Shit happensquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze TT gaat niet door iedereen geliefd worden.
Je doelt op de geboorte van Serge?quote:
Clarissaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:10 schreef Sebulba het volgende:
Serge had die wildcard nooit moeten winnen. Alleen die kop van hem al!
Ik vind haar meer idool-uitstraling hebben dan bijvoorbeeld Angelique.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Lynx666 het volgende:
Merle had een mooie stem. Dat zeker.
Maar niet zozeer een idool-uitstraling..
Daar kon ik me wel overheen zetten. En op een CD zie je toch eigenlijk de uistraling een stukje minder dan de stem.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:23 schreef Lynx666 het volgende:
Merle had een mooie stem. Dat zeker.
Maar niet zozeer een idool-uitstraling..
Nietes , en ik was er live bijquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:21 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Clarissa was zo slecht bij de wildcards![]()
Dat ben ik idd met je eens. Ik vond Angelique nou niet zo heel boeiend in de live-shows. Niets wat me eigenlijk is bijgebleven...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:25 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vind haar meer idool-uitstraling hebben dan bijvoorbeeld Angelique.
Dat zijn toch alleen maar min punten? Het allereerste vereiste moet toch zijn dat iemand kan zingen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef superhero87 het volgende:
Ik ben niet Pro serge, het liefst zie ik hem meteen oprotten. Maar ik kan met voorstellen dat mensen Serge leuk vinden:
- Omdat ie uit Limburg komt![]()
- OmDaT hij Zo Lief Is
- Oe, HiJ zIt Op D@ns3n! Sch@tt!g!
zie mijn posts wat boven jouw........ antwoord daar eens op?quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
Jammer van de tt weer
Begint te lijken dat iedereen maar zegt dat Serge moet oprotten om "stoer" over te komen![]()
Segre moet oprotten!quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef chansadres het volgende:
Jammer van de tt weer
Begint te lijken dat iedereen maar zegt dat Serge moet oprotten om "stoer" over te komen![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Segre moet oprotten!
Ben ik nou stoer?![]()
Ik vrees voor Ellen en Angelique...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef Black_Tulip het volgende:
Weg met Serge inderdaad. En Harm.
Daarna pas Raffaëla of Ellen, maar je zult zien dat volgende week een van beiden (waarschijnlijk Ellen) Idols moet verlaten
Ik ook, alleen Ellen maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vrees voor Ellen en Angelique...
Ik denk dat Angelique derde of vierde gaat worden. Winnen of in de finale komen gaat ze zeer zeker niet. En ik hoop dat ze alsnog een platencontract krijgt aangebodenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:49 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik vrees voor Ellen en Angelique...
Eensch.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
De dames zijn gewoon zo veel leuker en beter dit jaar.
Da's het grote probleem met Angelique, vrees ik. Ze heeft en dijk van een stem, maar ze blijf je niet bij. Ze heeft niet die Idol-uitstraling.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat ben ik idd met je eens. Ik vond Angelique nou niet zo heel boeiend in de live-shows. Niets wat me eigenlijk is bijgebleven...
Ik zou ook blij zijn als we van Raffaëla verlost zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef chansadres het volgende:
Ik weet niet meer wat te denken. Ene week zit Ellen bij de 4 beste en dan ineens op de krukken
Ik hoop op Raffaella maar ik denk deze week toch Ellen
Harm vind ik nog wle wat hebben, al heeft ie het beter gedaan in de eerdere shows.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:48 schreef Black_Tulip het volgende:
Weg met Serge inderdaad. En Harm.
Daarna pas Raffaëla of Ellen, maar je zult zien dat volgende week een van beiden (waarschijnlijk Ellen) Idols moet verlaten
Ellen komende week weet ik wel bijna zeker.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:54 schreef chansadres het volgende:
Ik weet niet meer wat te denken. Ene week zit Ellen bij de 4 beste en dan ineens op de krukken
Ik hoop op Raffaella maar ik denk deze week toch Ellen
Ja Daaaaagquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef WithMe het volgende:
Ik vrees toch dat we Serge of Harm in de finale zien...
En tóch reageer je hier. Dat betekent dus dat er wel degelijk enige interesse is, anders zou je dit gewoon links laten liggen.quote:
Denk ut ook helaasquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef chansadres het volgende:
Laatste 4 zullen wel 2 meiden en 2 jongens worden en ik gok op Floortje en Raffa en Serge en Harm.
Dat dacht ik eerst ook, maar de afgelopen paar weken ben ik het daar helemaal niet mee eens.. Ze begint steeds meer te schitteren.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's het grote probleem met Angelique, vrees ik. Ze heeft en dijk van een stem, maar ze blijf je niet bij. Ze heeft niet die Idol-uitstraling.
Aan de ava te zien kwam hij gewoon voor Sergequote:
Ik vind dat Raffaëla enorm door de mand gevallen is, maar ze begint weer langzaam terug te klauteren uit de afgrond en afgelopen zaterdag was ze gewoon weer terug op haar oude niveau. Als ze nu beter blijft worden, mag ze van mij gerust, ondanks de zwangerschap, nog wel een paar weekjes blijven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als we van Raffaëla verlost zijn.
Podiumpresentatie het beste?? grappig toch hoe meningen kunnen verschillen.......quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef chansadres het volgende:
Dat ben je al zonder dat te zeggen Tha_Erik
Tim_G: Sorry, ik ben geen pro-Serge fan ofzo. Ik vind het alleen jammer dat bijna 61 topics volstaan met allemaal dezelfde posts:
Serge![]()
![]()
En zijn kwaliteiten hmm, ach het is een entertainer en kan goed de mensen vermaken. Zingen kan hij niet als de beste maar ook niet als de slechtste. Denk toch dat hij qua podiumpresentatie het beste is.
dan nog is het beter om iets na te doen dan een dweil te zijn als rafquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Podiumpresentatie het beste?? grappig toch hoe meningen kunnen verschillen.......
ik vind dat hij nadoet ipv zelf iets neerzet.....
Harm heeft inderdaad wel wat, maar het is steeds weer hetzelfde kunstje, dezelfde nonchalance, dezelfde emotieloze stem, dezelfde belabberde uitspraak, dezelfde houterige houding.. Hij heeft inderdaad een aparte persoonlijkheid en een apart stemgeluid, maar qua zang en qua performance slaat hij gewoon een modderfiguur en dat wordt steeds beter duidelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Harm vind ik nog wle wat hebben, al heeft ie het beter gedaan in de eerdere shows.
Serge vind ik niet zoveel bijzonders eigenlijk. Maar de jury loopt met 'm weg, dus tja.. Hij zal iets iets hebben van. Van mij hoeft ie niet lang meer te blijven.
Raffaela heeft nog lang niet de slechte performance van het stel.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan nog is het beter om iets na te doen dan een dweil te zijn als raf
Ik ben bang dat dat haast onvermijdelijk is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef WithMe het volgende:
Ik vrees toch dat we Serge of Harm in de finale zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |