abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:57:03 #251
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37185528
Sorry maar het laden van die 10.000 foto's op de vorige pagina werd wat vervelend
pi_37186590
volgende keer zal ik wat minder foto's in een post stoppen, excuses voor mijn overenthousiasme
pi_37189487
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 15:49 schreef Alexxxxx het volgende:
volgende keer zal ik wat minder foto's in een post stoppen, excuses voor mijn overenthousiasme
Haha goed plan, leest best lastig als die onderste post steeds verspringt doordat ie foto's laat. En bij mensen met traag internet is 't al helemaal funest.
pi_37211858
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 01:44:54 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37233863
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 17:56 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Haha goed plan, leest best lastig als die onderste post steeds verspringt doordat ie foto's laat. En bij mensen met traag internet is 't al helemaal funest.
daar is de stop knop in je internet explorer voor, dan stoptie met het laden van al die foto's
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_37234015
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

daar is de stop knop in je internet explorer voor, dan stoptie met het laden van al die foto's
25 post per pagina instellen is ook een hippe optie
  maandag 24 april 2006 @ 01:57:42 #257
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37234044
Dan blijf je klikken
pi_37241842
quote:
Op maandag 24 april 2006 01:44 schreef sp3c het volgende:

[..]

Probleem is dat er dan onder die lading foto's weer nieuwe foto's staan van dingen die ik wel wil zien.
pi_37413680
Kan iemadn me meer vertellen over de legergroene Bolinder-Munktell's? Kwam er vandaag twee tegen op een oldtimer evenement. Zijn deze door het NL leger gebruikt, en zo ja, waarvoor?

Merk en type: Bolinder-Munktell
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij het oldtimerevenement dat ieder jaar in Minnertsga op koninginnedag gehouden word
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:53:04 #260
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37413927
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan iemadn me meer vertellen over de legergroene Bolinder-Munktell's? Kwam er vandaag twee tegen op een oldtimer evenement. Zijn deze door het NL leger gebruikt, en zo ja, waarvoor?

[afbeelding]
Merk en type: Bolinder-Munktell
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 29-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij het oldtimerevenement dat ieder jaar in Minnertsga op koninginnedag gehouden word
Als ik naar de kabine kijk zou ik denken dat ze misschien bij de luchtmacht in gebruik zijn geweest om vliegtuigen te verslepen. Maar ik weet dat er tussen de jaren 50 en 70 regelmatig potten olijfkleurige verf buiten defensie terechtkwamen, en dat daarmee van alles werd beschilderd. En tractoren waren daarbij geliefd onderwerp: goedkoop beschilderen, want uiterlijk was daar niet zo belangrijk.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_37414049
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als ik naar de kabine kijk zou ik denken dat ze misschien bij de luchtmacht in gebruik zijn geweest om vliegtuigen te verslepen. Maar ik weet dat er tussen de jaren 50 en 70 regelmatig potten olijfkleurige verf buiten defensie terechtkwamen, en dat daarmee van alles werd beschilderd. En tractoren waren daarbij geliefd onderwerp: goedkoop beschilderen, want uiterlijk was daar niet zo belangrijk.
Ja, maar als je hem dan restaureerd schilder je hem terug naar de originel kleuren, en dit waren twee gerestaureerde exemplaren. Maar de ander heeft inderdaad een soort sleepconstructie zag ik net.
  zaterdag 29 april 2006 @ 22:25:34 #262
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37414841
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ja, maar als je hem dan restaureerd schilder je hem terug naar de originel kleuren, en dit waren twee gerestaureerde exemplaren. Maar de ander heeft inderdaad een soort sleepconstructie zag ik net.
[afbeelding]
Als je het echt 100% zeker wilt weten, neem dan even contact op met het Militaire Luchtvaart Museum, die hebben ook een kleine collectie tractoren.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  Moderator zondag 30 april 2006 @ 13:12:28 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_37424249
quote:
30-04-2006 12:52
APACHE BESCHADIGD IN KANDAHAR

Vanochtend is op Kandahar Airfield in Afghanistan een geparkeerde Nederlandse Apache AH-64 gevechtshelikopter beschadigd geraakt door een manoeuvre van een Iljushin/76 vrachtvliegtuig. Op het moment van het ongeval waren er geen mensen in de nabijheid van de helikopters.

Bij het incident is niemand gewond geraakt. Wel is er sprake van materiële schade aan de helikopter. Het door de NAVO gecharterde vrachtvliegtuig was op weg naar de startbaan toen het wilde keren in de buurt van een aantal geparkeerde Nederlandse helikopters. Door de back thrust van de straalmotoren werd een van de toestellen omgeblazen en kwam op zijn kant te liggen. De omvang van de schade aan de Apache is nog niet duidelijk. Die wordt, samen met de toedracht, nader onderzocht.
http://www.mindef.nl/actu(...)adigdinKandahar.aspx
goddamned, we hebben er meer dan genoeg van natuurlijk ... stupid Ruskies
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:28:48 #264
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_38200236
Vraag: wat vinden jullie van drugsgebruik binnen defensie, ikzelf geef toe wel eens wanneer ik thuis ben, dat ik soms een joint rook.

