waar heb ik dat toch eerder gehoordquote:
Zo is ie perfect.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:48 schreef Vlarp het volgende:
Oke.. een variatie op het ontwerp dat ik gisteren postte. Ik ben er toch meer tevreden over dan die gare roze kleur
[afbeelding]
maar da's dan vast een andere bioscoop die geen deel uitmaakt van de Pathé of andere ketensquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef Cairon het volgende:
ik ga ook weleens naar de bioscoop, n m'n eentje, is dat dat ook met een achterliggende gedacht van romantiek en passie?
Nee, dan ga je gewoon in alle rust naar de film als tijdverdrijf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:45 schreef Cairon het volgende:
ik ga ook weleens naar de bioscoop, n m'n eentje, is dat dat ook met een achterliggende gedacht van romantiek en passie?
En krijg je de kaartjes dan ook in zo'n grote roze doos in de vorm van een hart ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef creno het volgende:
maar is niemand de romantische achterliggende gedachte opgevallen ? over dat we dinsdag naar die film gaan ?
Gaat nu wat moeilijker hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef Cairon het volgende:
Stroekie mensen van onder de 30 bezoeken dat soort ranzige plekken niet. Dat is meer het werk van de verlepte veertigers, hopeloze dertigers, en in-trieste vijftigers. Een beetje het volk zoals jij en TheaterMaMa.
Ik ken die hele gozer niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
Valentijn is kut
Ik waarschuw je, het is een kutfilm.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Great
Mn codecs zitten weer snor dus ik kan BBM gaan kijken
Och..heb k t tenminste gezienquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik waarschuw je, het is een kutfilm.
ik vond hem wel goed.. en meeslependquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Och..heb k t tenminste gezien
Valentijn is overratedquote:Op woensdag 8 februari 2006 22:43 schreef creno het volgende:
maar is niemand de romantische achterliggende gedachte opgevallen ? over dat we dinsdag naar die film gaan ?
Straks ben jij ook verlept..... wat dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef Cairon het volgende:
Stroekie mensen van onder de 30 bezoeken dat soort ranzige plekken niet. Dat is meer het werk van de verlepte veertigers, hopeloze dertigers, en in-trieste vijftigers. Een beetje het volk zoals jij en TheaterMaMa.
Nee dinsdag ben jij toch jarig?quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:53 schreef Cairon het volgende:
oh wacht
dinsdag is Valentijnsdag.
nu valt het kwartje pas wat betreft romantiek enzo
als ik 35 ben en nog steeds single stap ik fulltime over op vrouwen, aangezien vrouwen vallen op oudere mannen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Straks ben jij ook verlept..... wat dan?
Don't remind me.quote:
Tegen die tijd is TRS vast wel beschikbaar.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef Cairon het volgende:
als ik 35 ben en nog steeds single stap ik fulltime over op vrouwen, aangezien vrouwen vallen op oudere mannen.
1 jaar dichtre bij verlept?quote:
Zelf voor Cairon zijn d'r grenzenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tegen die tijd is TRS vast wel beschikbaar.
Of overleden aan een chinese druiper.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij is die nu al haske beschikbaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I sense a dark glóóóóómy moodquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Cairon het volgende:
1 jaartje dichter bij de dood, 1 jaartje dichter bij de afgrond van het armzalige leven van een nobody.
hoezeee
ik weet de perfecte vent voor je...magic.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:11 schreef Cairon het volgende:
1 jaartje dichter bij de dood, 1 jaartje dichter bij de afgrond van het armzalige leven van een nobody.
hoezeee
Langdradig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vond hem wel goed.. en meeslepend
je moet "verplicht" klef doen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef Markie-Mark het volgende:
En dan nog kan ik het kut vinden.
ff kijken wat ik dit jaar kan verwachtenquote:
hahaha, dat weer niet !quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En krijg je de kaartjes dan ook in zo'n grote roze doos in de vorm van een hart ?
Dan ga d'r maar gauw inliggen voordat het weglooptquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef creno het volgende:
maar ik ga mijn bed opzoeken, ik geloof dat ik hem net nog op mijn slaapkamer zag...
Hoi Dreamsearcherquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:22 schreef dreamsearcher het volgende:
Ellowzzzzzzz
Ja Sweet Dreams Dreamsearcherquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef dreamsearcher het volgende:
ik bennur ook weer weg van, slaap lkkr voor strax iedereen
Soms heb je van die momentenquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vond school gewoon leuk vandaag :$
goeieavond
Aangenaam.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoi, ik ben BB, wij kennen elkaar nog niet. Aangenaam![]()
U bent hier waarschijnlijk lange tijd niet geweest, maar ik kan u vertellen dat BB een welbekende bezoeker van deze topic isquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:19 schreef error het volgende:
[..]
Aangenaam.
U bent de nieuwste aanwinst voor deze topique?![]()
Ik ben nochtans regelmatig hier te vinden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
U bent hier waarschijnlijk lange tijd niet geweest, maar ik kan u vertellen dat BB een welbekende bezoeker van deze topic is![]()
(Yessss, eindelijk iemand die net als ik DEZE ipv DIT topic zegt
)
Hmm, uw naam komt me wel bekend voor, echter hebben wij nooit het genoegen gehad over een onderwerp te discussierenquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:35 schreef error het volgende:
[..]
Ik ben nochtans regelmatig hier te vinden.
het zou kunnen zijn dat mijn bijdragen u niet opgevallen zijn![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 01:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Elkeen weg hierzo?
Laten wij dan binnenkort eens een discussie startenquote:Op donderdag 9 februari 2006 01:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hmm, uw naam komt me wel bekend voor, echter hebben wij nooit het genoegen gehad over een onderwerp te discussieren
Ik denk dat uw avatarswisseling ermee te maken heeft
Ik realiseer me dat u mij niet kent, dus mijn bijdragen zijn ú niet opgevallenMaar dat kan komen omdat ik hier vaak des nachts te vinden ben
![]()
Kom je nog wel even zwaaien voordat je vertrekt om een kleine tournee door het buitenland te houdenquote:
Kga pas rond 15 uur weg hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom je nog wel even zwaaien voordat je vertrekt om een kleine tournee door het buitenland te houden![]()
Oh dus u arriveert rond etenstijd bij onze zuiderburenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kga pas rond 15 uur weg hoor![]()
18.33quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dus u arriveert rond etenstijd bij onze zuiderburen
En ze nemenn daar toch net wat meer tijd voor de maaltijd dan wij nuchtee Nederlanders die eten toch vaak als een noodzakelijk kwaad beschouwern in plaats van er ruim de tijd voor te nemen om er van te genieten.quote:
in Antwerpenquote:
Ja met Antwerpen als tussenstop.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:17 schreef Weemz het volgende:
Oh, ik dacht dat je eerst naar Londen zou gaan...
Was het nog gelukt om BBM te kijken en viel die je mee of tegen ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja met Antwerpen als tussenstop.
Nog niet gekekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Was het nog gelukt om BBM te kijken en viel die je mee of tegen ?
Ja dat weer is hier behoorlijk van slag afquote:
quote:
hier heeft het net gesneeuwdquote:
Bla bla blaquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:12 schreef xman het volgende:
Yay grammys waren gister. En Mariah kwam weg met 3 awards.
Leuke manier van wakker worden.
Ook een mooi optreden van haar gisteravond.
http://www.youtube.com/?v=ytDs0LJN0k0
Fly like a bird was echt goed!!
volgens mij.... gefeliciteerd danquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij .... heb ik net een huis gekocht.
volgens mij .... bedankt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
volgens mij.... gefeliciteerd dan![]()
Ja nou ja, het koopcontract is getekend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:31 schreef Semisane het volgende:
Oh en gefeliciteerd Ang3l, althans als het echt zeker is dat je het hebt gekocht.
gefeliciteerd met de aanschaf van je eigen wolkquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij .... heb ik net een huis gekocht.
En hoe gaat het nu met BB_Koningquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:55 schreef BB_Koning het volgende:
Gefeliciteerd Steven en hallo iedereen![]()
Ik weet het allemaal nog steeds niet, vandaar dat ik toch nog weer ingelogd heb.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe gaat het nu met BB_Koning![]()
![]()
![]()
volgens mij heb jij wel een dikke hug verdiend![]()
![]()
Maar daar heb ik dan ook wel meer van 4 minuten voorbereiding voor nodig hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk: nou, nu zullen we het krijgen, felle discussies en drukte en alles hier... Maar ik heb me weer behoorlijk vergist merk ik
Hallo?
Oh ja, je gaat oo reis!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hai wax
Ja ik was ff shirtjes strijken
1 trolleyquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, je gaat oo reis!Hoeveel koffers neem je mee?!
Ja nou ik zei ik had verwacht dat het er al zou ZIJN hequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan ook wel meer van 4 minuten voorbereiding voor nodig hoor![]()
maar barst maar los![]()
en TRS is de uitzondering die deze regel bevestigdquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wist je dat gymnasiumkinderen heel rustig zijn?
Ohhh je hebt geen drie slaafjes mee die jouw bagage vervoeren terwijl jij allerhande activiteiten onderneemt?quote:
okay kunnen we direct door naar W.V.T.T.Kquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou ik zei ik had verwacht dat het er al zou ZIJN heIk heb niks om over te discussieren.
Vriendinnen zat , waarvoor ik de tassen uit Oxford Street mag meesjouwenquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh je hebt geen drie slaafjes mee die jouw bagage vervoeren terwijl jij allerhande activiteiten onderneemt?
Ik heb in London op de Waterloo of Paddington Station ook nog nooit Sherpa's gezienquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ohhh je hebt geen drie slaafjes mee die jouw bagage vervoeren terwijl jij allerhande activiteiten onderneemt?
Ja, wij zijn rustigquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wist je dat gymnasiumkinderen heel rustig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |