abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35104135
Even een stiekume kick om het weer even onder de aandacht te brengen.
We hebben inmiddel 1 aanmelding binnen dus we zoeken nog wel wat slachtoffers
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_35112127
Ik ga even kijken of het lukt qua data.

Zo ja, dan heb je eventueel een mager scharminkel met een BMI van ongeveer 17 die hard zn best doet om wat kilotjes aan te komen
pi_35150266
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Monk het volgende:
Ik ga even kijken of het lukt qua data.

Zo ja, dan heb je eventueel een mager scharminkel met een BMI van ongeveer 17 die hard zn best doet om wat kilotjes aan te komen
Cool, lijkt me erg gaaf om ook een 'aankomer' erbij te hebben.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_35662285
Oke I'm in
pi_35669922
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 23:37 schreef Monk het volgende:
Oke I'm in
Leuk

stuur je even een mailtje naar het mailadres in de OP?
Mijn DeviantART gallery
,
pi_35670777
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 09:58 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Leuk

stuur je even een mailtje naar het mailadres in de OP?
Al netjes gedaan
pi_35894651
Ik denk dat het verschil tussen 1 april en 10 juni in mijn geval echt te verwaarlozen is, met mijn gigantische tempo van 10 kilo in een jaar eraf =D ik maak die foto's zelf wel gewoon =P
Sanity is (not) statistical
pi_35894738
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef Maeghan het volgende:
Ik denk dat het verschil tussen 1 april en 10 juni in mijn geval echt te verwaarlozen is, met mijn gigantische tempo van 10 kilo in een jaar eraf =D ik maak die foto's zelf wel gewoon =P
Jammer, Het is inderdaad wel het leukst als je ook echt resultaat ziet. Maar je mag je altijd opgeven hoor.
pi_35901963
Twee maanden is voor echte dikkerds ook veel te dicht bij elkaar En om aan te komen is het al helemaal te kort.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 10 maart 2006 @ 07:58:17 #35
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_35901988
Gaaf idee inderdaad, maar de tijd ertussen is wel erg kort of je moet mensen willen aanzetten tot een gigantisch crashdieet.
pi_35902019
Ik denk dat de heren fotografen zelf geen dikkerdjes zijn en dachten dat het wel in 2 maandjes kon
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35902129
Ik ben ook bezig met afvallen. En de kilo's gaan redelijk snel.
Ik wil wel mee doen, maar ik garandeer niet, dat je in 2 maanden tijd, een heel groot verschil ziet. Wat zie je natuurlijk altijd, maar veel dat betwijfel ik.

De beide data's kan ik ook wel! Volgend week weet ik dat helemaal zeker
pi_35902142
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 08:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat de heren fotografen zelf geen dikkerdjes zijn en dachten dat het wel in 2 maandjes kon
Ik weeg zelf 110 kg en mag mezelf best tot de categorie met overgewicht rekenen hoor
Ik ben vorig jaar in 3 maanden 15kg afgevallen en dat is echt wel te zien dan hoor.
Nu ben ik niet meer zo bezig met afvallen, maar ik weet dat het kan. Vliegvrager heb ik een keer mogen ontmoeten en hij heeft ook geen BMI van 20 denk ik
pi_35902157
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 08:21 schreef ymme het volgende:
Ik ben ook bezig met afvallen. En de kilo's gaan redelijk snel.
Ik wil wel mee doen, maar ik garandeer niet, dat je in 2 maanden tijd, een heel groot verschil ziet. Wat zie je natuurlijk altijd, maar veel dat betwijfel ik.

De beide data's kan ik ook wel! Volgend week weet ik dat helemaal zeker
Leuk! We horen het heel graag.
pi_35902222
Het lijkt me een sport om ervoor te zorgen dat er toch verschil te zien is
(ook al ben ik nu al meer dan 10 kilo afgevallen)
pi_35902247
Het is natuurlijk wel zo, dat als je weet dat je over 2 maanden weer op de foto moet, dat je dan natuurlijk zeker afgevallen wilt zijn Dus voor mij is het weer een goede stok onder de deur
En vanaf 1 april is de nieuwe sportschool ook open waar ik mij ingeschreven heb
  vrijdag 10 maart 2006 @ 08:38:50 #42
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_35902325
Leuk idee! het is dat ik nu zwanger ben en dus alleen maar aankom in plaats van af kan vallen, anders had ik wel mee willen doen.
pi_35904539
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 08:23 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Ik weeg zelf 110 kg en mag mezelf best tot de categorie met overgewicht rekenen hoor
Ik ben vorig jaar in 3 maanden 15kg afgevallen en dat is echt wel te zien dan hoor.
Nu ben ik niet meer zo bezig met afvallen, maar ik weet dat het kan. Vliegvrager heb ik een keer mogen ontmoeten en hij heeft ook geen BMI van 20 denk ik
33, maar ik heb zware botten

Ik heb ook wel eens gelijnd, en natuurlijk andere mensen zien lijnen. Mijn ervaring is dat een kilo per week haalbaar (let op: haalbaar, niet makkelijk) is zonder onverantwoorde dingen te doen ik heb er ooit eens op zitten rekenen, 1 kg per week is ca 300 kCal per dag minder eten of meer verbranden als ik het mij goed herinner. Tussen onze shoots zit 10 weken, dus het moet te doen zijn om een zichtbaar resultaat te krijgen. En let op he, als je twee foto's naast elkaar legt, zie je een paar kilo verschil al
Mijn DeviantART gallery
,
pi_35905331
Ja, de eerste weken misschien Ik ben 11 kilo in 10 weken afgevallen.
Maar het gaat nu al stukken trager dan in het begin.

Maar dat is niet erg, juist zo'n 'deadline' van 2 maanden motiveert extra om goed bezig te blijven.
pi_35906484
Durf het bijna niet te vragen... maar hebben jullie ook nog tips om aan te komen?
pi_35907416
Ik moet absoluut wat kwijt, niet veel, maar het moet er wel af. En mijn motivatie is na 2 weken steeds zoek. dan eet ik die 300 calorieën die ik eerst minder had er per dag dubbel en dwars extra bij.
Dus misschien is dit wel goed voor mij.
1 april is geen probleem.
10 juni weet ik nog niet i.v.m. een paard die eind mei moet bevallen, maar als ze op mij lijkt me gerust langer laat wachten. Maar is het anders mogelijk als 10 juni niet haalbaar is voor mij om het dan vlak daarvoor of daarna te doen, dan maar geen studio???
pi_35908902
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:58 schreef Monk het volgende:
Durf het bijna niet te vragen... maar hebben jullie ook nog tips om aan te komen?
Je kan proberen om meer maaltijden op een dag te eten. Dus 6x per dag eten ipv 3x. En dan dus redelijk volwaardige maaltijden met veel koolhydraten (brood, pasta, rijst, aardappelen) en eiwit (vlees, vette vis, eieren, kaas, zuivel). Hou er rekening mee dat teveel vet ook voor te slanke mensen niet goed is, je bent niet plots beschermd tegen atherosclerose omdat je toevallig niet dik bent Dus je dag vullen met marsen, kroketten en patat helpt misschien om zwaarder te worden, maar is erg ongezond.

Tijdens een praktijkles dieetkoken hebben we ooit een soort milkshakes gemaakt voor mensen die moesten aansterken/aankomen in het ziekenhuis. Die bestonden uit volle melk, roomijs, slagroom (niet geklopt, maar vloeibaar) en verse aardbeien. Heerlijk! Maar niets voor mij natuurlijk Je kan deze milkshakes ook maken met volle chocolademelk en ijs, dan heb je een lekekre chocolade milkshake. Lekker als tussendoor maaltijd, maar niet teveel vanwege het hoge vetgehalte.

Krachttraining kan je ook helpen om je spieren groter te laten worden. Het beste advies is om lid te worden van een fitnessclub waar je vraagt om begeleiding bij het aankomen. Pas er voor op dat ze je van alles aansmeren wat nergens voor nodig is. Sommige eiwitshakes zijn wel heel erg lekker, dus als je dat aanstaat kan je dat ook als maaltijd gebruiken.
pi_35974197
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe word ik zwaar tips...
Dankje wel Isabeau

Vooral die shakes gaan we proberen
Fitness heb ik 2 jaar lang gedaan (incl. gezond eten) maar ik kwam nog steeds geen kilo aan. Maar ik ga wel weer netjes beginnen met sporten, anders gaat het zeker niet lukken.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:03:30 #49
30488 coolbabe
My little pwny
pi_35974549
Leuk idee! *over na gaat denken*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 13 maart 2006 @ 10:43:39 #50
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_35984299
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik moet absoluut wat kwijt,
Jij?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: