Waar haal je die info vandaan?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef Elvislives het volgende:
Gentenaar naar Ajax, zijn vrijwel rond.
Hank zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 19:35 schreef Elvislives het volgende:
Misschien werd ie ziek van het geel-zwart...Ik ben dan ook benieuwd of het waar blijkt, maar ik vertrouw mn insider
Op het nec forum is het inmiddels ook doorgedrongen, dus zo'n grappemaker ben ik nietquote:Op maandag 13 februari 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Nee, Raoul Heertje denk ik.
doe mij een lol zegquote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef Elvislives het volgende:
Oh nog iets: Ajax wil wilfred Bouma, maar ik heb geen idee in hoeverre dat concreet is. Speelt ie zo weinig bij villa dan?
Stel je voor, Stam+bouma in de verdediging. Dan ben je gezien tegen snelle spitsen als Farfán...quote:
Dat mag nietquote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef Elvislives het volgende:
Gentenaar naar Ajax, zijn vrijwel rond.
dat was de goden verzoeken natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 20:29 schreef -J-D- het volgende:
Mwah, die geruchten van Gentenaar gaan al sinds september vorig jaar.
Een simpele google levert heel veel sites op, maar ja, niets is betrouwbaar tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |