met 3 benen??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:04 schreef MandyD1985 het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor kan hij toch gewoon zeggen dan maar ja het is natuurlijk welleujk om undercover te komen he;)
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel per meel ouwe pisnicht.
Niet iedereen hoeft alles te weten wat wij bekonkelen offline.![]()
Is dit een zoen of mond op mond beademing?? Vreemde icon.quote:
Jij zal wel schraal zijn onderhand.quote:
Mijn keel wel jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij zal wel schraal zijn onderhand.![]()
Zoek ff terug joh, lui beest. Je lijkt Viola wel. Zijn maar een paar topics waar je die in terug kan vinden.quote:
Gert denk ik maar die slaapt al.quote:
Dit is een zoenquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit een zoen of mond op mond beademing?? Vreemde icon.![]()
Gáátver.....ik ben geen homo hoor!!!quote:
Geef mij dan maar even een link, valse inteelt-straathond.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoek ff terug joh, lui beest. Je lijkt Viola wel. Zijn maar een paar topics waar je die in terug kan vinden.![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:17 schreef MandyD1985 het volgende:
mensen ik ga slapen tot de volgende keer
tja,ik ga ook, kzie overal klonen nu, trustequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:17 schreef MandyD1985 het volgende:
mensen ik ga slapen tot de volgende keer
FF 15 minuten pauze, daar ben ik wel aan toequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Gáátver.....ik ben geen homo hoor!!!![]()
Maar kom je wel terug?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:21 schreef tann het volgende:
[..]
tja,ik ga ook, kzie overal klonen nu, truste![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:21 schreef tann het volgende:
[..]
tja,ik ga ook, kzie overal klonen nu, truste![]()
Tering ik wil net afsluiten, wat is dit in godsnaamquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
zou Tanja dit van Roel weten?
[afbeelding]
Roel onder de zonnebankquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:23 schreef tann het volgende:
[..]
Tering ik wil net afsluiten, wat is dit in godsnaam
Waar zit ie dat te doen??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:23 schreef tann het volgende:
[..]
Tering ik wil net afsluiten, wat is dit in godsnaam
Ligt eraan, wil je me dood hebben?quote:
ghe, maar deed ie wat ik denk dat ie aan het doen was of is dit gewoon een shotje...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die stond in de kraamkamer toen jij weg was. Mochten ze onder zo'n zonnekanon.
Nee hoor, nooit last van gehad.quote:
Toen ging hij er net onder, maar voorzover ik weet zonder pincetquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:27 schreef tann het volgende:
[..]
ghe, maar deed ie wat ik denk dat ie aan het doen was of is dit gewoon een shotje...
Bedoel je dat dansende been?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, nooit last van gehad.
Itt jouw gedrag in het verleden. Ik moest dood, mijn moeder was een hoer etc.
Ik vroeg slechts om de Rob-smiley.
Nee, deze:quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedoel je dat dansende been?
ach de groote zegt nx, tis meer wat je ermee doetquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toen ging hij er net onder, maar voorzover ik weet zonder pincet![]()
Hé ouwe, dat is het verleden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
me 2 trustequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:34 schreef APK het volgende:
Nou ja, boeiend.
Ik ga slapen. [afbeelding]
Heb jij die cap niet dattie zijn bovenlip over zijn haar getrokken had??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor Tanja, zodat ze straks lekker kan slapen
[afbeelding]
Met zijn Jaguar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Speciaal voor Tanja, zodat ze straks lekker kan slapen
[afbeelding]
Ik snap het niet meer geloof ikquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hoor, nooit last van gehad.
Ik vroeg slechts om de Rob-smiley.
heej daar is ie weer, trustequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:35 schreef Suikeroom het volgende:
Als je joss het woord "piemeltje' wilt leren moet je gewoon foto's van Roel laten zien
Vandaar de 'quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Hé ouwe, dat is het verleden.![]()
Hij heeft zijn straf uitgezeten.![]()
kvind em kei goed APKquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Met zijn Jaguar.
[afbeelding]
Voorlopig laatste keer dat ik de smiley gebruik. O~)
Ja Tann, suikeroompje moeten we warm houden.quote:
Heb je spuit 1187 weer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tuurlijk, dat is dus de echte Tanja, laat me niet lachen...
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tuurlijk, dat is dus de echte Tanja, laat me niet lachen...
Maar dat "ouwe" accepteer je dus wel??quote:
nee lees ff terug dan, ben er morgen weer, khou je niet voor de gekquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je zit ons gewoon te naaien hè?
Ach ja, als je plots op een topic klikt wat loopt........quote:
De moderators hiero waren minder gecharmeerd.quote:
Joh, dit is tijdverspilling.quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef tann het volgende:
[..]
nee lees ff terug dan, ben er morgen weer, khou je niet voor de geken nu ga ik echt echt
![]()
![]()
Daar ben ik te stoned voor, overtuig me maar met bewijzen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef tann het volgende:
[..]
nee lees ff terug dan, ben er morgen weer, khou je niet voor de geken nu ga ik echt echt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
De moderators hiero waren minder gecharmeerd.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:42 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarvan??quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar ben ik te stoned voor
nee niet weer, heb ik 2 dagen lang moeten doen, beter gezegd nacht...ik ben er morgen weer, ergens in de middag, kletsen we dan ff verder kee?quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Daar ben ik te stoned voor, overtuig me maar met bewijzen...![]()
Ok, respect...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:44 schreef tann het volgende:
[..]
nee niet weer, heb ik 2 dagen lang moeten doen, beter gezegd nacht...ik ben er morgen weer, ergens in de middag, kletsen we dan ff verder kee?![]()
Ik was al bang dat ik je niet meer zou zienquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:44 schreef tann het volgende:
[..]
nee niet weer, heb ik 2 dagen lang moeten doen, beter gezegd nacht...ik ben er morgen weer, ergens in de middag, kletsen we dan ff verder kee?![]()
Tante Anniequote:Op donderdag 9 februari 2006 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ik ben ook net tante geworden dus ik weet wat het is om eh..... tante te zijn
quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was al bang dat ik je niet meer zou zien![]()
![]()
Hij welquote:Op donderdag 9 februari 2006 02:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Hoe kan je iemand nou zien op Fok?
die vat ik niet maar leg me dat morgen maar ff uit......quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar ik ben ook net tante geworden dus ik weet wat het is om eh..... tante te zijn
En nu wil ik keiharde bewijzen!
M'n broer en m'n schoonzus hebben 29 januari een jochie op de wereld gezet, Kevin...quote:Op donderdag 9 februari 2006 02:47 schreef tann het volgende:
[..]
die vat ik niet maar leg me dat morgen maar ff uit......![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |