abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34894332
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:27 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou ik dacht dat jij nu wel had begrepen dat de hele kwestie echt niet over cartoons gaat

het is een dieper liggend conflict en ook een politiek spelletje aangezien de regeringen en sommige geestelijke leiders achter de rellen zitten..
had ik ook, ik vroeg me alleen af hoe erop gereageerd zou worden, aangezien de directe aanleiding de cartoons waren. Waarschijnlijk de druppel die de welbekende emmer deed overlopen, idd. Maar dan nog, stel je voor:
"Dood aan het westen! Dood aan alle kranten die Mohammed afbeelden!"
"Ja maar, erm, in Egypte hebben ze ook in de krant gestaan.."
"Dat was om het volk te informeren over de schandelijkheden van het Westen!"
"Maar ze hebben wel Mohammed afgebeeld, dat mocht toch niet?"
"Owh ja.....erm......tja......hum.........dood aan het westen dan maar?"

En dan heb ik het nog niet eens over een aantal moslimvrinden van Fok! die de cartoons an sich aanvallen, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar hun reactie.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34894339
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:33 schreef basilisk het volgende:

[..]

Ja, maar als heel Denemarken verantwoordelijk is voor die Deense krant dan is ook heel Egypte veranntwoordelijk voor dit artikel.
ben benieuwd of Meki dit ook vindt..

dat heel egypte aan het beledigen is , net zoals hij het steeds heeft over heeeel denemarken en heeeel europa
pi_34894374
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ben benieuwd of Meki dit ook vindt..

dat heel egypte aan het beledigen is , net zoals hij het steeds heeft over heeeel denemarken en heeeel europa
heel afrika, niet vergeten, het hele continent is verantwoordelijk.
pi_34894458
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik word zo ontzettend moe van die moslims die maar zitten te zeiken over een paar tekeningen.
Dat hun hele geloof word gebruikt als vrij briefje voor moorden, vrouwen onderdrukking, aanslagen, zelfmoorden etc dat maakt geen flikker uit. Maar een cartoon en ze worden gek.

We moeten gewoon nog veel meer cartoons maken over dat achterlijke geloof. Net zolang doorgaan tot ze leren om te gaan met kritiek en humor.
Ik word zo ontzettend moe van al de beledigingen die constant aan ons zijn gericht
dat is fout en niet te doen . Zo zie je dat andere partijen dat ook gaan doen zoals AEL en Iran en Denemarken .
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_34894519
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:40 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik word zo ontzettend moe van al de beledigingen die constant aan ons zijn gericht
dat is fout en niet te doen . Zo zie je dat andere partijen dat ook gaan doen zoals AEL en Iran en Denemarken .
maar meki , je hebt het steeds over het hele land denemarken. snap je nou echt niet dat dat een beejte raar is?

pi_34894521
quote:

[..]

Egypte, je vergeet Egypte!
pi_34894527
Zo beter dan?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34894582
quote:

[..]

Je moet je niet zo aangevallen voelen Meki. Er bestaat zoiets als relativeren. Je kan zeggen wat je wilt, maar je kompleet op de kast laten jagen door een tekening is toch wel erg triest.
En mensen vermoorden omdat er een tekening is gemaakt is verwerpelijk. Elke goede moslim weet dat, God oordeeld jij niet.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_34894657
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:45 schreef Sapientiea het volgende:

[..]

Je moet je niet zo aangevallen voelen Meki. Er bestaat zoiets als relativeren. Je kan zeggen wat je wilt, maar je kompleet op de kast laten jagen door een tekening is toch wel erg triest.
En mensen vermoorden omdat er een tekening is gemaakt is verwerpelijk. Elke goede moslim weet dat, God oordeeld jij niet.
mijn ervaring is dat mensen die zich snel op de kast laten jagen leiden aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis.. dit is erg moeilijk te behandelen

pim fortuyn had dat bv
pi_34894699
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

eerst bron
pi_34894708
quote:

[..]

Ik word zo verschrikkelijk moe van al die beledigingen die westerse meisjes te horen krijgen, om nog maar te zwijgen van de homo's en het moslim-terreur waarmee het westen te maken heeft, dat is fout en niet te doen. Dan zie je dat daar een reactrie op gaat komen zoals Denemarken, noorwegen en frankrijk
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34894714
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:50 schreef Meki het volgende:

[..]

eerst bron
bron is gegeven, even teruglezen
pi_34894739
quote:
Hoe kun je het beste omgaan met iemand met een narcistische persoonlijkheid? Moet ik therapie adviseren?

Geen eenvoudige vraag! Mensen met NPS kunnen sterk verschillen. Toch zijn wel een paar algemene opmerkingen te maken. Mensen met een NPS 'verleiden' soms anderen om heel anders te reageren dan zij normaal zijn te doen. Bijvoorbeeld heel voorzichtig, of heel bot. Pas daarvoor op, blijf vooral op je eigen manier reageren, dat werkt beter. Veel voorkomende reacties op mensen met een NPS zijn: je gaan ergeren of je juist ongemakkelijk of onzeker gaan voelen. Misschien helpt het wanneer je bedenkt dat de ander zich zelf vaak ongemakkelijk voelt of ontevreden over zichzelf is. Wanneer iemand met een NPS overweegt om hulp te zoeken, kun je hem/haar daar in ondersteunen. Je kunt wijzen op de mogelijkheid van een (persoonlijkheids)diagnostisch onderzoek, zoals dat bij de meeste RIAGG's en poliklinieken gedaan kan worden. Maar ook kan een ori๋nterend gesprek met een psychotherapeut of psychiater duidelijkheid geven. Je kunt heel goed zo'n gesprek plannen, zonder dat je meteen beslist ook werkelijk in therapie te gaan.
pi_34894763
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

wat is er met land van farao's?
pi_34894811
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat is er met land van farao's?
vooruit dan; http://freedomforegyptian(...)r-pictures-that.html

op 17 oktober zijn daar ook de prenten verschenen. Echter; geen boycots, geen sancties, geen rellen en geen fikkende ambassades.
pi_34894819
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

bron is gegeven, even teruglezen
dat is een weblog van Rechtse maniak van Leon van Winter
niet ongeloofwaardig
pi_34894850
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

vooruit dan; http://freedomforegyptian(...)r-pictures-that.html

op 17 oktober zijn daar ook de prenten verschenen. Echter; geen boycots, geen sancties, geen rellen en geen fikkende ambassades.
So? Pakistan, Indonesie/ Turkije ( op een pater na dan. ) toch ook niet.
Of redelijk rustig
pi_34894871
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:50 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik word zo verschrikkelijk moe van al die beledigingen die westerse meisjes te horen krijgen, om nog maar te zwijgen van de homo's en het moslim-terreur waarmee het westen te maken heeft, dat is fout en niet te doen. Dan zie je dat daar een reactrie op gaat komen zoals Denemarken, noorwegen en frankrijk
dat is maar enkeling die andere mensen beledigt . Maar als het moslims zijn dan komen er massa beledigingen
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:57:13 #39
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_34894891
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:54 schreef Meki het volgende:

[..]

niet ongeloofwaardig
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_34894941
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:54 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is een weblog van Rechtse maniak van Leon van Winter
niet ongeloofwaardig
voorspelbaar!

Leon de Winter heeft wel een make-over ondergaan zeg:

bron: http://www.blogger.com/profile/10214585
profiel van de blogger die http://freedomforegyptian(...)r-pictures-that.html
schreef

trusten meki
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')