Mijn mening hierover is, zolang het niet schadelijk is voor het werk, in de vrije tijd blowen toestaan.
Wat vinden jullie?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  donderdag 25 mei 2006 @ 15:48:18 #265
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38200831
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 15:28 schreef Heatseeker het volgende:
Vraag: wat vinden jullie van drugsgebruik binnen defensie, ikzelf geef toe wel eens wanneer ik thuis ben, dat ik soms een joint rook.

Mijn mening hierover is, zolang het niet schadelijk is voor het werk, in de vrije tijd blowen toestaan.
Wat vinden jullie?
Mijn mening is dat je de professionaliteit moet hebben om minstens 24 uur voor je dienst niks meer te gebruiken. Maar liever nog: helemaal niks.
Je werkt voor een organisatie die geweld kan toepassen, of in ieder geval met gevaarlijk materiaal werkt. Je bent het verplicht aan jezelf en je collega's om geen gevaar op te leveren. En op uitzending is het gebruik al helemaal uit den boze. Zelfs als je 48 uur vrij bent van dienst zit ja altijd nog in een omgeving die je minder vriendelijk gezind is. Je opponenten hebben geen boodschap aan jouw vrije tijd.
- Privacy Matters
  Moderator donderdag 25 mei 2006 @ 17:10:58 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_38203627
mee eens

liefst niet maar we moeten ons niet heiliger voor gaan doen als de paus, in Nederland hebben we nu eenmaal een gedoogbeleid en dus zul je ook blowende mensen aanwerven die ongetwijfeld heel goede militairen zijn ... zolang ze maar niet tijdens een oefening stoned aan een mortier staan te slingeren en bij wiet duurt het nu eenmaal langer voor het volledig uit je systeem is dus daar moet wel rekening mee gehouden worden.

en op uitzending gewoon niet, net als bier tegenwoordig
  donderdag 25 mei 2006 @ 17:44:49 #267
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_38204571
Nee op uitzending, oefening of sowieso doordeweeks niet (behalve tijdens vakantie).
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_38245965
Ik ben net terug uit Kreta. Wel veel F-16 activiteit sinds die botsing tussen die Griek en die Turk. Trouwens, ik was in de stad Chania op Kreta daar lag een Amerikaanse carrier. Weet iemand hoe je er achter kan komen welke dat was?

edit;

Blijkbaar The Enterprise. meteen relletjes in Souda/Chania.

[ Bericht 27% gewijzigd door PsychoDude_666 op 26-05-2006 21:19:49 ]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:21:53 #269
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38246312
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:12 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik ben net terug uit Kreta. Wel veel F-16 activiteit sinds die botsing tussen die Griek en die Turk. Trouwens, ik was in de stad Chania op Kreta daar lag een Amerikaanse carrier. Weet iemand hoe je er achter kan komen welke dat was?

edit;

Blijkbaar The Enterprise. meteen relletjes in Souda/Chania.
Ik weet niet wat het is met die gasten, maar de testosteron vliegt je om de oren bij de Yanks. Toen ik met ze in Zuid-Italië zat waren ze ook al steeds op zoek naar "bar fights"
- Privacy Matters
pi_38246505
haha netals in de film
Ik steek je moeder in de fik!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:43:36 #271
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38247161
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:26 schreef cheukert het volgende:
haha netals in de film
Da's het leuke van de film: iedereen roept "het is film, zo is het niet echt."

Nou, echt WEL! Als je door Florida rijdt langs een reclamebord: dan staat daarachter een agent met een radar- of lasergun, net als in de film. Als je met hun militairen werkt, dan zit er standaard een beachboy met te veel spierballen, en standaard een boertje uit het Midden-Westen bij, net als in de film. Ga met ze naar de kroeg, en van de 10 keer dat je gaat kun je er op rekenen dat er minstens één keer een bar-fight komt, net als in de film.

Amerikanen doen er alles aan om de film-clichés tot waarheid te maken.
- Privacy Matters
  Moderator vrijdag 26 mei 2006 @ 23:46:39 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_38253096
inderdaad!!

ik heb een half jaar in Amerika college gedaan om te ijshockeyen op hoger niveau dan in Nederland. ik zou 2 jaar blijven maar na een half jaar had ik echt genoeg van dat land.
Iedereen is best aardig maar negers slaan mij in elkaar omdat ik een 'white man's game' zit te spelen

wtf gek die hebben mij gewoon heel hun land uitgejaagd en ik ben echt niet bang voor een paar klappen (ijshockey enzo) maar dit sloeg gewoon nergens op!!
man, ik ben nog nooit zo blij geweest toen ik weer terug was in Nederland waar je beoordeeld wordt (werd) op je prestaties en niet op je achtergrond!!!!

toch zijn het 1 op 1 best aardige mensen
pi_38253451
Ben benieuwd, deze zomer een uitwisseling met de air cadets naar Amerika, even kijken of de toekomstige piloten ook zo'n hoog Top Gun gehalte hebben
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:57:40 #274
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38253672
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:53 schreef cheukert het volgende:
Ben benieuwd, deze zomer een uitwisseling met de air cadets naar Amerika, even kijken of de toekomstige piloten ook zo'n hoog Top Gun gehalte hebben
Vraagje: Hoe weet je dat er een piloot in de kamer staat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Privacy Matters
pi_38254343
Geniaal
ik ga maar eens even mn boxing skills trainen, straks kom ik ook midden in een bar fight in de officers-mess ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')