Nee ik vind het ook niet goed voor em. Hij praat met z'n vrienden nergens anders over. En als hij hier achter de Mini vandaan word gesleurt, gaat hij naar een vriendje toe waar hij WoW gaat spelenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Plop een keylogger in z'n computer en verspreid z'n username en password over het internet, dat zal 'em leren.
Ik kan WoW-addicts niet meer uitstaan. Zo iemand loopt ook bij mij rond op school, iedere keer lopen blaten welk item hij nu weer nieuw heeft. GA DOOD, ik speel al 6 maanden niet meer ofzo.
Die had ik express niet genoemd want die schaar ik niet onder de Apple -slowchattersquote:
Scherpquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Die had ik express niet genoemd want die schaar ik niet onder de Apple -slowchatters![]()
Wat voor muis en toetsenbord heb je erbij genomen? En zijn deze toevallig overbodig?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mijn iMac staat volgens UPS al in Best. Voor al mijn andere Apple aankopen betekende dat de dag erna bezorging-aan-huis.
Damn...morgen wellicht al een Intel iMac in huis. Zal gelijk ff de batterijen voor de digitale camera gaan opladen en pics schieten.
.Rar-retje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Vet he
Hoe de fuck kom je daar eigenlijk aan
Ah, een mede-fan!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Tot Vanavond Piet!
Btw Ch0as...coole signature. Zappa![]()
Very nice! Paar weken geleden nog een DVD (Does humor belong in music?) gedownload: geweldig om naar te kijken/luisteren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ah, een mede-fan!
Paar weken geleden aangeschaft in de kringloop voor 36 Euro, zeefdruk uit '82, oplage: 100 stuks.
(even je hoofd draaien)
[afbeelding]
Voor mijn beschaafde post in het feedback topicquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:32 schreef super-muffin het volgende:
Waarom was je gebanned Hugster?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |