Import mocroquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef immortalsean het volgende:
eY lOseRT, nIeT MiJN wANNabE MaTTIes DiSSen. oF Je BEK GaaT KAPOT, WEEt Je
Ja want sommige mensen praten ook tegen mij, en dan zeg ik Yo killie bob ik weet niet wat je tegen mij lult maar ik versta der geen reet van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
En je snapt waar ze het over hadden?![]()
Hee, alles goed, moordenaar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
Eee fawaka kill
No man, die kill zocht fittie met mij, dus ik heb hem code gegeven
![]()
wannabe bassiequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef L-IS het volgende:
Flikker toch op kutkorst![]()
Hier ben ik niet van gediend, zou je weg willen gaan uit dit topic?![]()
ja als je ook zoiets voor het eerst hoort snap je er de ballen vanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hee, alles goed, moordenaar?
Nee man, die moordenaar zocht ruzie met mij! Ik heb hem een briefje gegeven!
![]()
aaaaneee we hebben weer te maken met zoon ventje wie liever een marrokaan was dan een nederlander, daarom noem je jezelf ook "The monkey"quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef teh_m0nkey het volgende:
Je moet wel een ontzettend groot gebrek aan zelfrespect hebben wil je jezelf daar aan ergeren...
nou moequote:
Mensen die dit keer op keer blijven zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Waar gaat deze wereld toch heen
daar heb ik het niet over loser,quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
bond kraagje?
ze broek?
gezegt?
Je bent zelf geen haar beter
Waar gaat de wereld toch heen mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mensen die dit keer op keer blijven zeggen![]()
![]()
Mensen met het syndroom van downquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mensen die dit keer op keer blijven zeggen![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef faberic het volgende:
Talpa is er ook zo een.
Even geduld A.J.B.
kuttalpa
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef brood_korst het volgende:
[..]
daar heb ik het niet over loser,
Ik heb het over die fawaka kill pipa taal van hun. hen.
Ga met je vlaggetje spelen![]()
G-money: Ik ga je klappen, weet je.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef brood_korst het volgende:
[..]
aaaaneee we hebben weer te maken met zoon ventje wie liever een marrokaan was dan een nederlander, daarom noem je jezelf ook "The monkey"
Jij praat ook al zo![]()
Waar gaat deze wereld toch heen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef Qunix het volgende:
Mikaddoooooooooooooooooooooo
Sannggg.... Je moet straat-taal praten man...
Anders ga je niet redde enzo... Je weet toch...
wij mogen ook niet verwachten in hun land dat zei nederlands gaan leren andersom ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef vethard het volgende:
[..]
G-money: Ik ga je klappen, weet je.
Ik snap niet wat er mis is met deze mix van surinaamse en maroc taal.
Integratie komt van twee kanten aldus Groenlinks.![]()
Nee, het gaf me wel een adrenaline kick.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef brood_korst het volgende:
[..]
wauwie !!!
ben je nu spontaan klaargekomen ?
bijdehandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
Sokken in broek of broek in sokken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
A.B.N
Dat schijnt voor veel mensen erg moeilijk te zijn, en dan gaat het hier vooral om de "linkse wannebe mocro jeugd"
Een voorbeeld:
dan zie ik 2 gasten op elkaar aflopen en dan denk ik al ooooke een bond kraagje, sokken in ze broek en dan beginnen ze.
Eee fawaka kill
![]()
Waarom kan er niet meer gezegt worden van :
Ey man alles goed ?
Nee man, we hadden ruzie maar we hebben ze wel in elkaar getrapt.
Stelletje nederlandse taal verkrachters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die eerste foto, dat heeft hij altijd bij zich al gaat hij oude vrouwtjes berovenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef vethard het volgende:
[..]
Nee joh.
Deze, weet je:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ali B![]()
![]()
Daar zijn dan ook geen Nederlanders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef brood_korst het volgende:
[..]
wij mogen ook niet verwachten in hun land dat zei nederlands gaan leren andersom ook niet![]()
dat komt gewoon van je overmatig drugs gebruikquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het gaf me wel een adrenaline kick.![]()
gamamalaaaaaa balaaaa hap klampalaaaa falaaaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef vethard het volgende:
[..]
Daar zijn dan ook geen Nederlanders.
Er zijn gelukkig niet zo veel meer Nederlanders die zich nog Nederlander voelen.![]()
edit:\\ Liever Mocro muziek dan Acda en de Munnick ofzo![]()
He, ik zit niet zo opgefokt te doen hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:15 schreef brood_korst het volgende:
[..]
dat komt gewoon van je overmatig drugs gebruik![]()
1. Zo'n zin begin je niet met 'dan'.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
Een voorbeeld:
dan zie ik 2 gasten op elkaar aflopen en dan denk ik al ooooke een bond kraagje, sokken in ze broek en dan beginnen ze.
beter als die fawaka kill pipa timboektoe taalquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef timbob het volgende:
nee, maastrichts, dat klinkt lekker.
Dat is de kwestiequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sokken in broek of broek in sokken?
Ik heb het over het praten toch de hele tijd, lezen is zeker een van de mindere kanten van jouquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. Zo'n zin begin je niet met 'dan'.
2. "sokken in ze broek" moet zijn "sokken in zijn broek"
3. Na "beginnen ze" behoort geen punt maar een dubbele punt
Tevens heb je hier en daar wat leestekens vergeten te plaatsen.
En dan zeik jij over ABN?
En dan zeik jij over ABN?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
gamamalaaaaaa balaaaa hap klampalaaaa falaaa
Nee Langedijks, das de shit zeker tegenwoordig ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:18 schreef timbob het volgende:
nee, maastrichts, dat klinkt lekker.
Zeg dat maar tegen die turken vriendjes van jou die praten zo achterlijk, zo klinkt de kat van de buren ook al rijd ik er overheen met mijn brommerquote:
ga jij mij in de bossen vermoordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef boyv het volgende:
ik ga je bossen kill
Nee hij gaat een bos omkappenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ga jij mij in de bossen vermoorden![]()
kijk hij is gewoon grappig omdat hij al die mongolen in de zeik neemtquote:
Op hun kun je bouwen, weet je.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:21 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen die turken vriendjes van jou die praten zo achterlijk, zo klinkt de kat van de buren ook al rijd ik er overheen met mijn brommer![]()
You betta check yoself before you wreck yoself, innit?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:24 schreef brood_korst het volgende:
[..]
kijk hij is gewoon grappig omdat hij al die mongolen in de zeik neemt![]()
Ik zou graag mijn huis boven op hun bouwen jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:25 schreef vethard het volgende:
[..]
Op hun kun je bouwen, weet je.
Met rechtse nerds als jij kun je niet bouwen met een vechtpartij.
Tyf op, en ga Geert Wilders stemmen.
Vindt het al triest zat dat jij weet wat het betekendquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
A.B.N
Dat schijnt voor veel mensen erg moeilijk te zijn, en dan gaat het hier vooral om de "linkse wannebe mocro jeugd"
Een voorbeeld:
Eee fawaka kill
![]()
Ey man alles goed ?
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan zeggen jullie dat ik constant fouten maak in mijn zinnen, kijk die zin van hem dan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:25 schreef vethard het volgende:
[..]
Op hun kun je bouwen, weet je.
Met rechtse nerds als jij kun je niet bouwen met een vechtpartij.
Tyf op, en ga Geert Wilders stemmen.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Knuffel jostiquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
ik vindquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vindt het al triest zat dat jij weet wat het betekend![]()
ij zuo niet eensch weten war ej moe begginnen men,,,quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:27 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn huis boven op hun bouwen ja![]()
Geert wilders![]()
Ik ben niet rechts, maar jullie drijven het er zelf naar![]()
Je was de komma vergetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:32 schreef boyv het volgende:
[..]
knuffeljosti schrijf je aan elkaar
ja, jullie zijn allemaal echt retegoed in de eigen taal
en de hoofdlettersquote:
Volg jij eerst maar eerst een cursus nederlands dan praten wij verder, Loserquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:33 schreef vethard het volgende:
[..]
ij zuo niet eensch weten war ej moe begginnen men,,,i knooow
gertje wilders moet eerst z'n pruikie maar is kammen weetj
tis gwn een puber
oh j
Als jij net zo praat als schrijft(wat je zeker weten doet) heb je nog steeds geen recht van spreken broekventjequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik heb het over het praten toch de hele tijd, lezen is zeker een van de mindere kanten van jou![]()
Om over de punt aan het eind nog maar te zwijgen.quote:
jij volge mooislim cursus jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:34 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Volg jij eerst maar eerst een cursus nederlands dan praten wij verder, Loser![]()
KNUFFEL JOSTIquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hij bedoelt Triangel josti, jij bosjosti!
Ali b. + triangel = bosjosti triangeljosti.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:36 schreef brood_korst het volgende:
[..]
KNUFFEL JOSTI
hij noemt zich toch zelf de knuffel mocro
![]()
Die MTV-Awards 2 jaar terugquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:25 schreef Ewaldus het volgende:
rustig frinden..
Als jij net zo lelijk bent als je moeder op de avatar woon jij in een grot onder de grond en heb jij toch geen sociaal leven. En intreseerd het mij dus geen reetquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als jij net zo praat als schrijft(wat je zeker weten doet) heb je nog steeds geen recht van spreken broekventje
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
check jijquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Als jij net zo lelijk bent als je moeder op de avatar woon jij in een grot onder de grond en heb jij toch geen sociaal leven. En intreseerd het mij dus geen reet
Broekventje rot toch op
je bent zelf nog maar 12 met je "stoere jongens via internet praat"![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:41 schreef vethard het volgende:
[..]
Dit is mijn vader![]()
[afbeelding]
Wij verkrachten die nederlandse meisjes welAls wij in de cel belanden maakt het ons niks uit, wij hebben toch geen leven
![]()
Deze 12 jarige praat ook stoer in het echte levenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Als jij net zo lelijk bent als je moeder op de avatar woon jij in een grot onder de grond en heb jij toch geen sociaal leven. En intreseerd het mij dus geen reet
Broekventje rot toch op
je bent zelf nog maar 12 met je "stoere jongens via internet praat"![]()
Brood_korst vindt 2609 een stom ventjequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
mensen die je berichten quoten en dan veranderen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brood_korst vindt 2609 een stom ventje
Gij zoekt een tijdelijke ban?quote:
Eigenlijk niet nee... Ineens zag ik dit via google en tab er naast was dit topic... Dus ik dacht dat ik hem ff post... Aangezien ik niets te doen heb...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gij zoekt een tijdelijke ban?
Maar verder vind ik ze wel grappig![]()
Ok, die site is wel leuk in elkaar gezet. Wel zwaar discriminerend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee... Ineens zag ik dit via google en tab er naast was dit topic... Dus ik dacht dat ik hem ff post... Aangezien ik niets te doen heb...
Tis geen tubgirl....
komt van dit:
http://understood.diaryland.com/050819_30.html
@mensen die zich gediscrimineert voelen: sorry danquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ok, die site is wel leuk in elkaar gezet. Wel zwaar discriminerend.
nou ik post de plaatjes weer dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:21 schreef vethard het volgende:
ontopic:
http://www.volkomenkut.com/flash/sticker.swf?ja=wel%20maroc&nee=geen+nederland
Alsof dat soort jongeren zichzelf zien en/of profileren als links-denkenden... alsof ze ook maar enig politiek bewustzijn hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
A.B.N
ik ben zelf arabisch en ik heb geleerd dat "fawaka" de vertaling voor "fruit" is...maar wat is er zo stoer aan:S?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
A.B.N
Een voorbeeld:
Eee fawaka kill
![]()
Ey man alles goed ?
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze ook: http://home.quicknet.nl/mw/prive/hooguit/Dutch/Dutch.htm ? (Wel een iets minder haatdragende site overigens).quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
@mensen die zich gediscrimineert voelen: sorry dan
ik vont hem wel grappig![]()
die is van een nederlandse gast, sarcastisch bedoeld dusquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Deze ook: http://home.quicknet.nl/mw/prive/hooguit/Dutch/Dutch.htm ? (Wel een iets minder haatdragende site overigens).
Wie zegt dat het arabisch is? Volgens mij is veel slang(straattaalquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:37 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
ik ben zelf arabisch en ik heb geleerd dat "fawaka" de vertaling voor "fruit" is...maar wat is er zo stoer aan:S?
Shhhht, moet jij het weer verpesten hoor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:44 schreef Baleog het volgende:
[..]
die is van een nederlandse gast, sarcastisch bedoeld dus![]()
Nee. Fawaka komt uit het Sranang tongo (Surinaams) en betekent letterlijk 'hoe loopt het' (fa = hoe / waka = lopen).quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zegt dat het arabisch is? Volgens mij is veel slang(straattaal) van de Antillen enz afkomstig.
iddquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:54 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Shhhht, moet jij het weer verpesten hoor!
Als je de reacties zowel in betreffend Fok!topic als op de site zelf ziet, valt op hoeveel mensen die wellicht lachend hadden gereageerd op de link van Qunix, bij het zien van deze site zwaar op hun pikkie waren getrapt
Meesterlijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef brood_korst het volgende:
[..]
beter als dan die fawaka kill pipa timboektoe taal![]()
Hoezo "nee" dan? Er stond "enz"quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee. Fawaka komt uit het Sranang tongo (Surinaams) en betekent letterlijk 'hoe loopt het' (fa = hoe / waka = lopen).
Oh, als die 'enzovoorts' me was opgevallen had ik waarschijnlijk gezegd: "scheer het niet allemaal over 1 kam, jij VLEGEL!!!"quote:Op donderdag 9 februari 2006 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo "nee" dan? Er stond "enz"
Juist ja. En jouw gebruik van de Nederlandse taal is correct...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
A.B.N
Dat schijnt voor veel mensen erg moeilijk te zijn, en dan gaat het hier vooral om de "linkse wannebewannabee mocro jeugd"
Een voorbeeld:
dan zie ik 2 gasten op elkaar aflopen en dan denk ik al, ooookeoké: een bondbontkraagje, sokken in zehun broek en dan beginnen ze.:
Eee fawaka kill
![]()
Waarom kan er niet meer :
"Ey man alles goed ?
Nee man, we hadden ruzie maar we hebben ze wel in elkaar getrapt."
gezegtgezegd worden?
Stelletje Nederlandse taal verkrachters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |