Verre reis, angst voor de hardheid van die ploegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:42 schreef Black-Death het volgende:
Waarom wilde Ajax in godsnaam twee keer niet spelen?
Het heeft nu ook niet zoveel aanzien, de CL winnen is honderdmaal belangrijker dan de Wereldbeker.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef jimjim1983 het volgende:
het zal toen denk ik nog minder aanzien hebben gehad dan nu
dat zeg ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het heeft nu ook niet zoveel aanzien, de CL winnen is honderdmaal belangrijker dan de Wereldbeker.
Precies, een leuk iets om te hebben, maar het hoogtepunt van het seizoen is dan allang al geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het heeft nu ook niet zoveel aanzien, de CL winnen is honderdmaal belangrijker dan de Wereldbeker.
daarbij komt dat ze vaak die wedstrijd pas spelen in aan het begin van het nieuwe seizoen, met een compleet ander elftal....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, een leuk iets om te hebben, maar het hoogtepunt van het seizoen is dan allang al geweest.
Maar er niet voor spelen is wel erg apart toch...
Hahaha, dat is die rooie die die pauw altijd nadeed volgens mijquote:
Klaas Janquote:Huntelaar heeft geen spijt van keuze Ajax
Woensdag 8 februari, door HW, Amsterdam, 16.16u GMT+01.00, Sportweek
Klaas Jan Huntelaar vertelt in de Sportweek van deze week dat hij totaal geen spijt heeft van zijn keuze. 'Ik heb de keuze gemaakt om naar Ajax te gaan en daar sta ik nu nog steeds volledig achter.'
Ajax staat momenteel achtste en zijn vorige club, SC Heerenveen, staat nu twee plekken hoger. Voor de media een reden om te vragen of Huntelaar wel zo blij is met zijn gemaakte keuze. De aanvaller wist daar een prima antwoord op.
'Het loopt wat moeizaam op dit moment, maar we zijn hard aan het werk om de situatie om te keren. Tot nu toe is dat alleen niet genoeg geweest. Ik ga er altijd van uit dat er een paar uitdagingen over moeten blijven in het leven. Ik heb de keuze gemaakt om naar Ajax te gaan en daar sta ik nog steeds volledig achter. We zullen er dit seizoen alles aan doen om in elk geval vijfde te worden. Volgend jaar moeten we ons weer richten op de titel, maar zo ver kijk ik niet.'
Ach, dat soort mooi-weer-supporters mogen van mij per direct naar AZ overlopen hoor, geen probleem meequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi trouwens, die Dirk Scheringa denk dat de Ajax-supporters op den duur naar AZ zullen trekken, maar Ajax reageert heel adequaat door de beste spelers (Kenneth Perez, Olaf Lindenbergh en wellicht Denny Lanzaat en/of Joris Mathijsen) en technisch directeur (Martin van Geel) naar Amsterdam te halen, het wachten is alleen nog op de trainer/coach (Louis van Gaal).
precies, het verbaast me dan ook dat dirk daar blij mee is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, dat soort mooi-weer-supporters mogen van mij per direct naar AZ overlopen hoor, geen probleem mee.
Profiel van Asskicker14quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:48 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
precies, het verbaast me dan ook dat dirk daar blij mee is.
Maarja ik vraag me sowieso af of er mensen zo triest zijn om "over te stappen"
Er huppelt hier een mooi voorbeeld rondquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:48 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
precies, het verbaast me dan ook dat dirk daar blij mee is.
Maarja ik vraag me sowieso af of er mensen zo triest zijn om "over te stappen"
So? Je kunt het best leuk vinden om op tv een wedstrijdje van AZ te bekijken, maar je kunt maar één club supporteren imo.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef Beschouw het volgende:
Overstappen is een groot woord. Ajax zal altijd mijn cluppie blijven. Maar je kunt niet ontkennen dat het Ajaxvoetbal momenteel in Alkmaar gespeeld wordt.
Ja dus dan ga je maar naar az overstappen ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:53 schreef Beschouw het volgende:
Overstappen is een groot woord. Ajax zal altijd mijn cluppie blijven. Maar je kunt niet ontkennen dat het Ajaxvoetbal momenteel in Alkmaar gespeeld wordt.
Ja dat waren dus geen echt supporters. Die mogen ruimte maken van mijquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef Kang-He het volgende:
Nou ja, ik denk wel dat er toch een flink aantal mensen uit de buurt van Alkmaar eerst voor Ajax waren maar nu het goed gaat met AZ daarvoor geworden zijn.
Dat ze ook maar nooit meer voor Ajax worden!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef Kang-He het volgende:
Nou ja, ik denk wel dat er toch een flink aantal mensen uit de buurt van Alkmaar eerst voor Ajax waren maar nu het goed gaat met AZ daarvoor geworden zijn.
Ik woon onder de rook van Alkmaar en die kneuzen heb je hier inderdaad genoeg. Maar dat soort mensen zijn wij toch liever kwijt dan rijk. Precies de reden waarom dat nieuwe stadion van AZ over een paar jaar bijna leeg zit. Al die successupporters zijn dan weer wegquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:55 schreef Kang-He het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |