quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?.
Al eens aan gedacht dat veel verkrachters die reactie verwachten en daar ook op kicken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Daar ligt het probleen dan ook, als je op zo'n moment gaat overwegen wat je kunt doen heb je al veloren. Wil je een aaval (of het nu gaat om alleen geweld of ook verkrachting) van je af kunnen slaan moet je gelijk in bruut geweld kunnen ontsteken. Mannen zijn daar gewoon veel beter in dan vrouwen, de meeste vrouwen zullen in zo'n situatie volledig dicht slaan en alles willoos ondergaan.
Vrouwen moeten voortaan maar verveeld kijken en gapen als ze verkracht wordenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:52 schreef Iksje het volgende:
[..]
Al eens aan gedacht dat veel verkrachters die reactie verwachten en daar ook op kicken?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:55 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Niet vergeten uit te doen voor je vriendje![]()
.
Het is niet alleen politiek incorrect, het is ook de grootste nonsens. De meeste verkrachtingen worden door een bekende, vaak nog familie ook, gepleegd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef Castlevania het volgende:
Ze moeten meisjes al vanaf de eerste klas van de basis school op zelfverdediging zetten, keiharde vechtstijlen leren
even politiek incorrect
de meeste slachtoffers van verkrachtingen zijn blanke Nederlandse meisjes door tjah mensen die hier eigenlijk alleen maar als toerist zouden mogen zijn
Nederlanders zouden weer een hechte gemeenschap moeten worden, als een meisje is verkracht gelijk die gast met paar honderd opzoeken en gewoon laten verdwijnen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:06 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ach El, als ik een stoer mannetje van achteren grijp en een mes op zijn keel zet, dan trekt ie mijn ballen er toch gewoon af.
aha vandaar dat 99% van de loverboys buitenlands isquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het is niet alleen politiek incorrect, het is ook de grootste nonsens. De meeste verkrachtingen worden door een bekende, vaak nog familie ook, gepleegd.
Angst werkt verlammend. En niemand 'laat' zich verkrachten.
Ah, en alleen loverboys verkrachten. (En dan hebben we het er nog niet over dat er daar wel miljoenen van zijn in ons land!) Wat een slimme opmerking van jequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:11 schreef Castlevania het volgende:
[..]
aha vandaar dat 99% van de loverboys buitenlands is
hoe meer buitenlanders hoe meer verkrachtingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef Soeb het volgende:
Kom eerst eens met statistieken als je zulke uitspraken doet.
Verkrachting gebeurt in alle landen en culturen.
Het aantal verkrachtingen stijgt trouwens in veel landen, zie o.a.
http://72.14.207.104/search?q=cache:i20SgFC_epAJ:www.crimestatistics.org.uk/output/Page27.asp+rape+statistics+in+england&hl=en&ct=clnk&cd=1
Ik ben benieuwd hoe dat komt. Zelf heb ik het idee dat we in het westen steeds makkelijker met onze seksualiteit omgaan, hetgeen zowel plezier als risico's met zich meebrengt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Weet je dat het een vreemd krakend geluid maakt als je met volle kracht aan een man zijn scrotum trekt?.
Dat denk je maar. Het punt is dat je vaak alleen maar hoort over succesvolle verkrachtzaken, om het maar even bot te zeggen. Verder wordt enkel verweer op bizarre wijze door vrouwen in het nieuws gemeld (afgebeten penissen, enzo).quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:44 schreef TheDon1985 het volgende:
Lagere spiermassa, lager lichaamsgewicht, laten zich makkelijk overrompelen door (onverwachts) geweld, mindset is doorgaans ongeschikt voor gevechtssituaties, etc...
Zeg nou zelf... Hoe intimiderend kan de gemiddelde vrouw zijn. Zelfs wanneer een vrouw zelf als eerste een fysieke confrontatie opzoekt, maakt dat nauwelijks meer indruk dan een zelfde aanval door een jongen van een jaar of dertien.
Dude, serieus. Je gaat nog aan me denken als die aardige ome berry met zn vieze bierbuik met een grote grijs zn zielige piemeltje zonder glijmiddel in je anus duwt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Castlevania het volgende:
[..]
hoe meer buitenlanders hoe meer verkrachtingen
zie:
Muslim Rape Epidemic in Sweden and Norway - Authorities Look the Other Way
http://fjordman.blogspot.(...)c-in-sweden-and.html
De meeste verkrachtingen vinden plaats in de relationele sfeer, en/of door bekenden....quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef voodoo_x het volgende:
Wat doe je als vrouw ook alleen op zo'n plek waar het kan gebeuren....
Je weet dat er van mongolen rond lopen die geen vrouw kunnen krijgen,
en waarvan de meeste hoeren nog zoiets van hebben dat ze het geld ook weer niet
zo hard nodig hebben.......
En het is een plicht als man om je vrouw, vriendin of dochter niet alleen door donkere steegjes
of afgelegen fietspaden of waar dan ook te laten gaan!
Lees jij ook wel eens alle posts?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker
Ja, maar als ik die posts van jou lees denk ik;quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Lees jij ook wel eens alle posts?.
Dat had ik bij de openingspost, heel gekquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, maar als ik die posts van jou lees denk ik;![]()
![]()
![]()
Nee, ik hoor alleen iets kraken als ik op natuurijs schaats...quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet ooit weleens iemand zo hard afgetrokken dat het kraakte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |