wat bedoel je? Wat klopt er volgens jou niet?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef Jelleee het volgende:
Dat BMI-ding klopt volgens mij niet of hij rekent op volwassenen, als dat kan..
Dat is idd een van de mogelijkhedenquote:Ik vind dit wel een goed idee, zou er ook heel mooi uit komen te zien!
Word het dan naast elkaar gezet op de foto, soort voorresultaat en naresultaat?
Hij doet het bij mij ook nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:11 schreef Jelleee het volgende:
Dat BMI-ding klopt volgens mij niet of hij rekent op volwassenen, als dat kan..
Ik vind dit wel een goed idee, zou er ook heel mooi uit komen te zien!
Word het dan naast elkaar gezet op de foto, soort voorresultaat en naresultaat?
Hij staat ingesteld op de Engelse schaal, maar je kan hem aanpassen naar Europees.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
wat bedoel je? Wat klopt er volgens jou niet?
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ja jongens, leg eens uit wat voor soort foto's jullie willen maken?
Misschien een voorbeeldje erbij?
Ik kan natuurlijk niet voor Poseidon spreken, maar ik denk aan redelijk eenvoudige foto's. Neutrale poses, voornamelijk staand. Full body en half body shots. Misschien een beetje spelen met eenvoudige rekwisieten, oogt net wat natuurlijker vaak. Zachte belichting (sofbox), maar wel met wat schaduwen om het contrast erin te houden. We nemen voor iedere deelnemer aardig wat tijd, dus er valt ook wel wat te variëren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ja jongens, leg eens uit wat voor soort foto's jullie willen maken?
Misschien een voorbeeldje erbij?
Ik zat inderdaad ook aan behoorlijk recht toe recht aan foto's te denken. Ook wil ik nog iets met een oude rookstoel doen maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik ben meer van het keiharde licht met veel schaduwen. zoals ik hier heb gebruikt: [Showcase] Gezinsportrettenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:07 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor Poseidon spreken, maar ik denk aan redelijk eenvoudige foto's. Neutrale poses, voornamelijk staand. Full body en half body shots. Misschien een beetje spelen met eenvoudige rekwisieten, oogt net wat natuurlijker vaak. Zachte belichting (sofbox), maar wel met wat schaduwen om het contrast erin te houden. We nemen voor iedere deelnemer aardig wat tijd, dus er valt ook wel wat te variëren.
voorbeeldje? tja, ik werk eigenlijk nooit met voorbeelden.
Overigens mocht iemand dat zien zitten zou ik in dit kader juist graag foto's maken van wat ongegeneerde poses. Dus een serie die nou niet erg flateus te noemen is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:28 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik zat inderdaad ook aan behoorlijk recht toe recht aan foto's te denken. Ook wil ik nog iets met een oude rookstoel doen maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik ben meer van het keiharde licht met veel schaduwen. zoals ik hier heb gebruikt: [Showcase] Gezinsportretten
Als je echt heel bang bent dat de foto's misschien wat confronterd kunnen zijn dan weet ik niet of je er goed aan doet je aan te melden, het is tenslotte wel een fotografische weegschaal, dus het is wel de bedoeling om te kunnen zien hoe dik (of mager) je bent. Dat betekend natuuurlijk niet meteen dat we helemaal nergens rekening mee houden.
Maar mocht een van de modellen zelf wensen hebben kunnen we dat natuurlijk altijd bespreken.
Inderdaad een leuk idee... maar ben ook net 26 kilo kwijt. Denk niet dat het tussen 1 april en 30 juni nog zo hard zal lopenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm jammer dat jullie net een jaartje te laat zijnben net 23.5 kg afgevallen... dus dat verschil zou leuk zijn geweest....
helaas gaat het nu erg langzaam.... en zal er in drie maanden niet zo'n groot verschil te zien zijn.
ik ben van een bmi van 34 naar een bmi van 26,9 gegaan ... en ben dus nog bezig om een "gezond" BMI te krijgen.
heel jammer eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Inderdaad een leuk idee... maar ben ook net 26 kilo kwijt. Denk niet dat het tussen 1 april en 30 juni nog zo hard zal lopen![]()
hey isa... ik ben nu ook 92 kgquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het een leuk ideeIk weeg nu 92 kg bij 1 m 67, is dat genoeg
Alleen neem ik aan dat ik op 1 april weer wat lichter ben. Twee maanden ertussen is ook niet echt veel hoor, ik weet niet of je dan duidelijke verschillen ziet bij mensen. Maar ik kan volgens mij op beide data
Huren jullie de studio 's morgens of 's middags?
Dat is waar. Als je verantwoord lijnt heb je het dan over een paar kilo. Dat lijkt weinig, maar het zal je verbazen hoe goed je dat ziet. been therequote:Op donderdag 9 februari 2006 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het een leuk ideeIk weeg nu 92 kg bij 1 m 67, is dat genoeg
Alleen neem ik aan dat ik op 1 april weer wat lichter ben. Twee maanden ertussen is ook niet echt veel hoor, ik weet niet of je dan duidelijke verschillen ziet bij mensen.
leuk, je bent van harte welkomquote:Maar ik kan volgens mij op beide data
's middags.quote:Huren jullie de studio 's morgens of 's middags?
Cool, lijkt me erg gaaf om ook een 'aankomer' erbij te hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Monk het volgende:
Ik ga even kijken of het lukt qua data.
Zo ja, dan heb je eventueel een mager scharminkel met een BMI van ongeveer 17 die hard zn best doet om wat kilotjes aan te komen![]()
Al netjes gedaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]Leuk
stuur je even een mailtje naar het mailadres in de OP?
Jammer, Het is inderdaad wel het leukst als je ook echt resultaat ziet. Maar je mag je altijd opgeven hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef Maeghan het volgende:
Ik denk dat het verschil tussen 1 april en 10 juni in mijn geval echt te verwaarlozen is, met mijn gigantische tempo van 10 kilo in een jaar eraf =D ik maak die foto's zelf wel gewoon =P
Ik weeg zelf 110 kg en mag mezelf best tot de categorie met overgewicht rekenen hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat de heren fotografen zelf geen dikkerdjes zijn en dachten dat het wel in 2 maandjes kon
Leuk! We horen het heel graag.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:21 schreef ymme het volgende:
Ik ben ook bezig met afvallen. En de kilo's gaan redelijk snel.
Ik wil wel mee doen, maar ik garandeer niet, dat je in 2 maanden tijd, een heel groot verschil ziet. Wat zie je natuurlijk altijd, maar veel dat betwijfel ik.
De beide data's kan ik ook wel! Volgend week weet ik dat helemaal zeker
33, maar ik heb zware bottenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:23 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik weeg zelf 110 kg en mag mezelf best tot de categorie met overgewicht rekenen hoor
Ik ben vorig jaar in 3 maanden 15kg afgevallen en dat is echt wel te zien dan hoor.
Nu ben ik niet meer zo bezig met afvallen, maar ik weet dat het kan. Vliegvrager heb ik een keer mogen ontmoeten en hij heeft ook geen BMI van 20 denk ik
Je kan proberen om meer maaltijden op een dag te eten. Dus 6x per dag eten ipv 3x. En dan dus redelijk volwaardige maaltijden met veel koolhydraten (brood, pasta, rijst, aardappelen) en eiwit (vlees, vette vis, eieren, kaas, zuivel). Hou er rekening mee dat teveel vet ook voor te slanke mensen niet goed is, je bent niet plots beschermd tegen atherosclerose omdat je toevallig niet dik bentquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:58 schreef Monk het volgende:
Durf het bijna niet te vragen... maar hebben jullie ook nog tips om aan te komen?![]()
Dankje wel Isabeauquote:
Jij?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik moet absoluut wat kwijt,
Ja, dat vonden wij nou ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |