Die had ik express niet genoemd want die schaar ik niet onder de Apple -slowchattersquote:
Scherpquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die had ik express niet genoemd want die schaar ik niet onder de Apple -slowchatters![]()
Wat voor muis en toetsenbord heb je erbij genomen? En zijn deze toevallig overbodig?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mijn iMac staat volgens UPS al in Best. Voor al mijn andere Apple aankopen betekende dat de dag erna bezorging-aan-huis.
Damn...morgen wellicht al een Intel iMac in huis. Zal gelijk ff de batterijen voor de digitale camera gaan opladen en pics schieten.
.Rar-retje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Vet he
Hoe de fuck kom je daar eigenlijk aan
Ah, een mede-fan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tot Vanavond Piet!
Btw Ch0as...coole signature. Zappa![]()
Very nice! Paar weken geleden nog een DVD (Does humor belong in music?) gedownload: geweldig om naar te kijken/luisteren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ah, een mede-fan!
Paar weken geleden aangeschaft in de kringloop voor 36 Euro, zeefdruk uit '82, oplage: 100 stuks.
(even je hoofd draaien)
[afbeelding]
Voor mijn beschaafde post in het feedback topicquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef super-muffin het volgende:
Waarom was je gebanned Hugster?
Ik vond het ook allemaal wel meevallen van je en dacht eerst dat ik die andere (naast eispei) was die een ban kreeg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Voor mijn beschaafde post in het feedback topic
En men was van mening dat ik hier de SC verkloote door mijn reacties op i-spy vanmorgen.
dus gelukkig is hij er nu weer vanaf, want dat slaat natuurlijk nergens op.
(Ontopic: Het is een .mov, dus Applequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Very nice! Paar weken geleden nog een DVD (Does humor belong in music?) gedownload: geweldig om naar te kijken/luisteren.
En af en toe dit nummer opzetten op werk en iedereen maar denken dat je Sky Radio luistert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |