is dus beterquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:21 schreef Againzender het volgende:
beter dan vanochtend, maar 100% fit ben ik niet
dan zie je nu er beter uit dan bij de laatste meet, denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fit? Man, ik voel me alsof er een trein over me is heen gereden
jamaar jamaar dat kan niet, jij moet invallen voor Wesselsquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fit? Man, ik voel me alsof er een trein over me is heen gereden
Op de mensen masturberenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
Wisten jullie dat 1 op de mensen masturbeert op het werk
gadver op mensen masturberen, dat geeft zo'n troepquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
Wisten jullie dat 1 op de mensen masturbeert op het werk
dan een ander, tenzij je de aller-aller-slechtste bent van de hele wereld, dan nietquote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan zie je nu er beter uit dan bij de laatste meet, denk ik
Er gaan al weken lang grapjes over 2 tennissers van studententennisnederland, dat ze gaan dubbelen zaterdagquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jamaar jamaar dat kan niet, jij moet invallen voor Wessels
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:24 schreef SCH het volgende:
Wisten jullie dat 1 op de 5 mensen masturbeert op het werk
Ik ben altijd blij hoor, maar nu nog blijerquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:28 schreef clauwheee het volgende:
Weer een leuk weetje Bjoor!
Tong ben je nu weer blij?
In Bratislava heb ik die Wessels al lopen vervloeken, maar dit kon er ook nog wel bij. Melle in het enkelquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is toch te gek voor woorden eigenlijk BoeZ...
Mijn dag is weer goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij hoor, maar nu nog blijer
vind jij het ook zo erg dat de wet lastenverlichting zo weinig op heeft gelevert ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef SCH het volgende:
Ik heb zin in een politieke discussie hier
Fraude!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:48 schreef DarkShine het volgende:
Terug van school, ben thuis maar de leraar zet me aanwezig op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |