Rond Oslo nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef HomoSaabiens het volgende:
Nu het topic toch gekicked is: ik was afgelopen week in Oslo, wat rondgetourd door het land ook. Wordt de automatische tol in de stad/op de snelweg ook daadwerkelijk geind?
Ik heb ervaring met beide.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef Evi_90 het volgende:
Iemand ervaring met het Viking en Fram museum?
Ik ben geen groot museum liefhebber maar kan een mooi museum wel waarderen.
beide cool. Tegenover fram zit de kontiki. Dat is ook een heel gaaf ding.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:47 schreef Evi_90 het volgende:
Iemand ervaring met het Viking en Fram museum?
Ik ben geen groot museum liefhebber maar kan een mooi museum wel waarderen.
bier drinken wil je er ook niet...quote:Op donderdag 22 september 2016 17:32 schreef Evi_90 het volgende:
Hmmm, ik ben waarschijnlijk maar iets meer dan een dag in Oslo en wil niet alleen maar musea bezoeken dus moet dat even beperken.
Jawel hoor.quote:Op maandag 26 september 2016 01:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
bier drinken wil je er ook niet...
¤ 10 voor 40 cl?quote:Op maandag 26 september 2016 10:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Bij St Lars, Amundsen of Gamle Major.
Als je voor pils gaat kan het iets goedkoper. Maar de bierselectie is wat interessanter dan dat (en duurder). Bij Gamle Major gaat het om de kroeg zelf, ze hebben een leuk thema.quote:
Ja, dat was gewoon een verwijzing naar de prijs. Ik wil niks liever dan pills drinken in dat fotomodellen land. Ik kan het alleen niet betalen.quote:Op maandag 26 september 2016 10:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Bij St Lars, Amundsen of Gamle Major.
Oh, dit zijn normale Noorse prijzen. Deze ga ik even opslaan. Thanks.quote:Op maandag 26 september 2016 13:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je voor pils gaat kan het iets goedkoper. Maar de bierselectie is wat interessanter dan dat (en duurder). Bij Gamle Major gaat het om de kroeg zelf, ze hebben een leuk thema.
Maar ik zie dat ze tegenwoordig ook een aardige bierselectie hebben: http://www.gamlemajor.no/beer.html
Top tip, bedankt. Betaalde nu ongeveer 5 euro voor een bakje koffie. Maar konden heerlijk rustig zitten.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:14 schreef Fogel het volgende:
Tip: als je geen zin hebt om in alle drukte een kop koffie te kunnen nuttigen op Holmenkollen, ga dan niet naar Holmenkollen restaurant waar je moet vechten om een goede plek (met uitzicht), maar naar het Soria Moria hotel, wat vlakbij ligt. Uitzicht is prima, en er zijn veel meer 'uitzichtplaatsen' beschikbaar. "zal wel veel duurder zijn dan": Nee, 2 koppen koffie en 2 thee was maar 70 kroon bij elkaar (zo'n 9 euro), een hele normale prijs voor Oslo.
En wat fotos:
Uitzicht
[ afbeelding ]
Het hotel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |