Import mocroquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:49 schreef immortalsean het volgende:
eY lOseRT, nIeT MiJN wANNabE MaTTIes DiSSen. oF Je BEK GaaT KAPOT, WEEt Je
Ja want sommige mensen praten ook tegen mij, en dan zeg ik Yo killie bob ik weet niet wat je tegen mij lult maar ik versta der geen reet van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
En je snapt waar ze het over hadden?![]()
Hee, alles goed, moordenaar?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef brood_korst het volgende:
Eee fawaka kill
No man, die kill zocht fittie met mij, dus ik heb hem code gegeven
![]()
wannabe bassiequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef L-IS het volgende:
Flikker toch op kutkorst![]()
Hier ben ik niet van gediend, zou je weg willen gaan uit dit topic?![]()
ja als je ook zoiets voor het eerst hoort snap je er de ballen vanquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:55 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Hee, alles goed, moordenaar?
Nee man, die moordenaar zocht ruzie met mij! Ik heb hem een briefje gegeven!
![]()
aaaaneee we hebben weer te maken met zoon ventje wie liever een marrokaan was dan een nederlander, daarom noem je jezelf ook "The monkey"quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:57 schreef teh_m0nkey het volgende:
Je moet wel een ontzettend groot gebrek aan zelfrespect hebben wil je jezelf daar aan ergeren...
nou moequote:
Mensen die dit keer op keer blijven zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Waar gaat deze wereld toch heen
daar heb ik het niet over loser,quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
bond kraagje?
ze broek?
gezegt?
Je bent zelf geen haar beter
Waar gaat de wereld toch heen mensenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:00 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Mensen die dit keer op keer blijven zeggen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |