Waarom zie je niet de humor? Ik vind ook dat Robbert overdreven doet wat betreft Albert Verlinde; vind je het gek na alle onderzoek dat hier op Fok en bij Skepsis.nl is gedaan? Ik vind dat Albert gelijk heeft, dat Robbert nu pas reageert en dat het écht niet klopt dat hij niet benaderd is voor onderzoek. Reageer daar eens op aub!quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Indirah het volgende:
Nou was dat alles bij RTL boulevard. Stompzinnig lacherig doen over boven?
Wat een nicht ook die gast, bah
Oe oe, wat laat jij je nu kennen, bahquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:42 schreef Indirah het volgende:
Nou was dat alles bij RTL boulevard. Stompzinnig lacherig doen over boven?
Wat een nicht ook die gast, bah
Hoe is hij benaderd? Via email?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:47 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waarom zie je niet de humor?
Ik vind ook dat Robbert overdreven doet wat betreft Albert Verlinde; vind je het gek na alle onderzoek dat hier op Fok en bij Skepsis.nl is gedaan? Ik vind dat Albert gelijk had, dat Robbert nu pas reageert en dat het écht niet klopt dat hij niet benaderd is voor onderzoek. Reageer daar eens op aub!
laat ik mij kennen? denk het niet, ik kijk al nooit naar rtl boulevard omdat ik het een overdreven programma vond en nog vind blijkbaarquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Oe oe, wat laat jij je nu kennen, bah![]()
![]()
Waarom heb jij het nu steeds over "die knul"; het was toch een neef van je?quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:51 schreef Indirah het volgende:
[..]
Hoe is hij benaderd? Via email?![]()
Ik denk dat die emailbox helemaal vol zat!
Daarbij denk ik dat die knul mega veel brieven heeft gekregen! Wat ga jij doen als je bekendheid krijgt, elke dag braaf 300 brieven lezen? Ik dus not!
Albert Verlinde vind ik een kinderachtig type, altijd al en ik luister al nooit naar de gast, ik weet na vandaag precies weer waarom
Ik vind dus dat Albert overdreven doet over robbert!
Onderzoek dat hier en bij skepsis is gedaan? Is Fok al zo intens bekend dan dat je denkt dat ze hiernaar relateren?
Owquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, ik weet zeker dat Fok Truth nu zo bekend is dat er door meerdere partijen hier actief wordt gelezen en deelgenomen. Ik weet het van journalisten en ik weet het van Skepsis.nl. Natuurlijk leest men hier mee.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat is er kinderachtig aan Albert Verlinde?
Robbert heeft erlijk gezegd dat A Verlinden een ego-tripper is , en slechts door de kijkcijfers is om te kopen , een dubieus figuur dus , een zeikerd .quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:55 schreef Stenny het volgende:
[..]
Waarom heb jij het nu steeds over "die knul"; het was toch een neef van je?
Kan best, maar ook Dossier X heeft hem benaderd, en daar kunnen ze zeer zeker iets wetenschappelijk benaderen. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat je een mail van Skepsis.nl er niet uit schift.
Wat is er kinderachtig aan Albert Verlinde?, volgens mij heeft hij een prima IQ, die is echt niet dom.
Ja, ik weet zeker dat Fok Truth nu zo bekend is dat er door meerdere partijen hier actief wordt gelezen en deelgenomen. Ik weet het van journalisten en ik weet het van Skepsis.nl. Natuurlijk leest men hier mee.
|quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:32 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Robbert vanavond om 23.00 uur op Ned. 2!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb voor mezelf geconcludeerd dat Albert een prima IQ heeft, en daar doet zijn humor niets aan af (integendeel: humor bevestigt IQ). Albert Verlinde is cool.quote:
ja, en nu een inhoudelijke reactie? Waarom zei Robbert dat hij niet benaderd is als dit wel het geval is? En kom nu niet met zijn overvolle mailbox, zoiets kun je schiften.quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:59 schreef pikki het volgende:
[..]
Robbert heeft erlijk gezegd dat A Verlinden een ego-tripper is , en slechts door de kijkcijfers is om te kopen , een dubieus figuur dus , een zeikerd .![]()
Nog een keer:quote:
Wie zegt dat de andere partij de waarheid spreekt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:01 schreef Stenny het volgende:
[..]
ja, en nu een inhoudelijke reactie? Waarom zei Robbert dat hij niet benaderd is als dit wel het geval is? En kom nu niet met zijn overvolle mailbox, zoiets kun je schiften.
Skepsis zijn eerlijke leugenaars, t'hats the answer .....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Indirah het volgende:
[..]
Wie zegt dat de andere partij de waarheid spreekt?
Ik ken Jurgen van Dossier X, ik heb contact met Skepsis.nl. Zij liegen niet, daar zijn ze niet de mensen voor. Als je wilt, zullen zij dit zelf wel aantonen door kopieën van hun acties.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:03 schreef Indirah het volgende:
[..]
Wie zegt dat de andere partij de waarheid spreekt?
ik ken robbert!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ken Jurgen van Dossier X, ik heb contact met Skepsis.nl. Zij liegen niet, daar zijn ze niet de mensen voor. Als je wilt, zullen zij dit zelf wel aantonen door kopieën van hun acties.
Ja, ik ook, maar seriewoordenaar heeft bij mij afgedaan ,hoor ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:07 schreef Indirah het volgende:
Dossier x heb ik niks op tegen trouwens!
supers vind ik ze![]()
Hoe minder mensen achter mijn kont aanlopen, hoe beter.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar seriewoordenaar heeft bij mij afgedaan ,hoor ....![]()
wat stond er in die brief? Post dat eens hier aub!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
DossierX heeft wel degelijk Robbert gecontacteerd. Als Robbert dit ontkent, dan is dat een glasharde leugen.
Ikzelf heb dat gedaan, collega Rinus heeft het gedaan en collega Jeroen heeft het gedaan. 3 personen. Jeroen heeft zelfs een brief teruggekregen van Robbert (zijn vader). Ik (jurgen) en Rinus hebben helemaal geen antwoord gehad.
Kijk, dat wil ik maar zeggen. Ook Skepsis heeft hem in december benaderd.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
DossierX heeft wel degelijk Robbert gecontacteerd. Als Robbert dit ontkent, dan is dat een glasharde leugen.
Ikzelf heb dat gedaan, collega Rinus heeft het gedaan en collega Jeroen heeft het gedaan. 3 personen. Jeroen heeft zelfs een brief teruggekregen van Robbert (zijn vader). Ik (jurgen) en Rinus hebben helemaal geen antwoord gehad.
Jullie zijn allemaal uit op sensatie . , niet minder , niet meer ... om de sites iop te vrolijken .....quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef seriewoordenaar het volgende:
Zal ik later doen, misschien vannacht. Ik heb voor vandaag nog teveel dingen af te werken en kwam enkel even antwoorden omdat Stenny het me vroeg. Ik weet verder niet eens waar het over gaat, hoe Robbert erbij komt om het te ontkennen of wie wie heeft gezegd. Komt later dan wel...quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Indirah het volgende:
[..]
wat stond er in die brief? Post dat eens hier aub!
Ow nu mag het opeens wel, Indirah, 'schending van privacy'?quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef Indirah het volgende:
[..]
wat stond er in die brief? Post dat eens hier aub!
Ik kijk even!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Zal ik later doen, misschien vannacht. Ik heb voor vandaag nog teveel dingen af te werken en kwam enkel even antwoorden omdat Stenny het me vroeg. Ik weet verder niet eens waar het over gaat, hoe Robbert erbij komt om het te ontkennen of wie wie heeft gezegd. Komt later dan wel...
Stenny, als het goed is staat die brief ook in het document over Robbert dat ik je een tijd geleden mailde. Jij mag dat stukje (alleen de brief) er ook uit kopieren en hier plakken.
Moesten we uit zijn op sensatie, zouden we dan misschien niet reeds eerder ons dossier over rvdb gepubliceerd hebben? We willen net geen sensatie.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:12 schreef pikki het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal uit op sensatie . , niet minder , niet meer ... om de sites iop te vrolijken .....
een brief is iets anders dan een adresquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ow nu mag het opeens wel, Indirah, 'schending van privacy'?Jurgen liegt daar niet over hoor. Vraag anders even aan Robbert of Jurgen het mag plaatsen?
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef Indirah het volgende:
[..]
een brief is iets anders dan een adres
en ik mail robbert niet hij zit naast mij
Thanx frisse Jos!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef -jos- het volgende:
Op SBS6 komt ie over een paar minuten!!
Geweldig, bewijs dat eens!quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:15 schreef Indirah het volgende:
[..]
een brief is iets anders dan een adres
en ik mail robbert niet hij zit naast mij
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:20 schreef Stenny het volgende:
[..]
Geweldig, bewijs dat eens!![]()
Dat bewijst mijn helderziendheid, ik zei al dat hij via iemand anders hier reageert!
Jolan, je hebt gelijk, ik ben paranormaal én helderziend.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |