Een van de beste boeken van Marquez, prachtig boek, zou ik zeker lezen als ik jou was!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:48 schreef LedZep het volgende:
Ik ga denk ik nu toch maar eens beginnen aan Honderd jaar eenzaamheid. Maar er staan nog zóveel andere boeken op het programma..![]()
En op pagina 50quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:20 schreef Aenas het volgende:
[..]
Een van de beste boeken van Marquez, prachtig boek, zou ik zeker lezen als ik jou was!
nu bezig in: Isabel Allende - Zorro
Nou ik ben nog niet overtuigt (pagina 155 oid). Teveel verteller - te weinig dialoog vind ik tot nu toe.quote:
Eeeeeeeeeeeeeeeennnnnn uitquote:Op zondag 12 februari 2006 15:33 schreef Thundertje het volgende:
Invasie van Eric L. Harry, ietwat onrealistisch op bepaalde puntjes, maar het leest lekker door en is goed geschreven. Hiervoor WW3 van'm gelezen, ook heel sterk.
Alles van Stephenson is goed, maar Zodiac is wel heel geniaal, grappig en voor de verandering eens beknopt.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:32 schreef Litpho het volgende:
Neal Stephenson - Zodiac
Hmm... die versie lijkt me wel interessantquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:38 schreef boskov het volgende:
Animal farm. Heb de bilingual version gekocht wat inhoudt dat de pagina's links in het Engels zijn en rechts in het Frans. Ik moet mijn Frans namelijk verbeteren.
boulevard Saint Denis, hebben ze zatquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... die versie lijkt me wel interessant
Ook vanwege het Frans
Ik heb de idoot al gelezenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:49 schreef boskov het volgende:
[..]
boulevard Saint Denis, hebben ze zat
bosbeetle: succes met Dostojevski, ik kreeg koppijn van alle namen
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:49 schreef boskov het volgende:
[..]
boulevard Saint Denis, hebben ze zat
bosbeetle: succes met Dostojevski, ik kreeg koppijn van alle namen
hij switcht ook constant tussen alle namen van alle personen. Ik werd er gek van. Het is geen boek dat je in de bus of trein gaat lezen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 02:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb de idoot al gelezengelukkig zit er zo'n lijstje in met namen (
ze hebben er allemaal ook 3 of meer) maarja ik vind het wel mooie boeken
De idiootquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:18 schreef boskov het volgende:
[..]
hij switcht ook constant tussen alle namen van alle personen. Ik werd er gek van. Het is geen boek dat je in de bus of trein gaat lezen.
Als hij nog een keertje eindes leert schrijven wordt het nog wel wat met die jongenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef MightyV het volgende:
[..]
Alles van Stephenson is goed, maar Zodiac is wel heel geniaal, grappig en voor de verandering eens beknopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |