er zit niet één onnuttige tussen.quote:op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef jamsper het volgende:
hmm je moet maar tijd te veel hebben ofzo... 80 per dag is echt veel... als ze ook nog nuttig zijn.
duh!quote:op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
er zit niet één onnuttige tussen.
wat mij nog niet echt duidelijk is, wat betekent je ondertitelquote:
dat is een onopgelost mysterie.quote:op donderdag 9 februari 2006 16:03 schreef yosander het volgende:
[..]
wat mij nog niet echt duidelijk is, wat betekent je ondertitel![]()
ik dacht dat het van crediteuren/ debiteuren of jiskefet was...quote:
nou, oplossen zou i zeggen!!quote:
zijn gewoon 3 van mijn idolen. ik dacht dat spleenheup werd bedoeld.quote:op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef sciencefriction het volgende:
[..]
ik dacht dat het van crediteuren/ debiteuren of jiskefet was...dat storm een paar helden opnoemt of zo bij een of ander debiel spel/sport
nee, dit was een besloten feestje voor familie en bekenden. ze waren er allebei.quote:op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
zijn die 3 idolen ook op je feestje geweest?
dank je.quote:op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef youssef het volgende:
[..]
nee, na de downtime werden eventjes alleen je nieuwe topics bij de postaantal opgeteld. en niet de postings die je binnen topics maakte. tong zag de bui natuurlijk al hangen: posten en een postcount die niet omhoog gaat is natuurlijk een uitzichtloos leven.
sluit ik me bij aan.quote:
eerst 180.000quote:op donderdag 9 februari 2006 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
go tong nu naar 200.000
ik ga altijd voor de 80quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |