abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34872792
Wie zegt dat Robbert zei dat RTL opnames ging maken?
Er zijn nog meer omroepen in Nederland, als het maar geen Talpa wordt
LOL
pi_34872820
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Indirah het volgende:
Nou was dat alles bij RTL boulevard. Stompzinnig lacherig doen over boven?
Wat een nicht ook die gast, bah
Waarom zie je niet de humor? Ik vind ook dat Robbert overdreven doet wat betreft Albert Verlinde; vind je het gek na alle onderzoek dat hier op Fok en bij Skepsis.nl is gedaan? Ik vind dat Albert gelijk heeft, dat Robbert nu pas reageert en dat het écht niet klopt dat hij niet benaderd is voor onderzoek. Reageer daar eens op aub!
pi_34872865
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Indirah het volgende:
Nou was dat alles bij RTL boulevard. Stompzinnig lacherig doen over boven?
Wat een nicht ook die gast, bah
Oe oe, wat laat jij je nu kennen, bah
pi_34872951
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef Stenny het volgende:

[..]

Waarom zie je niet de humor?
Ik vind ook dat Robbert overdreven doet wat betreft Albert Verlinde; vind je het gek na alle onderzoek dat hier op Fok en bij Skepsis.nl is gedaan? Ik vind dat Albert gelijk had, dat Robbert nu pas reageert en dat het écht niet klopt dat hij niet benaderd is voor onderzoek. Reageer daar eens op aub!
Hoe is hij benaderd? Via email?
Ik denk dat die emailbox helemaal vol zat!
Daarbij denk ik dat die knul mega veel brieven heeft gekregen! Wat ga jij doen als je bekendheid krijgt, elke dag braaf 300 brieven lezen? Ik dus not!
Albert Verlinde vind ik een kinderachtig type, altijd al en ik luister al nooit naar de gast, ik weet na vandaag precies weer waarom
Ik vind dus dat Albert overdreven doet over robbert!

Onderzoek dat hier en bij skepsis is gedaan? Is Fok al zo intens bekend dan dat je denkt dat ze hiernaar relateren?
pi_34872976
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Oe oe, wat laat jij je nu kennen, bah
laat ik mij kennen? denk het niet, ik kijk al nooit naar rtl boulevard omdat ik het een overdreven programma vond en nog vind blijkbaar
pi_34873102
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:51 schreef Indirah het volgende:

[..]

Hoe is hij benaderd? Via email?
Ik denk dat die emailbox helemaal vol zat!
Daarbij denk ik dat die knul mega veel brieven heeft gekregen! Wat ga jij doen als je bekendheid krijgt, elke dag braaf 300 brieven lezen? Ik dus not!
Albert Verlinde vind ik een kinderachtig type, altijd al en ik luister al nooit naar de gast, ik weet na vandaag precies weer waarom
Ik vind dus dat Albert overdreven doet over robbert!

Onderzoek dat hier en bij skepsis is gedaan? Is Fok al zo intens bekend dan dat je denkt dat ze hiernaar relateren?
Waarom heb jij het nu steeds over "die knul"; het was toch een neef van je?
Kan best, maar ook Dossier X heeft hem benaderd, en daar kunnen ze zeer zeker iets wetenschappelijk benaderen. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat je een mail van Skepsis.nl er niet uit schift.
Wat is er kinderachtig aan Albert Verlinde?, volgens mij heeft hij een prima IQ, die is echt niet dom.

Ja, ik weet zeker dat Fok Truth nu zo bekend is dat er door meerdere partijen hier actief wordt gelezen en deelgenomen. Ik weet het van journalisten en ik weet het van Skepsis.nl. Natuurlijk leest men hier mee.
pi_34873203
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, ik weet zeker dat Fok Truth nu zo bekend is dat er door meerdere partijen hier actief wordt gelezen en deelgenomen. Ik weet het van journalisten en ik weet het van Skepsis.nl. Natuurlijk leest men hier mee.
Ow
*harenkamt*
Halloooooooooow allemaal ben ik in beeld?
pi_34873223
Hij en zijn vader hebben iedereen weggestuurd, onder andere die graancirkelonderzoeker Eltjo Hasselhof, dat is toch allang bekend.
Helpt waar hij kan!
pi_34873255
quote:

[..]

Wat is er kinderachtig aan Albert Verlinde?
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34873270
quote:

[..]

Waarom heb jij het nu steeds over "die knul"; het was toch een neef van je?
Kan best, maar ook Dossier X heeft hem benaderd, en daar kunnen ze zeer zeker iets wetenschappelijk benaderen. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat je een mail van Skepsis.nl er niet uit schift.
Wat is er kinderachtig aan Albert Verlinde?, volgens mij heeft hij een prima IQ, die is echt niet dom.

Robbert heeft erlijk gezegd dat A Verlinden een ego-tripper is , en slechts door de kijkcijfers is om te kopen , een dubieus figuur dus , een zeikerd .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34873283
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Robbert vanavond om 23.00 uur op Ned. 2!!!!!!!!!!
|
Ik keek
Helpt waar hij kan!
pi_34873300
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Gorian het volgende:

[..]

pi_34873311
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef Gorian het volgende:

[..]

Ik heb voor mezelf geconcludeerd dat Albert een prima IQ heeft, en daar doet zijn humor niets aan af (integendeel: humor bevestigt IQ). Albert Verlinde is cool.
pi_34873331
Probleem is natuurlijk wel dat het gemakkelijk de boot afhouden is zo voor Robbert... "ze nemen me toch niet serieus", "ze gaan bevooroordeeld eventuele tests in" , en zo kan ik er nog tien verzinnen. En neem van mij aan: Robbert kan het goed genoeg brengen om er voor te zorgen dat horden mensen hem geloven.
Nee, ik vrees dat we voorlopig niet Robbert en de wetenschap aan een tafel zien...en dat moeten de meesten hier toch jammer vinden.

Zelf denk ik dat Robbert inderdaad verschillende keren de zaak flink bedonderd heeft. Dat sluit echter niet uit dat hij tot dingen in staat is waar wij, gewone stervelingen, niet toe in staat zijn. Als het allemaal bedrog is, had hij het als goochelaar erg ver kunnen schoppen. Daarom hoop ik dat er in de media wat minder sensatiebelust over het wel/niet paranomaal begaafd zijn van Robbert wordt gepraat. Een serieus onderzoek (tv, radio, bladen) met wat goed opgezette testjes (wetenschap en Robbert)...that's all I ask for...
pi_34873343
gelukkig kan ik hier nu ook kijken op ned 2
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34873352
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef pikki het volgende:

[..]

Robbert heeft erlijk gezegd dat A Verlinden een ego-tripper is , en slechts door de kijkcijfers is om te kopen , een dubieus figuur dus , een zeikerd .
ja, en nu een inhoudelijke reactie? Waarom zei Robbert dat hij niet benaderd is als dit wel het geval is? En kom nu niet met zijn overvolle mailbox, zoiets kun je schiften.
pi_34873433
-edit: onnodig-

[ Bericht 49% gewijzigd door Mirage op 08-02-2006 19:06:34 ]
pi_34873444
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef pikki het volgende:

[..]

--quote geëditte post-
Nog een keer:

ja, en nu een inhoudelijke reactie? Waarom zei Robbert dat hij niet benaderd is als dit wel het geval is? En kom nu niet met zijn overvolle mailbox, zoiets kun je schiften.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mirage op 08-02-2006 19:07:19 ]
pi_34873446
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wie zegt dat de andere partij de waarheid spreekt?
pi_34873483
--ook niet doen--

[ Bericht 96% gewijzigd door Mirage op 08-02-2006 19:07:51 ]
pi_34873495
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Indirah het volgende:

[..]

Skepsis zijn eerlijke leugenaars, t'hats the answer .....
pi_34873506
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Indirah het volgende:

[..]

Ik ken Jurgen van Dossier X, ik heb contact met Skepsis.nl. Zij liegen niet, daar zijn ze niet de mensen voor. Als je wilt, zullen zij dit zelf wel aantonen door kopieën van hun acties.
pi_34873575
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ken Jurgen van Dossier X, ik heb contact met Skepsis.nl. Zij liegen niet, daar zijn ze niet de mensen voor. Als je wilt, zullen zij dit zelf wel aantonen door kopieën van hun acties.
ik ken robbert!
pi_34873616
Dossier x heb ik niks op tegen trouwens!
supers vind ik ze
pi_34873620
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef Indirah het volgende:

[..]

ik ken robbert!
Ken je ook zijn leugens?
pi_34873685
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ken je ook zijn leugens?
welke leugens sten?
pi_34873687
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Indirah het volgende:
Dossier x heb ik niks op tegen trouwens!
supers vind ik ze
Ja, ik ook, maar seriewoordenaar heeft bij mij afgedaan ,hoor ....
pi_34873703
DossierX heeft wel degelijk Robbert gecontacteerd. Als Robbert dit ontkent, dan is dat een glasharde leugen.

Ikzelf heb dat gedaan, collega Rinus heeft het gedaan en collega Jeroen heeft het gedaan. 3 personen. Jeroen heeft zelfs een brief teruggekregen van Robbert (zijn vader). Ik (jurgen) en Rinus hebben helemaal geen antwoord gehad.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34873704
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef Indirah het volgende:

[..]

welke leugens sten?
De Non van Singraven? Dat hij niet benaderd is?
pi_34873716
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja, ik ook, maar seriewoordenaar heeft bij mij afgedaan ,hoor ....
Hoe minder mensen achter mijn kont aanlopen, hoe beter.
pi_34873729
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
DossierX heeft wel degelijk Robbert gecontacteerd. Als Robbert dit ontkent, dan is dat een glasharde leugen.

Ikzelf heb dat gedaan, collega Rinus heeft het gedaan en collega Jeroen heeft het gedaan. 3 personen. Jeroen heeft zelfs een brief teruggekregen van Robbert (zijn vader). Ik (jurgen) en Rinus hebben helemaal geen antwoord gehad.
wat stond er in die brief? Post dat eens hier aub!
pi_34873753
quote:

Kijk, dat wil ik maar zeggen. Ook Skepsis heeft hem in december benaderd.
pi_34873772
Nou dat was het dan. Lekker veel boeiends op RTL Boulevard, maar ok
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34873805
Pas op de toon die jullie tegen elkaar aanslaan...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34873819
quote:

Jullie zijn allemaal uit op sensatie . , niet minder , niet meer ... om de sites iop te vrolijken .....
pi_34873840
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef Indirah het volgende:

[..]

ik ken robbert!
Laatst schreef je dat je Robbert niet kende!

Je liegt dus!
pi_34873879
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Indirah het volgende:

[..]

Zal ik later doen, misschien vannacht. Ik heb voor vandaag nog teveel dingen af te werken en kwam enkel even antwoorden omdat Stenny het me vroeg. Ik weet verder niet eens waar het over gaat, hoe Robbert erbij komt om het te ontkennen of wie wie heeft gezegd. Komt later dan wel...

Stenny, als het goed is staat die brief ook in het document over Robbert dat ik je een tijd geleden mailde. Jij mag dat stukje (alleen de brief) er ook uit kopieren en hier plakken.
pi_34873896
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Indirah het volgende:

[..]

Ow nu mag het opeens wel, Indirah, 'schending van privacy'? Jurgen liegt daar niet over hoor. Vraag anders even aan Robbert of Jurgen het mag plaatsen?
pi_34873917
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Zal ik later doen, misschien vannacht. Ik heb voor vandaag nog teveel dingen af te werken en kwam enkel even antwoorden omdat Stenny het me vroeg. Ik weet verder niet eens waar het over gaat, hoe Robbert erbij komt om het te ontkennen of wie wie heeft gezegd. Komt later dan wel...

Stenny, als het goed is staat die brief ook in het document over Robbert dat ik je een tijd geleden mailde. Jij mag dat stukje (alleen de brief) er ook uit kopieren en hier plakken.
Ik kijk even!
pi_34873930
Ken jij Robbert irl, of 'ken' je hem omdat je je spiritueel verbonden voelt zeg maar. Indirah? Wat bedoel je.....
pi_34873958
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef pikki het volgende:

[..]

Jullie zijn allemaal uit op sensatie . , niet minder , niet meer ... om de sites iop te vrolijken .....
Moesten we uit zijn op sensatie, zouden we dan misschien niet reeds eerder ons dossier over rvdb gepubliceerd hebben? We willen net geen sensatie.

Maar denk jij maar wat je wil hoor, het houdt de mens bezig...
pi_34873960
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow nu mag het opeens wel, Indirah, 'schending van privacy'? Jurgen liegt daar niet over hoor. Vraag anders even aan Robbert of Jurgen het mag plaatsen?
een brief is iets anders dan een adres
en ik mail robbert niet hij zit naast mij
pi_34874022
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef Indirah het volgende:

[..]

Meen je dit nu serieus nee toch
  woensdag 8 februari 2006 @ 19:18:31 #94
132191 -jos-
Money=Power
pi_34874096
Op SBS6 komt ie over een paar minuten!!
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_34874114
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef -jos- het volgende:
Op SBS6 komt ie over een paar minuten!!
Thanx frisse Jos!
pi_34874163
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef Indirah het volgende:

[..]

Geweldig, bewijs dat eens! Dat bewijst mijn helderziendheid, ik zei al dat hij via iemand anders hier reageert! Jolan, je hebt gelijk, ik ben paranormaal én helderziend.
pi_34874187
Misschien is Indirah wel het zusje van Robbert.....will the real Saskia please stand up?

pi_34874227
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:20 schreef Stenny het volgende:

[..]

Geweldig, bewijs dat eens! Dat bewijst mijn helderziendheid, ik zei al dat hij via iemand anders hier reageert! Jolan, je hebt gelijk, ik ben paranormaal én helderziend.
pi_34874270
Weet je, Indirah, ik plaats de brief niet. Het is misschien te sensationeel voor pikki en daarnaast zijn mijn mede-redacteuren er misschien niet blij mee als ik het vrijgeef zonder toestemming. Wat ook speelt is dat het om Robbert gaat en niet om DossierX of mij.
Maar met wat geduld zul je die brief nog wel zien. Ik kan je wel vertellen dat wij niets te verbergen hebben en niet gebaat zijn bij leugens. Waarom dat plots vermoed wordt is me een beetje onduidelijk. Het woord van 3 personen tegen dat van 1 persoon is sowieso nogal vreemd.
We hebben ook op tape dat Robbert vroeger meerdere malen naar DossierX-radio heeft gebeld. Wat zeg je daar dan van? Ook onzin?
pi_34874290
Robbert, als je dit leest, mijn moeder is helemaal weg van je

ik kan het gewoon niet geloven dat Robbert hier mee leest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')