hoe kom je erbij dat ik een kort lontje heb?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat hebben die joden de laatste tijd toch een kort lontje. Hoe zou dát komen?
Zo'n talent komt vanuit elke jeugdopleiding bovendrijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef methodmich het volgende:
DD, ga nou niet ontkennen dat Ajax een wereldopleiding heeft. Hopelijk toont Jeffrey het vanavond maar weer.
Als hij uit een favela gekomen was en Jeffrinho had geheten, had heel jullie topic al volgestaan met aanbevelingen door Steef.
Ik zou hem daar nog niet eens willen zien.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:08 schreef fanneke het volgende:
en volgend jaar speelt ie op huurbasis bij Fortuna Sittard.
ja want hij kan namelijk echt niet voetballenquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou hem daar nog niet eens willen zien.
Eerst zien dan geloven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja want hij kan namelijk echt niet voetballen![]()
De Amsterdamse arrogantiequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij had wel een magistrale beweging zeg, wow! Dat je dat durft tegen Feyenoord uit! Echt waanzinnig gewoon, iedereen te kijk zetten zeg, zo in een volle Kuip. Hij is gewoon nu al superrr!
Sarpong kampioenen!
toch geloof je al dat je 'm niet bij fortuna sittard wil zienquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven.
Nog liever de terugkeer van Prince.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
toch geloof je al dat je 'm niet bij fortuna sittard wil zien![]()
Fortuna mag blij zijn als er überhaupt nog een speler naar hun wilt gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zou hem daar nog niet eens willen zien.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:26 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Fortuna mag blij zijn als er überhaupt nog een speler naar hun wilt gaan.
Die was mentaal niet in orde. Sarpong gaat iedereen klaren hier, volgend jaar scoort ie er 30.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:41 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Remember Brutil Hose.
Op welke leeftijd debuteerde die voor Ajax 1?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |