Dan is er denk ik een probleem met je MP3 codec, als het bij al die programma's zo isquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
winamp heb ik al, daar loopt mn pc van vast![]()

Sinds vanmiddag dus, heb je andere dingen geinstalleerd of dingen verwijderd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:29 schreef carmiie het volgende:
[..]
die doet het sinds vanmiddag ook niet meer![]()
Misschien teruggaan naar vorige herstelpunt, mits je die hebtquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan is denk ik je Windows installatie gaar. Dan kun je twee dingen doen:
1. Windows opnieuw installeren (Niet aan te raden want dan ben je alles kwijt en moet je alles opnieuw installeren).
2. WinAmp gebruiken. Dat is een programma met veel meer functies en een toffere look dan WMP.

Herstelpunten staan standaard toch uit?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag dus, heb je andere dingen geinstalleerd of dingen verwijderd?
[..]
Misschien teruggaan naar vorige herstelpunt, mits je die hebt![]()

Bôh gek. Hendig sjiek.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:33 schreef Maikuuul het volgende:
Owja ik ben der ook nog gekja ik ben huiswerk aant make

Dat is ook gelulquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan is er denk ik een probleem met je MP3 codec, als het bij al die programma's zo is. Het is sowieso aan te raden je Windows opnieuw te installeren om de ~4/5 maanden.

nee niks geinstalleerdquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag dus, heb je andere dingen geinstalleerd of dingen verwijderd?
[..]
Misschien teruggaan naar vorige herstelpunt, mits je die hebt![]()

Dat hebben de meeste mensen dus nét niet. Of ze downloaden zo'n adspyware programma dat zelf spyware is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:34 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dat is ook gelul
Als je gewoon goede antivirus + spyware programma heb dan gaat je windows gerust wel even mee.

Goeienavond!quote:

Ja mijn broertjes ook als ze weer is naar "verkeerde" sites gaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mensen dus nét niet. Of ze downloaden zo'n adspyware programma dat zelf spyware is.

mijn broer had laatst een codec pack op mn pc gezet, en toen flipte die helemaal, toen heb ik dat ding er weer afgeknikkerd, maar hij blijft in dezelfde geflipte standquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dan is er denk ik een probleem met je MP3 codec, als het bij al die programma's zo is. Het is sowieso aan te raden je Windows opnieuw te installeren om de ~4/5 maanden.

Kijk eens of er nog iets is achtergebleven http://articles.networktechs.com/79-p1.phpquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
mijn broer had laatst een codec pack op mn pc gezet, en toen flipte die helemaal, toen heb ik dat ding er weer afgeknikkerd, maar hij blijft in dezelfde geflipte stand![]()

Nou ik wachtquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef carmiie het volgende:
[..]
msn is down bij mij![]()
--edit--
hij is er weer geloof ik![]()

Ga je?quote:

Je hoeft toch niet altijd de standaard instellingen te hebben? Bovendien staan ze volgensmij juist standaad aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Herstelpunten staan standaard toch uit?

mijn pc stagneerde, ik had em ff uitgedaan, aanmelden is altijd een kritiek moment bij mijn pc, maar ik ga het weer proberenquote:

O, OK, welcome backquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef freiss het volgende:
[..]
nee, ik ben er weer. Ik was aan het eten.

ik snap het nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Kijk eens of er nog iets is achtergebleven http://articles.networktechs.com/79-p1.php

quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
El_maikel ?

quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
El_maikel ?

voelde je je belangrijk ofzo?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik schrok hendig erg toen ik de TT zag.

Jij bent coolquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ik schrok hendig erg toen ik de TT zag.

[Feedback] Klachten, problemen, gezeur en gezever! *O*quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat is inderdaad een nerd

Dat hoefje mij niet vertellen heurquote:

quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat hoefje mij niet vertellen heur![]()

Zo te horen kan je beter een nieuwe kopenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
mijn pc stagneerde, ik had em ff uitgedaan, aanmelden is altijd een kritiek moment bij mijn pc, maar ik ga het weer proberen![]()

quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:52 schreef VASND het volgende:
[..]
[Feedback] Klachten, problemen, gezeur en gezever! *O*

[..]

[..]

Avondquote:
Yupquote:
Hoi hoiquote:

Iddquote:

Check die ma eens, die zit maar dood leuk door te pratenquote:

quote:

dag tlkquote:

Wie nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
EN NU HEB K ZIN IN TIETE EN BIER

quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:

Ga is uit PUB ofzoquote:

Waarom?quote:

Wat je zegtquote:

Kom je weer baggeren?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:

Moet je dat nog vragen?quote:

Maar maar maar..quote:

Nero werkt bij mij best goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Héhé eindelijk goeie DVD/CD brand software gevonden -> Burn4Free.

Naamsbekendheid?quote:

Ik gebruik deze, freeware http://www.cdburnerxp.se/quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Twisted_Logic het volgende:

D_A hmhm... hmhm..quote:

Of niet natuurlijk.quote:

quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat is er mis met een programma waar je voor zou moeten betalen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik gebruik deze, freeware http://www.cdburnerxp.se/

quote:

Niks, maar het is toch fijner om het freeware te hebben. Ik heb ook alles freeware of voor normale mensen betaald, zelfs Windowsquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis met een programma waar je voor zou moeten betalen ?![]()

Ach...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:20 schreef freiss het volgende:
[..]
* Freiss wijst Rene aan als schuldige

Moah freeware en opensource is ok, maar niet altijd het beste meen ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niks, maar het is toch fijner om het freeware te hebben. Ik heb ook alles freeware of voor normale mensen betaald, zelfs Windows.

Ik heb er ook niks tegen nee. Ik heb vanmiddag ook OpenOffice geïnstaleerd, ik vind het fijner werken als Microsoft Office, het heeft dezelfde functies én het is gratis. Dus waarom niet?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Niks, maar het is toch fijner om het freeware te hebben. Ik heb ook alles freeware of voor normale mensen betaald, zelfs Windows.

Moah freeware en opensource is ok, maar niet altijd het beste, meen ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]

K3quote:

Inhoud?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef Wiwi101 het volgende:
Hej D_A doe nog eens een post met inhoud wil je?

Om half 9?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |