Mên, hij gaat vanavond debuteren hoor!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Moet dit echt?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef Zwansen het volgende:
Ach, en over 3 jaar speelt ie bij HSV.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Moet dit echt?
Ik ben jaloers op je zelfspot.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef methodmich het volgende:
Die PSV'ers zijn jaloers op weer zo'n groeibriljant uit de Amsterdamse opleiding.
Niet erg, iedere club moet doen wat ie goed kan. Jullie kopen weer beter, op Jaap Stam na.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Dylan Dog het volgende:
Moet dit echt?
hahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef fanneke het volgende:
en volgend jaar speelt ie op huurbasis bij Fortuna Sittard.
Hij staat vanavond in de basisquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:19 schreef Loohcs het volgende:
Net zo goed als de Knoppers, Reusers, Van der Guns, Hersi's, Wooters en Musampa's etc etc... van deze wereld. Natuurlijk zitten er wel eens goede tussen, maar open niet voor elke jeugdspeler met een half uur eredivisie-ervaring een eigen topic.
Ik kan me nog zo'n 'nieuw-ajax-talent-ophemel-topic' herinneren van vorig seizoen na het CL debuut van Stanley Aborah bij Ajax.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Hij staat vanavond in de basis![]()
Sommige mensen waarderen ook niks![]()
Wat hebben die joden de laatste tijd toch een kort lontje. Hoe zou dát komen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:29 schreef jimjim1983 het volgende:
wat de fuck maakt het uit dat er een topic over hem gemaakt is? je hoeft er toch niet in te kijken.
hoe kom je erbij dat ik een kort lontje heb?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat hebben die joden de laatste tijd toch een kort lontje. Hoe zou dát komen?
Zo'n talent komt vanuit elke jeugdopleiding bovendrijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
DD, ga nou niet ontkennen dat Ajax een wereldopleiding heeft. Hopelijk toont Jeffrey het vanavond maar weer.
Als hij uit een favela gekomen was en Jeffrinho had geheten, had heel jullie topic al volgestaan met aanbevelingen door Steef.
Ik zou hem daar nog niet eens willen zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef fanneke het volgende:
en volgend jaar speelt ie op huurbasis bij Fortuna Sittard.
ja want hij kan namelijk echt niet voetballenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou hem daar nog niet eens willen zien.
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja want hij kan namelijk echt niet voetballen![]()
De Amsterdamse arrogantiequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij had wel een magistrale beweging zeg, wow! Dat je dat durft tegen Feyenoord uit! Echt waanzinnig gewoon, iedereen te kijk zetten zeg, zo in een volle Kuip. Hij is gewoon nu al superrr!
Sarpong kampioenen!
toch geloof je al dat je 'm niet bij fortuna sittard wil zienquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven.
Nog liever de terugkeer van Prince.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
toch geloof je al dat je 'm niet bij fortuna sittard wil zien![]()
Fortuna mag blij zijn als er überhaupt nog een speler naar hun wilt gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou hem daar nog niet eens willen zien.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Fortuna mag blij zijn als er überhaupt nog een speler naar hun wilt gaan.
Die was mentaal niet in orde. Sarpong gaat iedereen klaren hier, volgend jaar scoort ie er 30.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Remember Brutil Hose.
Op welke leeftijd debuteerde die voor Ajax 1?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |