Shit happensquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze TT gaat niet door iedereen geliefd worden.
Je doelt op de geboorte van Serge?quote:
Clarissaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef Sebulba het volgende:
Serge had die wildcard nooit moeten winnen. Alleen die kop van hem al!
Ik vind haar meer idool-uitstraling hebben dan bijvoorbeeld Angelique.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Lynx666 het volgende:
Merle had een mooie stem. Dat zeker.
Maar niet zozeer een idool-uitstraling..
Daar kon ik me wel overheen zetten. En op een CD zie je toch eigenlijk de uistraling een stukje minder dan de stem.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Lynx666 het volgende:
Merle had een mooie stem. Dat zeker.
Maar niet zozeer een idool-uitstraling..
Nietes , en ik was er live bijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:21 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Clarissa was zo slecht bij de wildcards![]()
Dat ben ik idd met je eens. Ik vond Angelique nou niet zo heel boeiend in de live-shows. Niets wat me eigenlijk is bijgebleven...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind haar meer idool-uitstraling hebben dan bijvoorbeeld Angelique.
Dat zijn toch alleen maar min punten? Het allereerste vereiste moet toch zijn dat iemand kan zingen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef superhero87 het volgende:
Ik ben niet Pro serge, het liefst zie ik hem meteen oprotten. Maar ik kan met voorstellen dat mensen Serge leuk vinden:
- Omdat ie uit Limburg komt![]()
- OmDaT hij Zo Lief Is
- Oe, HiJ zIt Op D@ns3n! Sch@tt!g!
zie mijn posts wat boven jouw........ antwoord daar eens op?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
Jammer van de tt weer
Begint te lijken dat iedereen maar zegt dat Serge moet oprotten om "stoer" over te komen![]()
Segre moet oprotten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
Jammer van de tt weer
Begint te lijken dat iedereen maar zegt dat Serge moet oprotten om "stoer" over te komen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Segre moet oprotten!
Ben ik nou stoer?![]()
Ik vrees voor Ellen en Angelique...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef Black_Tulip het volgende:
Weg met Serge inderdaad. En Harm.
Daarna pas Raffaëla of Ellen, maar je zult zien dat volgende week een van beiden (waarschijnlijk Ellen) Idols moet verlaten
Ik ook, alleen Ellen maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vrees voor Ellen en Angelique...
Ik denk dat Angelique derde of vierde gaat worden. Winnen of in de finale komen gaat ze zeer zeker niet. En ik hoop dat ze alsnog een platencontract krijgt aangebodenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vrees voor Ellen en Angelique...
Eensch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
De dames zijn gewoon zo veel leuker en beter dit jaar.
Da's het grote probleem met Angelique, vrees ik. Ze heeft en dijk van een stem, maar ze blijf je niet bij. Ze heeft niet die Idol-uitstraling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ben ik idd met je eens. Ik vond Angelique nou niet zo heel boeiend in de live-shows. Niets wat me eigenlijk is bijgebleven...
Ik zou ook blij zijn als we van Raffaëla verlost zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef chansadres het volgende:
Ik weet niet meer wat te denken. Ene week zit Ellen bij de 4 beste en dan ineens op de krukken
Ik hoop op Raffaella maar ik denk deze week toch Ellen
Harm vind ik nog wle wat hebben, al heeft ie het beter gedaan in de eerdere shows.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef Black_Tulip het volgende:
Weg met Serge inderdaad. En Harm.
Daarna pas Raffaëla of Ellen, maar je zult zien dat volgende week een van beiden (waarschijnlijk Ellen) Idols moet verlaten
Ellen komende week weet ik wel bijna zeker.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef chansadres het volgende:
Ik weet niet meer wat te denken. Ene week zit Ellen bij de 4 beste en dan ineens op de krukken
Ik hoop op Raffaella maar ik denk deze week toch Ellen
Ja Daaaaagquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef WithMe het volgende:
Ik vrees toch dat we Serge of Harm in de finale zien...
En tóch reageer je hier. Dat betekent dus dat er wel degelijk enige interesse is, anders zou je dit gewoon links laten liggen.quote:
Denk ut ook helaasquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef chansadres het volgende:
Laatste 4 zullen wel 2 meiden en 2 jongens worden en ik gok op Floortje en Raffa en Serge en Harm.
Dat dacht ik eerst ook, maar de afgelopen paar weken ben ik het daar helemaal niet mee eens.. Ze begint steeds meer te schitteren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's het grote probleem met Angelique, vrees ik. Ze heeft en dijk van een stem, maar ze blijf je niet bij. Ze heeft niet die Idol-uitstraling.
Aan de ava te zien kwam hij gewoon voor Sergequote:
Ik vind dat Raffaëla enorm door de mand gevallen is, maar ze begint weer langzaam terug te klauteren uit de afgrond en afgelopen zaterdag was ze gewoon weer terug op haar oude niveau. Als ze nu beter blijft worden, mag ze van mij gerust, ondanks de zwangerschap, nog wel een paar weekjes blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als we van Raffaëla verlost zijn.
Podiumpresentatie het beste?? grappig toch hoe meningen kunnen verschillen.......quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef chansadres het volgende:
Dat ben je al zonder dat te zeggen Tha_Erik
Tim_G: Sorry, ik ben geen pro-Serge fan ofzo. Ik vind het alleen jammer dat bijna 61 topics volstaan met allemaal dezelfde posts:
Serge![]()
![]()
En zijn kwaliteiten hmm, ach het is een entertainer en kan goed de mensen vermaken. Zingen kan hij niet als de beste maar ook niet als de slechtste. Denk toch dat hij qua podiumpresentatie het beste is.
dan nog is het beter om iets na te doen dan een dweil te zijn als rafquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Podiumpresentatie het beste?? grappig toch hoe meningen kunnen verschillen.......
ik vind dat hij nadoet ipv zelf iets neerzet.....
Harm heeft inderdaad wel wat, maar het is steeds weer hetzelfde kunstje, dezelfde nonchalance, dezelfde emotieloze stem, dezelfde belabberde uitspraak, dezelfde houterige houding.. Hij heeft inderdaad een aparte persoonlijkheid en een apart stemgeluid, maar qua zang en qua performance slaat hij gewoon een modderfiguur en dat wordt steeds beter duidelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Harm vind ik nog wle wat hebben, al heeft ie het beter gedaan in de eerdere shows.
Serge vind ik niet zoveel bijzonders eigenlijk. Maar de jury loopt met 'm weg, dus tja.. Hij zal iets iets hebben van. Van mij hoeft ie niet lang meer te blijven.
Raffaela heeft nog lang niet de slechte performance van het stel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan nog is het beter om iets na te doen dan een dweil te zijn als raf
Ik ben bang dat dat haast onvermijdelijk is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef WithMe het volgende:
Ik vrees toch dat we Serge of Harm in de finale zien...
ik dacht na de 1e live optredens dat Raffaela op haar sloffen zou winnen....... ze is idd flink afgezwakt maar dan nog heeft ze een talent voor zingen. Dit ontbeert sergequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan nog is het beter om iets na te doen dan een dweil te zijn als raf
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef morgaine21 het volgende:
Mijn favoriet is en blijft toch Serge, al kan volgens mij beter zingen dat wat hij nu doet maar hij heeft wel uitstraling en goede podiumpresentatie!
Go Serge
![]()
Alsof Serge wel enige echtheid heeft. Serge mocht willen dat hij ook maar een fractie van de uitstraling van Floortje had.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef morgaine21 het volgende:
Ik dacht id ook dat het al zo ongeveer vast stond dat Raffaela zou winnen, ze was echt zo goed! Maar ik vind dat de "echtheid" zoals HJ ook al zei, weg is. Ik denk nu dat Floortje zal winnen alhoewel ik dat niet hoop. Ze heeft een goede stem maar verder niks, totaal geen uitstraling.
Begin niet over Floortje, telkens dat gedrag van OOOOHHH JA ECHT? BEN IK DOOR??quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Alsof Serge wel enige echtheid heeft. Serge mocht willen dat hij ook maar een fractie van de uitstraling van Floortje had.
Ik zeg het niet graag, maar je hebt wel gelijk. Niet dat ik vind dat Floortje veel uitstraling heeft, maar ik vind Serge nog veel minder.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:32 schreef WithMe het volgende:
[..]
Alsof Serge wel enige echtheid heeft. Serge mocht willen dat hij ook maar een fractie van de uitstraling van Floortje had.
Jullie mogen hem houden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Onze bourgondische vriend zal binnenkort weer richting thuiswaarts kunnen komen
Ervaring? Jaloers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Tim_G het volgende:
[..]
![]()
ik weet ook niet waar die populariteit vandaan komt hoor? In mijn middelbare schooltijd werden types als Serge gepest of was het een homo? Nu is hij ineens een idool bij puberend nederland?
jaloers?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:31 schreef Tim_G het volgende:
[..]
![]()
ik weet ook niet waar die populariteit vandaan komt hoor? In mijn middelbare schooltijd werden types als Serge gepest of was het een homo? Nu is hij ineens een idool bij puberend nederland?
Uitstraling? heeft de uitstraling van een bal en die heeft hij niet van een vreemde ( zie zijn vader )...
en dan hebben we het nog niet eens over zijn zang'kwaliteiten' gehad.... want hij kan gewoon niet zingen? Maar dat was allang niet meer een vereiste in Idols de laatste jaren.......
Wie wil er nou niet populair zijn als lelijke jongenquote:
waarop?quote:
Nuchterder? Waarom dat dan? Nuchterder dan Harm kan ik me wel voorstellen in ieder geval.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Serge is wel veel nuchterder, als die rest van die Hollanders. Eat this
Een lelijkerd die wel popi is.quote:
Op zo'n manier heb ik r eigenlijk nog nooit zien reageren. Ja misschien na de workshopquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:33 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Begin niet over Floortje, telkens dat gedrag van OOOOHHH JA ECHT? BEN IK DOOR??niet daarvan heeft ze wel de beste stem.
waarom zou kritiek op iemand op jaloezie duiden? Ik kan dat toch vinden en ik geef aan waarom ik het vind? dat heeft dan toch verder niks met jaloezie te maken?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:36 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ervaring? Jaloers?![]()
Nee, maar de juiste marketing achter een product laat toch troep goed verkopen
Eens. En daarom hoop ik ook dat Ellen eruit gaat zaterdag. Daarna mag Harm weg, en Angelique daarna. Floortje wint toch wel met gemak, maar ik hoop dat Raffaela nog in de finale mag komen. Ik vrees van niet helaas...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Harm heeft iets wat hem in ieder geval een rockster zou kunnen maken, maar hij zingt steeds belabberd, en Serge heeft het totaal niet en zal het ook nooit hebben, maar is wel enorm aan het groeien. Hij is de enige kandidaat wiens performance iedere week een stukje beter is dan die week daarvoor.
Houd nou alsjeblieft op met het naar beneden halen van Raffquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind het beter dan af en toe de kop van Raffaela die lijkt te zeggen "Duh, natúúrlijk ben ik door".
Misschien wel, maar Floortje steekt altijd ver boven de rest uit. Wordt ook de winnaares hoop ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Op zo'n manier heb ik r eigenlijk nog nooit zien reageren. Ja misschien na de workshop. Maar lijkt me logisch dat als de uitslag bekend gemaakt gaat worden dat je toch gespannen bent. Hoe goed je ook bent. En 't is ook logisch dat je even ontlaadt nadat je te horen krijgt dat je door bent
.
Ik vind het beter dan af en toe de kop van Raffaela die lijkt te zeggen "Duh, natúúrlijk ben ik door".
Ja, en die zijn er allemaal nu terecht uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd nou alsjeblieft op met het naar beneden halen van Raff.
Er zijn toch nog wel slechterderen?
Nog niet allemaalquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:45 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ja, en die zijn er allemaal nu terecht uit![]()
Sorryquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd nou alsjeblieft op met het naar beneden halen van Raff.
Er zijn toch nog wel slechterderen?
En daar ben ik het helemaal met je eensquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:44 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Floortje steekt altijd ver boven de rest uit. Wordt ook de winnaares hoop ik.
Ach, er wordt toch altijd wel gezeurd. Als ze verbaasd reageert dat ze doorgaat, vinden sommige mensen haar niet oprecht, maar als ze niet verbaasd zou zijn vinden diezelfde mensen haar weer arrogant...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Op zo'n manier heb ik r eigenlijk nog nooit zien reageren. Ja misschien na de workshop. Maar lijkt me logisch dat als de uitslag bekend gemaakt gaat worden dat je toch gespannen bent. Hoe goed je ook bent. En 't is ook logisch dat je even ontlaadt nadat je te horen krijgt dat je door bent
.
Dankzij je avatarquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
SorryIk kan er ook niks aan doen
. Zo denk ik er alleen over
.
Zijn we nog wel vriendjes?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:46 schreef Black_Tulip het volgende:
Over de echtheid van Raffaëla, als je het mij vraagt was zij het echtst toen zij die paar weken een paar nummers flink heeft verkracht en gewoon vals heeft gezongen.
Raffaela vind ik echt Fake, samen met Serge trouwensquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ach, er wordt toch altijd wel gezeurd. Als ze verbaasd reageert dat ze doorgaat, vinden sommige mensen haar niet oprecht, maar als ze niet verbaasd zou zijn vinden diezelfde mensen haar weer arrogant...
Ik denk dat Harm niet zichzelf is. En hoe vaak is niet gezegd dat ze een popidool zoeken? Harm is geen popidool en kan niet spelen dat hij er één is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Raffaela vind ik echt Fake, samen met Serge trouwensdat rocknummer, met die magere witte armpjes van hem
.
Harm is zo zichzelf, dat het bijna saai aan het worden is
Das waar, maar geldt dat niet voor elke Idol?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ach, er wordt toch altijd wel gezeurd. Als ze verbaasd reageert dat ze doorgaat, vinden sommige mensen haar niet oprecht, maar als ze niet verbaasd zou zijn vinden diezelfde mensen haar weer arrogant...
Wat maakt het in de context waar het in staat zo lachwekkend, als ik vragen mag?quote:
Het lijkt me wel een lul te zijn, had ook ergens hier een topic over hem gelezen, hij meent zich al super veel enzo...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat Harm niet zichzelf is. En hoe vaak is niet gezegd dat ze een popidool zoeken? Harm is geen popidool en kan niet spelen dat hij er één is.
De echte betekenis zullen we maar achterwegen latenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef superhero87 het volgende:
Chansadres je naam doet me denken aan Hans Anders![]()
Van Harm wordt verwacht dat hij een popidool speelt en hij faalt jammerlijk, niet omdat hij geen uitstraling heeft, maar omdat die uitstraling meer past bij rock. Van hem wordt gevraagd dat hij zich anders voordoet, maar hij kan het eigenlijk niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat Harm niet zichzelf is. En hoe vaak is niet gezegd dat ze een popidool zoeken? Harm is geen popidool en kan niet spelen dat hij er één is.
dacht het niet, nou moet je het zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
De echte betekenis zullen we maar achterwegen laten
nou erg witte armpjes had hij niet hij is redelijk gespierd(niet overdreven) en hij had tenminste samen met Ellen wel de ballen om een rock-achtig nummer te zingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Raffaela vind ik echt Fake, samen met Serge trouwensdat rocknummer, met die magere witte armpjes van hem
, ja Henk-Jan ik ben "Born to be Wild" .
Harm is zo zichzelf, dat het bijna saai aan het worden is
Ik vond Boris juist zo glibberig maar Serge heeft dat niet zo over zich, naar mijn mening...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef leichje het volgende:
[..]
nou erg witte armpjes had hij niet hij is redelijk gespierd(niet overdreven) en hij had tenminste samen met Ellen wel de ballen om een rock-achtig nummer te zingen
Zelfs Christon en Harm die ik beide hoog inschatte voor die show deden dat niet,ook ik was geen fan van Sergé maar nu gaat hij toch met sprongen vooruit
uiterlijk is hij glibbertje af en wordt hij een beetje "man".
Spring van de brug!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef chansadres het volgende:
Sorry. Svensational maar Tha_erik heeft me aangestoken
Nu weer ontopic!
Die goede oude tijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
Serge - Nadeem
Wel door de meestenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze TT gaat niet door iedereen geliefd worden.
Als ik niet rekening houd met de minderheden, wie dan welquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vond Boris juist zo glibberig maar Serge heeft dat niet zo over zich, naar mijn mening...
Ja hallo, Nadeem was nóg ergerquote:
vind Harm nu niet bepaald synoniem staan voor Symphatiek? Voor de rest wel eens trouwensquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Van welke planeet kom je?
Ik vind Floortje en Angelique het mooist zingen. Harm vind ik gewoon erg sympathiek, dus die mag er wel als nr 3 bijblijven. Ellen vind ik trouwens ook wel OK, maar meer niet eigenlijk.
Harm is een leuke gastquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
vind Harm nu niet bepaald synoniem staan voor Symphatiek?
vond hem eerst wel OK overkomen maar hij begint wat verwaande trekjes te krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Harm is een leuke gast. Een Idol? Nah, maar een mooie #3
Dat meen je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef Dizer het volgende:
en ook nog heb ik ontdekt dat ie maar 1 stem heeft
Droom jij helemaal maar verder, want Ellen gaat helaas zaterdag aanstaande al eruitquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef chansadres het volgende:
Droom maar verder Dizer!
Ik zie graag: Floortje - Ellen
Ik zie graag Raffaela - Angelique.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef chansadres het volgende:
Droom maar verder Dizer!
Ik zie graag: Floortje - Ellen
Het wordt ook Floortje - Sergequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Droom jij helemaal maar verder, want Ellen gaat helaas zaterdag aanstaande al eruit
Freakshow.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het wordt ook Floortje - Serge
Vrees van welquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het wordt ook Floortje - Serge
Ja ik help het je hopen, maar t wordt toch wel een Floortje en een Sergefinale denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie graag Raffaela - Angelique.
![]()
Met als winnaar Angelique, zodatRaffaela rustig kan bevallen en daarna aan haar carriere kan gaan.
Ehm nee, Serge op het podium is verschrikkelijk. Zoals HJ ook al zei, dat ie wijdbeens staat dat ziet er sowieso al erg dom uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef chansadres het volgende:
En zijn kwaliteiten hmm, ach het is een entertainer en kan goed de mensen vermaken. Zingen kan hij niet als de beste maar ook niet als de slechtste. Denk toch dat hij qua podiumpresentatie het beste is.
Gespierd, volgens mij moet jij je ogen eens laten opmetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef leichje het volgende:
[..]
nou erg witte armpjes had hij niet hij is redelijk gespierd(niet overdreven) en hij had tenminste samen met Ellen wel de ballen om een rock-achtig nummer te zingen
Zelfs Christon en Harm die ik beide hoog inschatte voor die show deden dat niet,ook ik was geen fan van Sergé maar nu gaat hij toch met sprongen vooruit
uiterlijk is hij glibbertje af en wordt hij een beetje "man".
Hell yeah cowboyquote:Ehm nee, Serge op het podium is verschrikkelijk. Zoals HJ ook al zei, dat ie wijdbeens staat dat ziet er sowieso al erg dom uit.Raffaëla is toch meer het podiumbeest van IDO.
Ik mag mijn mening alleen geven wanneer iets me interesseert? Wat een onzinquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En tóch reageer je hier. Dat betekent dus dat er wel degelijk enige interesse is, anders zou je dit gewoon links laten liggen.
Dat mag inderdaad. Maar je gaf geen mening. Een mening onderbouw je met argumentjes. Jij spamt alleen maar. En als je wilt zeiken, dan moet je dat trouwens in het Anti-Idols topic doen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening alleen geven als iets me interesseert? Wat een onzin![]()
.
Wat een bull.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad. Maar je gaf geen mening. Een mening onderbouw je met argumentjes. Jij spamt alleen maar. En als je wilt zeiken, dan moet je dat trouwens in het Anti-Idols topic doen.![]()
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je toch wel iets om Idols geeft, genoeg om te zeggen dat hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Wat een bull.
Ik vind dat een lelijke broek...Geen mening? Ik zie geen argumenten en toch is het een mening.
Je hebt het fout.
Veel plezier met je idols![]()
Ja, als je anti-idols bent kun je terecht in: http://forum.fok.nl/topic/761797quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening alleen geven wanneer iets me interesseert? Wat een onzin![]()
.
Welkom in IDOquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef vintrax het volgende:
IMijn favorieten zijn Floortje en Rafaella.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef vintrax het volgende:
IMijn favorieten zijn Floortje en Rafaella.
Ik denk Floortje om bij de massa te horenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef chansadres het volgende:
[..]Nog redenen waarom die precies?
Dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef chansadres het volgende:
Ik dacht al want Raffaela is niet leuk
quote:
Ik zei ook redelijk gespierd niet overdreven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Gespierd, volgens mij moet jij je ogen eens laten opmeten![]()
Zoals Harm? Met zijn lange spinnenarmen en benen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef leichje het volgende:
[..]
Ik zei ook redelijk gespierd niet overdreven.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat het ook geen '" armpjes" waren zoals eerder werd vermeld.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals Harm? Met zijn lange spinnenarmen en benen.
ik heb tijdens aaron zijn optreden even me doggy uitgelatenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef WithMe het volgende:
Nog één keer 'genieten' van Aäron.![]()
Wat was hij slecht zeg.![]()
Als ik een hond had zou ik dat ook doen ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb tijdens aaron zijn optreden even me doggy uitgelaten![]()
had ik pqas een half uur geleden gedaan ofzo, en het regent...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe je dat zo snel?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen ik naar buiten ging stopte het met regenenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
had ik pqas een half uur geleden gedaan ofzo, en het regent...
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef WithMe het volgende:
En nog steeds vind ik niets vreemds aan het commentaar van Henkjan.
ophangen boven zijn bedquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
hahah, wat zou die met die foto willen doen ???
tja...zou kunnen...quote:
Ja dat idee had ik dus ook. Zo saai....quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
That's the way. Uhuh uhuh. Ik like it. Uhuh uhuh. x 100
Dames en heren, dit was het optreden van Hááááárm..
.
En dan nog zn tekst kwijt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
That's the way. Uhuh uhuh. Ik like it. Uhuh uhuh. x100
Nee, het was juist de hele tijd hetzelfdequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
tja, het was...anders
Henkjan ogenquote:
niet een van haar beste foto's inderdaadquote:
Ik vind ze wel mooiquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat Angelique gekke wimpers heeft.
Jullie weten allemaal wel hoe jullie mij kunnen raken hequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi
Mooier als die van Raffaella![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie weten allemaal wel hoe jullie mij kunnen raken he.
Ja echt dat zwaaitje, dan gaat heel d'r lichaam heen en weer... beetje lomp.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Timmai het volgende:
ik vind trouwens wel dat Floortje dat zwaaien na haar optreden iets anders moet doen, het ziet er nogal kansloos uit.. maar verder is ze natuurlijk perfect![]()
quote:De bestgeklede mannelijke kandidaat vind ik:
Serge 79%
Harm 21%
Aantal stemmen: 2916
Preciselyquote:
ik vond ze alletwee niksquote:Op donderdag 9 februari 2006 08:22 schreef Natalie het volgende:
'k Vind d'r mooier dan haar voorganger.
Ik vind Heidi ook de mooiste.... en ze ziet er ook zo lief uitquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:39 schreef Natalie het volgende:
'k Vind Heidi nog steeds de mooiste
Sbientje, had je me laatst nodig op de chat btw?
Nu nog maar 65quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:08 schreef Natalie het volgende:
Nog 69 (nu dus 68) posts en dan heb ik er 20.000
En Heidi heeft idd een lief koppie.
Wat ben jij toch een spammerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu nog maar 65
Ik zit nog lang niet bij dat aantal![]()
Wie ik??? Nee hoor.... ik heb meestal hele zinvolle postsquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een spammerd![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie ik??? Nee hoor.... ik heb meestal hele zinvolle posts![]()
Ja heel zinvol...quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu nog maar 65
Ik zit nog lang niet bij dat aantal![]()
denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Met het verschil dat ik niet in de Top20 wíl
Op welk nummer sta ik intussen eigenlijk?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:58 schreef chansadres het volgende:
De hele top 20 zijn spammerds! Oké, en ik een beetje maar ik kom binnenkort wel in die top 20 dus dan bevestig ik weer de regel
't Duurt vast ook nog wel een tijdje voor je daarin komt ookquote:
Ik ben een discrete posterquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Duurt vast ook nog wel een tijdje voor je daarin komt ook
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:23 schreef chansadres het volgende:
Jij verdient met die ava al een plaats in de top 10 Lynx666!
ik ga maar niet zeggen op welke plaats ik staquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:22 schreef chansadres het volgende:
Ik sta op nummer 50
Maar wel 50 plaatsten gestegen
Ik vrees voor Harmquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vind het wel beter 2 nummers, kan je gelijk kijken of ze ook 2 nummers kunnen onthouden
Dat deed ie de vorige keer ook (That's the way, uhuh uhuh, I like it, uhuh uhuh. x100) en zelfs toen ging het fout.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:40 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad, denk wel dat Harm op save gaat spelen dus niet al te moeilijke nummers
quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef sbientje het volgende:
ik hoop dat harm idd eruit vliegt. wat een ei
vind jij harm cute?quote:
Ik hoop ook op Raffie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:19 schreef chansadres het volgende:
Ik hoop op raff :$
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 9 februari 2006 13:56 schreef sbientje het volgende:
ik hoop dat harm idd eruit vliegt. wat een ei
wheheh hier ook maar ffquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:45 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Gisteren nog even de uitzending van zaterdag bekeken (kon zaterdag nie), en ook op basis daarvan vond ik Harm echt het slechtste.
Overigens viel het me wel erg mee dat ie inmiddels de naam van Gavin DeGraw uit kan spreken.
Die post had ik nog gezien sbienquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:47 schreef sbientje het volgende:
wheheh hier ook maar ff
bericht voor meiske ik ben nog steeds niet gerustgesteld
Ik heb al twee keer zoveelquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:08 schreef Natalie het volgende:
Nog 69 (nu dus 68) posts en dan heb ik er 20.000
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer zoveel.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:25 schreef Lynx666 het volgende:
Ik schijn gemiddeld maar 3 posts per dag te doen
Ikke maar 5!quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:25 schreef Lynx666 het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:25 schreef Lynx666 het volgende:
Serge??? Jij staat te juigen voor Sergequote:Op donderdag 9 februari 2006 15:36 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, dit is meer iets voor de Blueroom.
Hup Serge
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:12 schreef Natalie het volgende:
En nu moet ik ook mee gaan juichen zeker, hč?
Serge is niet mn favoriet hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als we dan allemaal onze favo's gaan bejubelen:
Ik ben allang blij als ie niet wintquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Logisch dat die Limbo er nog niet uitligt.
nee hij hoeft voor mij ook niet te winnen. Heb liever floortje of ellenquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ie niet wint
dat valt toch wel meequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:10 schreef Ayaxola het volgende:
Serge, straks moet ik nog een keer kotsen van hem![]()
hij had nooit de laatste 13 mogen bereikenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:14 schreef chansadres het volgende:
Harm begint me ook te irriteren. Hij moet weer terug naar zijn roots.
ik heb een Lama's flashbackquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit hier? Een beetje Serge adoreren?.
*distantiëren*
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:31 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb een Lama's flashback![]()
distantiëren, distantiëren
"Honger is een keuze"quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken.
Ruben Nicolai en Sara Kroos zijn geweldig![]()
quote:
Dat merken we sinds je eerste postquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]Egres
Ik voel me niet echt intelligent
Je werkt me op mijn zenuwenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat merken we sinds je eerste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |