Stoner Central #1: Behind the Wall of Sleepquote:FRIDAY, APRIL 21 - PRE PARTY
Doors open: 19.30hrs - Bands: 20.00hrs
Astrosoniq
Holland's premier stoner/spacerock band.
End of Level Boss
Driving riffrock & innovative songwriting.
Toner Low
Psychedelic, low-end heaviness paired with doomrockin' riffs.
Spaceship Landing
Stoner meets krautrock.
SATURDAY, APRIL 22
Doors open: 15.00hrs - Bands: 16.00hrs
SPACEROCK STAGE
Hawkwind
Seminal British spacerock evangelists.
Ozric Tentacles
Lysergic, transcendental, uber-jams.
Bevis Frond
Delirious guitar freak-outs.
Spacehead
Classic spacerock.
Trancient Dreams
DJ Martin Hall Davis spinning dub / dance / fusion.
DJ Kozmik Ken
THE GREEN ROOM
Orange Goblin
Electrifying biker-rock behemoths.
Brant Bjork & The Bros
Cooler-than-thou, soulful, desert grooves.
Leaf Hound
Growers of Mushrooms.
Solace
Heavy stoner/doom riffage.
Capricorns
Doomed-oud instru-metal.
HEAVY 70's AFTERPARTY Gorilla
London's amped up garage-psyche-prog monsters
THE ORANGE FACTORY
Colour Haze
Stonerrock-influenced guitar-jams.
Ufomammut
Monstrous prog-doom soundscapes.
The Heads
Psychedelic swirls & six string mayhem.
Al Naafiysh
Orange Sunshine' tribute to Randy Holden & the Swans.
Abramis Brama
Heavy 70's -think November meets Mountain.
Info / www.roadburn.com
quote:
pelican mono splitquote:Op zondag 12 februari 2006 19:04 schreef Summoner het volgende:
Vrijdag Pelican gezien. Goede show, band speelde strak met veel intensiteit. Is me weinig aan het gedrag van de drummer opgevallen. Van Cave In maar een klein stukje gezien, want we moesten helaas naar het station om een veel te vroege laatste trein richting zwolle te pakken.![]()
De Pelican/Mono split was zeker al uitverkocht, want ze hadden niet veel bijzonder spul @ the merch table.
Een paar weken geleden was nog in het nieuws dat een oude vrouw uit Urk (ben de naam vergeten) Pelican ook geen zak aan vond.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:35 schreef TimoBasso het volgende:
Ben ik nou echt de enigste die pelican geen zak aan vind
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef Summoner het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was nog in het nieuws dat een oude vrouw uit Urk (ben de naam vergeten) Pelican ook geen zak aan vond.
lolquote:Op maandag 13 februari 2006 14:51 schreef Summoner het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was nog in het nieuws dat een oude vrouw uit Urk (ben de naam vergeten) Pelican ook geen zak aan vond.
quote:Accolades for
Worm Dirges
"Asphalt" starts out as a slow, heavy, grooving dirge, getting your head nodding in slow motion in no time. The drummer makes good use of all the extra space in this song, throwing in lots of great fills, keeping things active. Track 2 is an even slower, nastier song in the form of "Vortex". This song sounds like Grief on tranquilizers, just plodding along with crushing riffs and a more ambient feel compared to the groove of "Asphalt".
Gas Giant, eens kijken of die ook in NL komen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef TimoBasso het volgende:
Credits 2 you Summoner
Ik pobeer vrienden mee te sleuren naar Gas Giant in Antwerpen,altijd willen zien
Laat ze ook maar naar Den Bosch komenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef space-out het volgende:
gas giant spelen in den helder... 13 april in den engel
Tofquote:heb een dagboek op 3voor12, genaamd: the making of roadburn
http://www.vpro.nl/portal(...)02+13832894+26968994
meer verhalen in de komende weken![]()
hahahaquote:
Niet de Groene engel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef nipeng het volgende:
Den Engel is toch in Oss? Anders ga ik daar eens een kijkje nemen.
De Groene Engel is inderdaad in Oss. In Den Helder heb je (schijnbaar) café De Engel; link.quote:
W2 idd.. rustig.. niet stoner maar wel een coole band, Drive by truckersquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:52 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
De Groene Engel is inderdaad in Oss. In Den Helder heb je (schijnbaar) café De Engel; link.
Komt er nog leuk stonerspul in de W2 de komende tijd, heb het stoner-gebeuren de laatste tijd niet echt meer gevolgd...
Gaan we achteraan...quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:07 schreef TimoBasso het volgende:
W2 idd.. rustig.. niet stoner maar wel een coole band, Drive by truckers![]()
*kan niets vinden*quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Gaan we achteraan...
* Tackleberry ziet wel Brant in het voorprogramma van Danko op 25 maart...
w00t w00t w00t Nebula!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 21:18 schreef nipeng het volgende:
Brant in het voorprog van Wanko Jones![]()
De nieuwe Nebula is uit.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:58 schreef Doc het volgende:
Leuk dat concert in De Effenaar![]()
Heb vandaag (eindelijk) mijn kaarten gehaald voor Roadburn
quote:Torche - s/t: Ex-Floor-sters do up "stoner pop" right - heavy, heavy, heavy, with *gasp!* well-sung vocals! Not only that, but very catchy vocal arrangements as well. I've heard lots of comments about how "catchy" or "poppy" these guys are, and it's all thanks to the vocals, because the music is actually rather quirky (which is always good). Anyway, this badboy is probably destined for "album of the week" status.
Nopequote:Op zondag 19 februari 2006 17:17 schreef OMG het volgende:
Zeg, is men hier bekend met Torche? Zo ja, wat vinden jullie er van? Vorige week kreeg ik wat CD's binnen die ik besteld had, waaronder een album van Torche.
De self titled is dat toch? Die ken ik nog niet zo goed, Almost heathen is in ieder geval één van de beste albums die ik ken (in general).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:37 schreef nipeng het volgende:
Vandaag de eerste van Karma to Burn gekocht.
Zeker geen verkeerd plaatje.
Trouwens naar de Bitchwax Nipeng?quote:Op maandag 20 februari 2006 17:52 schreef nipeng het volgende:
Gisteren Orange Sunshine ~ Homo Erectus weer eens een draai gegeven. Dat is ook damn lekker jaren '70 spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |