen..![]()
dat heb je met overheidsdiensten ...quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:33 schreef Plato1980 het volgende:
Het voordeel van de Belastingdienst is dat ze niet aan klantenbinding hoeven te doen. Die komen immers vanzelf wel.![]()
Jammer dat je oude signature er niet meer staat.quote:
Hoi harde werker!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef QyRoZ het volgende:
Daar zijn we weer.
Qquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef QyRoZ het volgende:
Daar zijn we weer.
Me and my shadowquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef QyRoZ het volgende:
Daar zijn we weer.
Ik ben altijd hartstikke vriendelijk!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:36 schreef petitlapin2 het volgende:
dat heb je met overheidsdiensten ...
al zijn er instanties waar je onvriendelijke ambtenaren kan aanmelden hoor ...
En terechtquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb niet eens zin om bier te gaan drinken vanavond!![]()
ziek?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef Thisbe het volgende:
kom het maar bij mij brengenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef Thisbe het volgende:
Probeer een wijntje!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef Thisbe het volgende:
Ook geen andere alcoholische versnaperingen!quote:
ik drink niets meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Probeer een wijntje!
Bier is sowieso![]()
wij ook van jou schatquote:
That is sickquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ook geen andere alcoholische versnaperingen!
Bierquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Thisbe het volgende:
Wat is er mis met bier? Is het niet hip meer ofzo?![]()
Bij paupers en studenten is het heel hipquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:51 schreef Thisbe het volgende:
Wat is er mis met bier? Is het niet hip meer ofzo?![]()
nee.. bier EN wijn zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Probeer een wijntje!
Bier is sowieso![]()
Dat krijg je ervan als je gedwongen wordt om vervelende dingen te moeten doenquote:
Heel hard nnnnnnnnnNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJjjjjj!!!!111 roepen is ook een optiequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je gedwongen wordt om vervelende dingen te moeten doen![]()
Ik denk dat ik dan de rest van mijn leven niet meer serieus word genomen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heel hard nnnnnnnnnNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJjjjjj!!!!111 roepen is ook een optie
quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kwam net nog een FOK!ker tegen op CS.![]()
That's the spirit!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:53 schreef Thisbe het volgende:
Nounou wat een commentaar, morgen drink ik weer wijn hoor![]()
wijn is geen spirit.. spirit is sterke drankquote:
gelukkig staat er nooit file tussen delft en de lier..quote:
Ik heb ook al jaren niet meer in de file gestaan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
gelukkig staat er nooit file tussen delft en de lier..
minimaal 2 weken geloof ik... staat in de faqquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet eigenlijk stoppen met Fokken en een hoofdstuk afmaken...Zou ik een ban voor een paar uur kunnen aanvragen?![]()
Dat overleef ik nooit. Ik ga gewoon de zelfdiscipline opbrengen om een paar uur niet te fokken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
minimaal 2 weken geloof ik... staat in de faq
Ik heb het nu al twee minuten volgehouden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat overleef ik nooit. Ik ga gewoon de zelfdiscipline opbrengen om een paar uur niet te fokken.![]()
Moah dat wil ik zien. Evengoed, dingen doen tegen je zin is nooit grappig, en ik vind dat je dan gewoon moet protesterenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan de rest van mijn leven niet meer serieus word genomen.
grote jongenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het nu al twee minuten volgehouden.![]()
Nee, ik ga het gewoon zelf doen. Dit is mijn laatste post voor wat betreft de komende twee uur.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
grote jongen
even yvonne vragen of ze je een ip ban kan geven ... om je te helpen
goedzo platoquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik ga het gewoon zelf doen. Dit is mijn laatste post voor wat betreft de komende twee uur.![]()
Alweer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ik haal mn kaartje bij je af en daarna ga ik je de hele avond ontlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |