Als ze na het vertrek van Ellen aanstaande zaterdag een harm of een Serge gaat overtreffen.. dan geloof ik wel dat ze in de finale kan komenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
ze wordt een leuke 4e of zo
Nee, dat zie ik helaas niet gebeuren. Ik denk dat Ellen zaterdag eruit gaat en Angelique de week ernaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als ze na het vertrek van Ellen aanstaande zaterdag een harm of een Serge gaat overtreffen.. dan geloof ik wel dat ze in de finale kan komen
Daar vrees ik ook voorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik helaas niet gebeuren. Ik denk dat Ellen zaterdag eruit gaat en Angelique de week erna![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel 2 alweer! Het gaat hard met onze underdoggie.
Ik ook, van een tweelingquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb op de wandelgangen gehoord dat Angelique in verwachting is!![]()
echt waar of een grapje?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:12 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb op de wandelgangen gehoord dat Angelique in verwachting is!![]()
Dat is dus de vraag, maar strooi dit nieuwtje even rond...quote:
mail boulevard zou ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, maar strooi dit nieuwtje even rond....
Ten minste niet zo saai als je avatarquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:12 schreef Svensational het volgende:
Saai nummer afgelopen zaterdag.
Die avatar is leukquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ten minste niet zo saai als je avatar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |