Import mocroquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef immortalsean het volgende:
eY lOseRT, nIeT MiJN wANNabE MaTTIes DiSSen. oF Je BEK GaaT KAPOT, WEEt Je
Ja want sommige mensen praten ook tegen mij, en dan zeg ik Yo killie bob ik weet niet wat je tegen mij lult maar ik versta der geen reet van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
En je snapt waar ze het over hadden?![]()
Hee, alles goed, moordenaar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
Eee fawaka kill
No man, die kill zocht fittie met mij, dus ik heb hem code gegeven
![]()
wannabe bassiequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef L-IS het volgende:
Flikker toch op kutkorst![]()
Hier ben ik niet van gediend, zou je weg willen gaan uit dit topic?![]()
ja als je ook zoiets voor het eerst hoort snap je er de ballen vanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hee, alles goed, moordenaar?
Nee man, die moordenaar zocht ruzie met mij! Ik heb hem een briefje gegeven!
![]()
aaaaneee we hebben weer te maken met zoon ventje wie liever een marrokaan was dan een nederlander, daarom noem je jezelf ook "The monkey"quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef teh_m0nkey het volgende:
Je moet wel een ontzettend groot gebrek aan zelfrespect hebben wil je jezelf daar aan ergeren...
nou moequote:
Mensen die dit keer op keer blijven zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Waar gaat deze wereld toch heen
daar heb ik het niet over loser,quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
bond kraagje?
ze broek?
gezegt?
Je bent zelf geen haar beter
Waar gaat de wereld toch heen mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mensen die dit keer op keer blijven zeggen![]()
![]()
Mensen met het syndroom van downquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mensen die dit keer op keer blijven zeggen![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef faberic het volgende:
Talpa is er ook zo een.
Even geduld A.J.B.
kuttalpa
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:01 schreef brood_korst het volgende:
[..]
daar heb ik het niet over loser,
Ik heb het over die fawaka kill pipa taal van hun. hen.
Ga met je vlaggetje spelen![]()
G-money: Ik ga je klappen, weet je.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef brood_korst het volgende:
[..]
aaaaneee we hebben weer te maken met zoon ventje wie liever een marrokaan was dan een nederlander, daarom noem je jezelf ook "The monkey"
Jij praat ook al zo![]()
Waar gaat deze wereld toch heen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:51 schreef Qunix het volgende:
Mikaddoooooooooooooooooooooo
Sannggg.... Je moet straat-taal praten man...
Anders ga je niet redde enzo... Je weet toch...
wij mogen ook niet verwachten in hun land dat zei nederlands gaan leren andersom ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef vethard het volgende:
[..]
G-money: Ik ga je klappen, weet je.
Ik snap niet wat er mis is met deze mix van surinaamse en maroc taal.
Integratie komt van twee kanten aldus Groenlinks.![]()
Nee, het gaf me wel een adrenaline kick.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:08 schreef brood_korst het volgende:
[..]
wauwie !!!
ben je nu spontaan klaargekomen ?
bijdehandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
Sokken in broek of broek in sokken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
A.B.N
Dat schijnt voor veel mensen erg moeilijk te zijn, en dan gaat het hier vooral om de "linkse wannebe mocro jeugd"
Een voorbeeld:
dan zie ik 2 gasten op elkaar aflopen en dan denk ik al ooooke een bond kraagje, sokken in ze broek en dan beginnen ze.
Eee fawaka kill
No man, die kill zocht fittie met mij, dus ik heb hem code gegeven
![]()
Waarom kan er niet meer gezegt worden van :
Ey man alles goed ?
Nee man, we hadden ruzie maar we hebben ze wel in elkaar getrapt.
Stelletje nederlandse taal verkrachters![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die eerste foto, dat heeft hij altijd bij zich al gaat hij oude vrouwtjes berovenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef vethard het volgende:
[..]
Nee joh.
Deze, weet je:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ali B![]()
![]()
Daar zijn dan ook geen Nederlanders.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef brood_korst het volgende:
[..]
wij mogen ook niet verwachten in hun land dat zei nederlands gaan leren andersom ook niet![]()
dat komt gewoon van je overmatig drugs gebruikquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het gaf me wel een adrenaline kick.![]()
gamamalaaaaaa balaaaa hap klampalaaaa falaaaquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:14 schreef vethard het volgende:
[..]
Daar zijn dan ook geen Nederlanders.
Er zijn gelukkig niet zo veel meer Nederlanders die zich nog Nederlander voelen.![]()
edit:\\ Liever Mocro muziek dan Acda en de Munnick ofzo![]()
He, ik zit niet zo opgefokt te doen hoor..quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:15 schreef brood_korst het volgende:
[..]
dat komt gewoon van je overmatig drugs gebruik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |