Klinkt als iets wat m'n dochtertje leuk zou kunnen vindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:02 schreef ranja het volgende:
Nee, recente popwerpop band.
De spatie krijg je cadeau.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef bukgeit het volgende:
Lovebites
quote:[Chorus]
Well you broke my heart
So I broke your nose
And I'm not sorry
That I got blood on your clothes
Well you broke my heart
So I dyed your eyebrows too
And I'm not sorry
That your mates all laughed at you
The Donna's vind ze (erg) goed, evenals Julliet Lewisquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef ranja het volgende:
Dan vindt ze dit vast leukZit een beetje tussen Avril en The Donnas in.
Oh gelukkig, die ken ik nietquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef bukgeit het volgende:
Lovebites
Nine Black Alps?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:20 schreef bukgeit het volgende:
Iets hippers heb ik vandaag nog niet gezien.
[afbeelding]
Maar wie zijn het?
quote:
Live in ieder geval welquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:23 schreef timbob het volgende:
had leny kravitz niet V ?
Nee, 5quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:23 schreef timbob het volgende:
had leny kravitz niet V ?
er stond.... Ik kom niet eens tot 3quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:33 schreef GLO het volgende:
Peaceman, noem die drie van jou dan 's...
De eerste niet, toen was 't nog Chicago Transit Authority, maar de rest geloof ik wel ja...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef dolle_hond het volgende:
is t niet zo dat chicago hun albums gewoon nummerde?
Led Zeppelin I heette gewoon Led Zeppelin, maar je had wel II en III jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
er stond.... Ik kom niet eens tot 3
maar Led Zeppelin - I
lijkt me een goede...
overigens vertrouwd om je weer geregeld te zien GLO!
ow... dan had ik er dus 0quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:43 schreef GLO het volgende:
[..]
Led Zeppelin I heette gewoon Led Zeppelin, maar je had wel II en III ja
O nee, wel uit die tijd, maar van The Pop Groupquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:51 schreef GLO het volgende:
Er was dacht ik een lp van Shriekback die Y heette. Kan ook van Pigbag geweest zijn...
ah die schoot me net te binnen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:59 schreef GLO het volgende:
[..]
O nee, wel uit die tijd, maar van The Pop Group![]()
Y- The Pop Group dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |