Dit is nu al de tweede keer dat je dat nadrukkelijk meldt. Volgens mij wil je het gewoon heel graag kwijt. Kom op, laat je gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:08 schreef Stenny het volgende:
Jongens meisjes, ik doe het vanavond even rustig aan, was wel een beetje veel voor één dag, en er is dus nog een aspect wat mij geraakt heeft, maar wat ik dus hier niet kan vertellen wegens discretie.
jij ook alquote:
zeker interessant, met name de rol van de journalist die dat eerste artikel schreef..alleen heb ik het eind gemist want ik viel in slaap op de bank en werd wakker toen het al afgelopen wasquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
jij ook alwas spannend, niet?
Ja Sten, deel het met onsquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:16 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Dit is nu al de tweede keer dat je dat nadrukkelijk meldt. Volgens mij wil je het gewoon heel graag kwijt. Kom op, laat je gaan.
Whahaha je lijkt mij wel, ik val ook altijd in slaap op de bank...vindt mijn vriend leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zeker interessant, met name de rol van de journalist die dat eerste artikel schreef..alleen heb ik het eind gemist want ik viel in slaap op de bank en werd wakker toen het al afgelopen was![]()
Word een beetje een oud wijf die haar slaapjes hard nodig heeft op een gewone doordeweekse dag![]()
volgens mij sliep ik toen alquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Whahaha je lijkt mij wel, ik val ook altijd in slaap op de bank...vindt mijn vriend leuknot dus...
maar hierbij niet![]()
Die ene paragnost hoe heet ie nou...ja! Hans Holzer was er ook in te zien. Enge man, maar daar moet je doorheen kijken
Gelukkig, want jij had hem zéker eng gevondenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
volgens mij sliep ik toen alik kan me hem niet herinneren iig.
Brabanders praten anders!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:06 schreef NoSigar het volgende:
Net even de herhaling van SBS6 gezien: hij zegt dus letterlijk 'duivels'.
Hoe luidde die zin dan ongeveer ...?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef Indirah het volgende:
[..]
Brabanders praten anders!
Hij benoemde duivels niet als een enkelvoudig woord, maar in een zin!
Hij zei toendertijd ook genverbrander maar ook het woord trapper daar is niemand over gevallen?
dat kun je nog beluisteren in de link van dat radioprogramma!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Hoe luidde die zin dan ongeveer ...?
Ik woon mijn hele leven al in Brabantquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef Indirah het volgende:
[..]
Kan echt niet om die kwalbert lachenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:15 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Trouwens net Boulevard gezien: erg geestig toch wel, had ik niet verwacht "boven is boos"![]()
Vind langer haar toch altijd mooier staan bij mannen, maar ja dat is persoonlijk hequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef Peekaboo het volgende:
viel mij op dat hij gewoon weer lekker zichzelf is...
dat geblondeerde en gefohnde haar vond ik ook weer zoiets van, ik kom op tv, dus ik moet er "goed" uitzien....
vond 'm wel iets dikker geworden....maar ja, het zal niet leuk voor hem zijn geweest, al die negatievieteit.
Maar gelukkig kan hij nog wel lachen.
ja maar ik had echt het gevoel dat dat kapsel wat opgedrongen was..niet van hem zelf uit zeg maar...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:56 schreef Indirah het volgende:
[..]
Vind langer haar toch altijd mooier staan bij mannen, maar ja dat is persoonlijk he
Leg jij eerst eens uit hoe je erbij kwam dat Robbert naast je zatquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:09 schreef Indirah het volgende:
[..]
Hij zei toendertijd ook genverbrander maar ook het woord trapper daar is niemand over gevallen?
pseudo-psycholoogquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:56 schreef Netflier het volgende:
Ik heb het al 's eerder gepost, maar aangezien deze discussie een heel lang 44-delig staartje heeft vind ik het niet overbodig er opnieuw mee aan te komen.
Hoe komt het dat er nog zoveel adoratie is voor Robbert van den Broeke? Waarom zijn er nog steeds zoveel mensen die in hem geloven?
Ik zet de feiten in het kort op een rij. Robbert beweert over bijzondere gaven te beschikken. Als bewijzen daarvoor komt hij met foto's met transparante bollen of figuurtjes en ook beweert hij dat er graancirkels in verband met zijn gaven zijn ontstaan. Die bewijzen hadden al vanaf het begin een gebrek aan overtuiginskracht, maar dat werd later nog stúkken minder toen personen met een (gezonde) hoeveelheid skepsis aantoonden dat de 'bewijzen' door iedereen zelf gemaakt kunnen worden en dat je daar dus géén bijzondere gaven voor nodig hebt. Daarbij is óók nog aangetoond - o.a. hier op Fok! - dat Robbert daadwerkelijk de boel heeft belazerd. Mijn conclusie (en ook die van vele anderen) is dat het aannemelijker is dat Robbert's gaven verzonnen zijn dan dat hij de waarheid spreekt.
Voor degenen hier die Robbert blijven geloven: waarom? Het is een feit dat er charlatans op de wereld zijn die beweren dat ze iets bijzonders kunnen maar daarmee gewoon de boel belazeren (en in veel gevallen ook zichzelf). Waarom nemen jullie aan dat Robbert geen charlatan is terwijl dat voor bijna 100% wel het geval is? Zijn jullie misschien bang dat als Robbert afvalt er niemand meer overblijft die écht over bijzondere paranormale gaven beschikt en zodoende jullie perceptie op het leven een stuk saaier zal worden?
nee, kwalbert is stomquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:40 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Kan echt niet om die kwalbert lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |