OMGquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Ewaldus het volgende:
mn ouders hebben liever dat ik niet zoveel download als er mensen thuis zijn, omdat het slecht voonr onze gezondheid zou kunnen met die straling van het draadloze netwerk![]()
ze zien in de huiskamer altijd die router staan knipperen en dat maakt ze bang...![]()
Jullie hebben thuis ook geen magnetron en koelkast? Ivm met de straling en CFK uitstoot ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Ewaldus het volgende:
mn ouders hebben liever dat ik niet zoveel download als er mensen thuis zijn, omdat het slecht voonr onze gezondheid zou kunnen met die straling van het draadloze netwerk![]()
ze zien in de huiskamer altijd die router staan knipperen en dat maakt ze bang...![]()
Of een mobieltjequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef Yildiz het volgende:
Als ze wel een DECT telefoon in huis hebben ga ik lachen.
Mwah, mobieltje valt nog wel mee, een DECT1 telefoon knalt er toch echt veel meer straling uit. Ook als ie niet gebruikt wordt, en dat is het verschil met n mobieltje. Maargoed, dat is misschien meer iets voor DIG ofzo.quote:
Stralingsdeskundigequote:Op donderdag 9 februari 2006 10:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mwah, mobieltje valt nog wel mee, een DECT telefoon knalt er toch echt veel meer straling uit. Ook als ie niet gebruikt wordt, en dat is het verschil met n mobieltje. Maargoed, dat is misschien meer iets voor DIG ofzo.
'S nachts natuurlijk meer. Dan is het donker en heeft de straling meer stroom nodig om de onvanger te vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:27 schreef furanku het volgende:
Zit er nu verschil in stroomgebruik wanneer je overdag of s'nachts download?
2 DECT telefoonsquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:23 schreef Yildiz het volgende:
Als ze wel een DECT telefoon in huis hebben ga ik lachen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
'S nachts natuurlijk meer. Dan is het donker en heeft de straling meer stroom nodig om de onvanger te vinden.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
2 DECT telefoons
5 mobieletelefoons
1 magneettron
4 beeldschermen
4 tv's
Moet je voor de grap op een dag eens doen alsof je éne oog steeds uitvalt en dat je er niets mee ziet. En dan even door de kamer lopen en steeds als je dichterbij je computertje of je routertje komt zeggen dat het erg wordt en stiekum hinten dat het daar wel eens aan zou kunnen liggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Ewaldus het volgende:
Je oog uitvalt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je voor de grap op een dag eens doen alsof je éne oog steeds uitvalt en dat je er niets mee ziet. En dan even door de kamer lopen en steeds als je dichterbij je computertje of je routertje komt zeggen dat het erg wordt en stiekum hinten dat het daar wel eens aan zou kunnen liggen![]()
Mijn Godquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je oog uitvalt?
Jij zit echt teveel achter je computer![]()
idd zo achterlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Maikuuul het volgende:
Is dit serieus ? if so, jij hebt retarded ouders
omdat ze ook wat hebben gehoord over UMTS masten denk ik..quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:51 schreef Maikuuul het volgende:
Is dit serieus ? if so, jij hebt retarded ouders
Wat een tijdje geleden een docu op 2vandaag ofzo waar echt iemand was die de hele dag met aluminium op z'n hoofd liep en z'n bed had volgehangen met aluminium tegen de straling van GSM toestellen. >:Oquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:25 schreef Etcetera het volgende:
raad ze aan om aluminium om hun hoofd te binden, dat is goed tegen die zeer gevaarlijke straling die overal in huis is
zie je wel dat het helpt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat een tijdje geleden een docu op 2vandaag ofzo waar echt iemand was die de hele dag met aluminium op z'n hoofd liep en z'n bed had volgehangen met aluminium tegen de straling van GSM toestellen. >:O
Bij brainiacs hebben ze dat ook getest. GSM kreeg hierdoor betere ontvangstquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wat een tijdje geleden een docu op 2vandaag ofzo waar echt iemand was die de hele dag met aluminium op z'n hoofd liep en z'n bed had volgehangen met aluminium tegen de straling van GSM toestellen. >:O
Hetzelfde met onderzoek naar straling van hoogspanningskabels.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:41 schreef Stayin het volgende:
Feit is wel dat nog geen onderzoeksinstelling heeft kunnen aantonen of het wel of niet schadelijk is. Heb wel eens een verhaal gehoord dat de overheid een keer gewoon een tweede onderzoek heeft gevraagd omdat uit het eerste onderzoek iets "negatiefs" kwam. Nouja, ik snap het ook wel: het gaat tenslotte om veel geld en publieke (on)rust.
ICQquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:04 schreef LSS het volgende:
Mijn moeder vroeg me laatst naar mijn e-mailnummer.![]()
CFK's worden toch niet meer gebruikt/gemaakt?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jullie hebben thuis ook geen magnetron en koelkast? Ivm met de straling en CFK uitstoot ?
Volgens mij heb jij echt zulke ouders die gezellig elke zomer met de kinderen van 16,17 naar de naturistencamping vertrekt![]()
Primitievelingen...
Ouderwetse mensen hebben ouderwetse koelkasten, dus waarschijnlijk zitten in hun koelkast nog wel CFK'squote:Op donderdag 9 februari 2006 17:36 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
CFK's worden toch niet meer gebruikt/gemaakt?
zo erg zijn ze ook weer niet, jij denkt linkse boomknuffelaren ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jullie hebben thuis ook geen magnetron en koelkast? Ivm met de straling en CFK uitstoot ?
Volgens mij heb jij echt zulke ouders die gezellig elke zomer met de kinderen van 16,17 naar de naturistencamping vertrekt![]()
Primitievelingen...
Vooral die laatste zin doet het 'mquote:
Alu wat?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:54 schreef P0rt0 het volgende:
Omfg
Misschien een idee om je ouders een doosje alunimium te geven voor valentijn
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij brainiacs hebben ze dat ook getest. GSM kreeg hierdoor betere ontvangst
En dan huilen @ WiFiquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:35 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
2 DECT telefoons
5 mobieletelefoons
1 magneettron
4 beeldschermen
4 tv's
[..]
![]()
![]()
![]()
Probeer dat woord eens hardop uit te sprekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alu...alunuminimum!
Metam...MetaMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmm Meta de Vries!
Dit is een serieuze vraag eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:27 schreef furanku het volgende:
Zit er nu verschil in stroomgebruik wanneer je overdag of s'nachts download?
Gelukt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:02 schreef t0y het volgende:
[..]
Probeer dat woord eens hardop uit te spreken
er gelden soms piek en dal tarieven en dan is het inderdaad 's nachts goedkoper.. dit doe je dan omdat je pc die stroomverbruikt waar je op kan besparenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:58 schreef furanku het volgende:
[..]
Dit is een serieuze vraag eigenlijk![]()
Dus om de tarieven verbruiken die apparaten minder stroom?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:07 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
er gelden soms piek en dal tarieven en dan is het inderdaad 's nachts goedkoper.. dit doe je dan omdat je pc die stroomverbruikt waar je op kan besparenmaar niet je router oid...
![]()
Leraren hier op school zeggen dat ook constant. Nu ik erover nadenk heb ik ze eigenlijk nog nooit e-mailadres horen zeggenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:04 schreef LSS het volgende:
Mijn moeder vroeg me laatst naar mijn e-mailnummer.![]()
Sew wat?quote:
Is dit een grap?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef Ewaldus het volgende:
DECT: max. 10 mW ERPquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mwah, mobieltje valt nog wel mee, een DECT1 telefoon knalt er toch echt veel meer straling uit. Ook als ie niet gebruikt wordt, en dat is het verschil met n mobieltje. Maargoed, dat is misschien meer iets voor DIG ofzo.
1: Een ordinaire draadloze telefoon voor in en rondom huis- gebruik.
En hoever zit je nu van de WiFi bron af en hoever van de DECT telefoon? Dan mag je die afstanden kwadrateren en vermenigvuldigen met 4*pi. Dan een factor 10 extra voor de WLAN straling en je kan ze vergelijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 04:34 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
DECT: max. 10 mW ERP
WLAN: max 100 mW ERP
TS is die vriendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:35 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
ook al zijn de ouders van de TS schokkend dom ...
de ouders van een vriend van me geloven dit ook![]()
toen ik dat verhaal hoorde hehe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lood jongen, lood. Werkt veel beter. Ook tegen de auto-tracker van de zaakquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:25 schreef Etcetera het volgende:
raad ze aan om aluminium om hun hoofd te binden, dat is goed tegen die zeer gevaarlijke straling die overal in huis is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |