dacht het niet, nou moet je het zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
De echte betekenis zullen we maar achterwegen laten
nou erg witte armpjes had hij niet hij is redelijk gespierd(niet overdreven) en hij had tenminste samen met Ellen wel de ballen om een rock-achtig nummer te zingenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Raffaela vind ik echt Fake, samen met Serge trouwensdat rocknummer, met die magere witte armpjes van hem
, ja Henk-Jan ik ben "Born to be Wild" .
Harm is zo zichzelf, dat het bijna saai aan het worden is
Ik vond Boris juist zo glibberig maar Serge heeft dat niet zo over zich, naar mijn mening...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef leichje het volgende:
[..]
nou erg witte armpjes had hij niet hij is redelijk gespierd(niet overdreven) en hij had tenminste samen met Ellen wel de ballen om een rock-achtig nummer te zingen
Zelfs Christon en Harm die ik beide hoog inschatte voor die show deden dat niet,ook ik was geen fan van Sergé maar nu gaat hij toch met sprongen vooruit
uiterlijk is hij glibbertje af en wordt hij een beetje "man".
Spring van de brug!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:57 schreef chansadres het volgende:
Sorry. Svensational maar Tha_erik heeft me aangestoken
Nu weer ontopic!
Die goede oude tijdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef Svensational het volgende:
Serge - Nadeem
Wel door de meestenquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze TT gaat niet door iedereen geliefd worden.
Als ik niet rekening houd met de minderheden, wie dan welquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 8 februari 2006 15:59 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik vond Boris juist zo glibberig maar Serge heeft dat niet zo over zich, naar mijn mening...
Ja hallo, Nadeem was nóg ergerquote:
vind Harm nu niet bepaald synoniem staan voor Symphatiek? Voor de rest wel eens trouwensquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:10 schreef Quoi het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Van welke planeet kom je?
Ik vind Floortje en Angelique het mooist zingen. Harm vind ik gewoon erg sympathiek, dus die mag er wel als nr 3 bijblijven. Ellen vind ik trouwens ook wel OK, maar meer niet eigenlijk.
Harm is een leuke gastquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
vind Harm nu niet bepaald synoniem staan voor Symphatiek?
vond hem eerst wel OK overkomen maar hij begint wat verwaande trekjes te krijgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Harm is een leuke gast. Een Idol? Nah, maar een mooie #3
Dat meen je nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef Dizer het volgende:
en ook nog heb ik ontdekt dat ie maar 1 stem heeft
Droom jij helemaal maar verder, want Ellen gaat helaas zaterdag aanstaande al eruitquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef chansadres het volgende:
Droom maar verder Dizer!
Ik zie graag: Floortje - Ellen
Ik zie graag Raffaela - Angelique.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef chansadres het volgende:
Droom maar verder Dizer!
Ik zie graag: Floortje - Ellen
Het wordt ook Floortje - Sergequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Droom jij helemaal maar verder, want Ellen gaat helaas zaterdag aanstaande al eruit
Freakshow.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het wordt ook Floortje - Serge
Vrees van welquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het wordt ook Floortje - Serge
Ja ik help het je hopen, maar t wordt toch wel een Floortje en een Sergefinale denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie graag Raffaela - Angelique.
![]()
Met als winnaar Angelique, zodatRaffaela rustig kan bevallen en daarna aan haar carriere kan gaan.
Ehm nee, Serge op het podium is verschrikkelijk. Zoals HJ ook al zei, dat ie wijdbeens staat dat ziet er sowieso al erg dom uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef chansadres het volgende:
En zijn kwaliteiten hmm, ach het is een entertainer en kan goed de mensen vermaken. Zingen kan hij niet als de beste maar ook niet als de slechtste. Denk toch dat hij qua podiumpresentatie het beste is.
Gespierd, volgens mij moet jij je ogen eens laten opmetenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:58 schreef leichje het volgende:
[..]
nou erg witte armpjes had hij niet hij is redelijk gespierd(niet overdreven) en hij had tenminste samen met Ellen wel de ballen om een rock-achtig nummer te zingen
Zelfs Christon en Harm die ik beide hoog inschatte voor die show deden dat niet,ook ik was geen fan van Sergé maar nu gaat hij toch met sprongen vooruit
uiterlijk is hij glibbertje af en wordt hij een beetje "man".
Hell yeah cowboyquote:Ehm nee, Serge op het podium is verschrikkelijk. Zoals HJ ook al zei, dat ie wijdbeens staat dat ziet er sowieso al erg dom uit.Raffaëla is toch meer het podiumbeest van IDO.
Ik mag mijn mening alleen geven wanneer iets me interesseert? Wat een onzinquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En tóch reageer je hier. Dat betekent dus dat er wel degelijk enige interesse is, anders zou je dit gewoon links laten liggen.
Dat mag inderdaad. Maar je gaf geen mening. Een mening onderbouw je met argumentjes. Jij spamt alleen maar. En als je wilt zeiken, dan moet je dat trouwens in het Anti-Idols topic doen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening alleen geven als iets me interesseert? Wat een onzin![]()
.
Wat een bull.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:52 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad. Maar je gaf geen mening. Een mening onderbouw je met argumentjes. Jij spamt alleen maar. En als je wilt zeiken, dan moet je dat trouwens in het Anti-Idols topic doen.![]()
Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je toch wel iets om Idols geeft, genoeg om te zeggen dat hetquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:57 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Wat een bull.
Ik vind dat een lelijke broek...Geen mening? Ik zie geen argumenten en toch is het een mening.
Je hebt het fout.
Veel plezier met je idols![]()
Ja, als je anti-idols bent kun je terecht in: http://forum.fok.nl/topic/761797quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:48 schreef Joosje112 het volgende:
[..]
Ik mag mijn mening alleen geven wanneer iets me interesseert? Wat een onzin![]()
.
Welkom in IDOquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef vintrax het volgende:
IMijn favorieten zijn Floortje en Rafaella.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 18:52 schreef vintrax het volgende:
IMijn favorieten zijn Floortje en Rafaella.
Ik denk Floortje om bij de massa te horenquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:05 schreef chansadres het volgende:
[..]Nog redenen waarom die precies?
Dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:10 schreef chansadres het volgende:
Ik dacht al want Raffaela is niet leuk
quote:
Ik zei ook redelijk gespierd niet overdreven.quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Gespierd, volgens mij moet jij je ogen eens laten opmeten![]()
Zoals Harm? Met zijn lange spinnenarmen en benen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:39 schreef leichje het volgende:
[..]
Ik zei ook redelijk gespierd niet overdreven.
Ik bedoelde ermee te zeggen dat het ook geen '" armpjes" waren zoals eerder werd vermeld.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals Harm? Met zijn lange spinnenarmen en benen.
ik heb tijdens aaron zijn optreden even me doggy uitgelatenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef WithMe het volgende:
Nog één keer 'genieten' van Aäron.![]()
Wat was hij slecht zeg.![]()
Als ik een hond had zou ik dat ook doen ja.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb tijdens aaron zijn optreden even me doggy uitgelaten![]()
had ik pqas een half uur geleden gedaan ofzo, en het regent...quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe je dat zo snel?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
toen ik naar buiten ging stopte het met regenenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
had ik pqas een half uur geleden gedaan ofzo, en het regent...
Welkom bij de club.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:03 schreef WithMe het volgende:
En nog steeds vind ik niets vreemds aan het commentaar van Henkjan.
ophangen boven zijn bedquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef Californian_dreamer het volgende:
hahah, wat zou die met die foto willen doen ???
tja...zou kunnen...quote:
Ja dat idee had ik dus ook. Zo saai....quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
That's the way. Uhuh uhuh. Ik like it. Uhuh uhuh. x 100
Dames en heren, dit was het optreden van Hááááárm..
.
En dan nog zn tekst kwijt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:12 schreef Svensational het volgende:
That's the way. Uhuh uhuh. Ik like it. Uhuh uhuh. x100
Nee, het was juist de hele tijd hetzelfdequote:Op woensdag 8 februari 2006 21:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
tja, het was...anders
Henkjan ogenquote:
niet een van haar beste foto's inderdaadquote:
Ik vind ze wel mooiquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat Angelique gekke wimpers heeft.
Jullie weten allemaal wel hoe jullie mij kunnen raken hequote:Op woensdag 8 februari 2006 22:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik vind ze wel mooi
Mooier als die van Raffaella![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie weten allemaal wel hoe jullie mij kunnen raken he.
Ja echt dat zwaaitje, dan gaat heel d'r lichaam heen en weer... beetje lomp.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:44 schreef Timmai het volgende:
ik vind trouwens wel dat Floortje dat zwaaien na haar optreden iets anders moet doen, het ziet er nogal kansloos uit.. maar verder is ze natuurlijk perfect![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |