Won Ajax de wereldbeker drie keer? Het waren er toch 2...quote:
http://www.ajaxfotoside.nl/miss/miss.htmlquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef methodmich het volgende:
Wie is dat grietje van Tobbes dan?
Ik zie het al: Ajax kiest toppers niet alleen op het veld...quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]maand moest het zijn dus.
al met al een gare actie.
3 toch? 2 begin jaren 70, en 1 in de gouden neinties.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Won Ajax de wereldbeker drie keer? Het waren er toch 2...
Dat doen ze al een jaar of vier ofzo, dus ik weet niet waarom je er nu mee komt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]maand moest het zijn dus.
al met al een gare actie.
ik kom er nu pas achter dat ze het doenquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat doen ze al een jaar of vier ofzo, dus ik weet niet waarom je er nu mee komt?
Zelfs die houden van Ajax!quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind het een doodnormale vrouw![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:30 schreef Dylan Dog het volgende:
ALERT ALERT
Klik niet op de link van Mangoworks2002 als u geen hartverzakking wilt oplopen
ALERT ALERT
Uit mijn hoofd won Ajax in 1972 van Independiente over 2 wedstrijden de wereldbeker en in 1995 over een wedstrijd van Gremio.. Welke is dan de derde?quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:29 schreef Tobbes het volgende:
[..]
3 toch? 2 begin jaren 70, en 1 in de gouden neinties.
Sodeju! Zelfs bij m'n amateurclubje zijn nog meer mooie vrouwen te bewonderen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
http://www.ajaxfotoside.nl/miss/miss.html
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg zijn
De UEFA beker is voor clubs uit Rotterdam, Breda, Heerenveen enzo...
Bluffer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sodeju! Zelfs bij m'n amateurclubje zijn nog meer mooie vrouwen te bewonderen.
Je hebt gelijk, ik was in de war met Europese Supercup van 1973.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd won Ajax in 1972 van Independiente over 2 wedstrijden de wereldbeker en in 1995 over een wedstrijd van Gremio.. Welke is dan de derde?
Wat een verademing, eindelijk eens iemand waarmee ik het eens benquote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er zijn maar 2 prijzen. 1. Landskampioenschap 2. Champions League. De rest is voor de clubs die de echte prijzen niet kunnen winnen, troostprijzen dus.
quote:In 1971 weigerde Ajax te gaan spelen voor de wereldbeker, omdat die wedstrijden meestal eindigden in een ordinaire schoppartij.
In 1972 wordt ook nog eens de Wereldbeker binnengehaald ten koste van Independiente. Het jaar daarna bedankt Ajax voor de eer, aangezien het wedstrijdschema van de ploeg te zwaar is.
Verre reis, angst voor de hardheid van die ploegen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:42 schreef Black-Death het volgende:
Waarom wilde Ajax in godsnaam twee keer niet spelen?
Het heeft nu ook niet zoveel aanzien, de CL winnen is honderdmaal belangrijker dan de Wereldbeker.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:47 schreef jimjim1983 het volgende:
het zal toen denk ik nog minder aanzien hebben gehad dan nu
dat zeg ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het heeft nu ook niet zoveel aanzien, de CL winnen is honderdmaal belangrijker dan de Wereldbeker.
Precies, een leuk iets om te hebben, maar het hoogtepunt van het seizoen is dan allang al geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het heeft nu ook niet zoveel aanzien, de CL winnen is honderdmaal belangrijker dan de Wereldbeker.
daarbij komt dat ze vaak die wedstrijd pas spelen in aan het begin van het nieuwe seizoen, met een compleet ander elftal....quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, een leuk iets om te hebben, maar het hoogtepunt van het seizoen is dan allang al geweest.
Maar er niet voor spelen is wel erg apart toch...
Hahaha, dat is die rooie die die pauw altijd nadeed volgens mijquote:
Klaas Janquote:Huntelaar heeft geen spijt van keuze Ajax
Woensdag 8 februari, door HW, Amsterdam, 16.16u GMT+01.00, Sportweek
Klaas Jan Huntelaar vertelt in de Sportweek van deze week dat hij totaal geen spijt heeft van zijn keuze. 'Ik heb de keuze gemaakt om naar Ajax te gaan en daar sta ik nu nog steeds volledig achter.'
Ajax staat momenteel achtste en zijn vorige club, SC Heerenveen, staat nu twee plekken hoger. Voor de media een reden om te vragen of Huntelaar wel zo blij is met zijn gemaakte keuze. De aanvaller wist daar een prima antwoord op.
'Het loopt wat moeizaam op dit moment, maar we zijn hard aan het werk om de situatie om te keren. Tot nu toe is dat alleen niet genoeg geweest. Ik ga er altijd van uit dat er een paar uitdagingen over moeten blijven in het leven. Ik heb de keuze gemaakt om naar Ajax te gaan en daar sta ik nog steeds volledig achter. We zullen er dit seizoen alles aan doen om in elk geval vijfde te worden. Volgend jaar moeten we ons weer richten op de titel, maar zo ver kijk ik niet.'
Ach, dat soort mooi-weer-supporters mogen van mij per direct naar AZ overlopen hoor, geen probleem meequote:Op woensdag 8 februari 2006 16:27 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi trouwens, die Dirk Scheringa denk dat de Ajax-supporters op den duur naar AZ zullen trekken, maar Ajax reageert heel adequaat door de beste spelers (Kenneth Perez, Olaf Lindenbergh en wellicht Denny Lanzaat en/of Joris Mathijsen) en technisch directeur (Martin van Geel) naar Amsterdam te halen, het wachten is alleen nog op de trainer/coach (Louis van Gaal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |