er zit niet één onnuttige tussen.quote:op donderdag 9 februari 2006 14:38 schreef jamsper het volgende:
hmm je moet maar tijd te veel hebben ofzo... 80 per dag is echt veel... als ze ook nog nuttig zijn.
duh!quote:op donderdag 9 februari 2006 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
er zit niet één onnuttige tussen.
wat mij nog niet echt duidelijk is, wat betekent je ondertitelquote:
dat is een onopgelost mysterie.quote:op donderdag 9 februari 2006 16:03 schreef yosander het volgende:
[..]
wat mij nog niet echt duidelijk is, wat betekent je ondertitel![]()
ik dacht dat het van crediteuren/ debiteuren of jiskefet was...quote:
nou, oplossen zou i zeggen!!quote:
zijn gewoon 3 van mijn idolen. ik dacht dat spleenheup werd bedoeld.quote:op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef sciencefriction het volgende:
[..]
ik dacht dat het van crediteuren/ debiteuren of jiskefet was...dat storm een paar helden opnoemt of zo bij een of ander debiel spel/sport
nee, dit was een besloten feestje voor familie en bekenden. ze waren er allebei.quote:op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef rubbereend het volgende:
zijn die 3 idolen ook op je feestje geweest?
dank je.quote:op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef youssef het volgende:
[..]
nee, na de downtime werden eventjes alleen je nieuwe topics bij de postaantal opgeteld. en niet de postings die je binnen topics maakte. tong zag de bui natuurlijk al hangen: posten en een postcount die niet omhoog gaat is natuurlijk een uitzichtloos leven.
sluit ik me bij aan.quote:
eerst 180.000quote:op donderdag 9 februari 2006 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
go tong nu naar 200.000
ik ga altijd voor de 80quote:
ja je bent een echte newbiequote:
wanneer haal je me in.het begint als een loden last te voelen.quote:
jawel hoor.maar je moet door het traject waar iedere newbie doorheen moet.quote:op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef trustie het volgende:
ik hoor het alweer, ik ben weer niet welkom hé
als je stopt + 1/2 jaarquote:op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
wanneer haal je me in.het begint als een loden last te voelen.
little did they know...;)quote:op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
jawel hoor.maar je moet door het traject waar iedere newbie doorheen moet.
toen ik één van m'n eerste post in hoofdletters poste kreeg ik van verschillende kanten dat ik als aandachtzoekende sukkel niet zo moest schreeuwen. part of te game
quote:op donderdag 9 februari 2006 18:19 schreef trustie het volgende:
ik hoef nog maar 150200 posts om tong in te halen
rekenwonders hierquote:2 * 80 = 180
ik ben geen noob, ik heb alleen een nieuw accountquote:op donderdag 9 februari 2006 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
jawel hoor.maar je moet door het traject waar iedere newbie doorheen moet.
toen ik één van m'n eerste post in hoofdletters poste kreeg ik van verschillende kanten dat ik als aandachtzoekende sukkel niet zo moest schreeuwen. part of te game
yvonnequote:op donderdag 9 februari 2006 19:56 schreef trustie het volgende:
[..]
ik ben geen noob, ik heb alleen een nieuw account
eergisteren shaolinquote:op donderdag 9 februari 2006 20:00 schreef shaolin het volgende:
tering, vorige week had je er nog maar 100.000 ofzo.
quote:op donderdag 9 februari 2006 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat kan in de tijd die je overhoudt als je niet zoveel post als jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |