abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34859628
Op die tweede foto kun je trouwens goed zien dat er met dat poppetje gezwaaid wordt. Je ziet rechts ervan duidelijk dat het poppetje naar links bewogen wordt.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:10:53 #102
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34859637
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad, maar ieder weldenkend mens weet nu al dat Robbert zichzelf nooit serieus wetenschappelijk zal laten onderzoeken. Dat komt omdat hij genadeloos door de mand zal vallen als hij dat wel doet. 1+1=2
'ieder weldenkend mens'...een ieder die het met jou eens is dus. Nou nee, bedankt
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_34859716
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef pikki het volgende:

[..]

Iemand die helderziend is, doorziet de (negatieve) bedoelingen van iemand ....
Maar daar wilde Jolan net iets over zeggen, over zijn astrologische map, geef haar ook een kans, in plaats van alleen Robbert?
pi_34859724
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

doe jij dan eerst es effe zelf lekker normaal, ipv alles te larderen met smilies en een ieders mening die je belachelijk vindt te beantwoorden met een janksmilie
oh god marietje is weer losgelaten
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:14:36 #105
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34859750
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

oh god marietje is weer losgelaten
lieverd, ik was er al die tijd al bij, jammer dat jij nog steeds niet een beetje normaal kan doen naar mensen die een andere mening dan jijzelf hebben

daarbij ben je oneerlijk.
pi_34859754
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef CarDani het volgende:
Dat mannetje op het filmpje is geen poppetje hoor.

Je ziet het ook aan de hoek van de arm en de vorm van de hand (je ziet ook dat de hand afzonderlijk beweegt). Ik kan ook duidelijk zien dat het een foto is van een mens en niet van een poppetje.
Zou dit die "SS-er met het stukje uit zijn been" zijn waar Daphne Bunskoek het over heeft in een van de Boulevard-fragmenten over Robbert (zie OP)?
pi_34859770
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:09 schreef pikki het volgende:

[..]

Iemand die helderziend is, doorziet de (negatieve) bedoelingen van iemand ....
Als dat zo was, was Robbert volgens die stelling toch ook niet met RTL4 in zee gegaan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:15:13 #108
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34859773
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Maar daar wilde Jolan net iets over zeggen, over zijn astrologische map, geef haar ook een kans, in plaats van alleen Robbert?
vind ik ook Pikki.
pi_34859801
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

vind ik ook Pikki.
En ik ook!
pi_34859840
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:16 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

En ik ook!
En ik ook (nu ga ik weer verder met mijn kleine dondersteen)
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34859868
Overigens, ff een oproepje aan genverbranders etc: deze hele topicreeks bestaat voor meer dan de helft uit inhoudsloze schreeuwerij, wat je er ook van denkt, probeer dat een beetje in te dammen. Want je verwijt Robbert onzin uit te vreten, maar je eigen woorden zijn al net zo maf.
Nee, ik ben geen Robbert-believer, maar ik zou hem eerst echt zelf willen zien optreden.
pi_34859877
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

KAN Jolan daar wel iets over zeggen?
Ik ben heel nieuwsgierig hoor, daar niet van.
Maar die gegevens zijn in vertrouwen gegeven. Lijkt me net zoiets als een dokter die een patient heeft die voor onderzoek is gekomen maar de uitslag niet wilde weten. Dan ga je na een tijd als dokter ook niet de gegevens publiceren.

Waarom zeg ik dit? Ik wil het wel weten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:19:10 #113
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34859905
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:53 schreef Peekaboo het volgende:
Leuk dat Robbert weer te zien en te horen is.
Ben ook al een tijdje bezig geweest om een snapshot van dat filmpje van boulevard te nemen, maar op één of andere manier wil dat maar niet lukken, ik heb nu een foto van mijn scherm gemaakt, misschien dat iemand anders een scherper exemplaar kan krijgen....

[afbeelding]

[afbeelding]
thanks voor het plaatje
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:22:09 #114
137525 pikki
pok! pok !
pi_34860000
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:15 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als dat zo was, was Robbert volgens die stelling toch ook niet met RTL4 in zee gegaan.
Waarom, hij doet toch voort met ze ...er is geen hetze met ze ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:22:34 #115
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34860011
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef iteejer het volgende:

[..]

Is het geen idee om die lui van Paravisie te mailen en te vragen wat ze er nu van vinden?
ja, is een goed idee en ga ik dan ook zo maar doen. Ik heb ook al naar house of talents gemaild, maar nog steeds niets gehoord. En ik ben ook van plan om de UvA te mailen en dat instituut voor parapsychologisch onderzoek, om te vragen of zij interesse zouden hebben in een onderzoek naar Robbert.
pi_34860027
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:05 schreef Stenny het volgende:

[..]

Pikki waarom doe jij toch zo? Kun jij niet neutraal zijn? Wat is er mis met Jolan?
Waarschijnlijk reageert pikki zo omdat hij verdomd goed weet wat ik allemaal kan vertellen, en daar is pikki niet blij mee
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:23:37 #117
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34860050
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar die gegevens zijn in vertrouwen gegeven. Lijkt me net zoiets als een dokter die een patient heeft die voor onderzoek is gekomen maar de uitslag niet wilde weten. Dan ga je na een tijd als dokter ook niet de gegevens publiceren.
Mee eens, het zou idd niet netjes zijn om gegevens van zijn horoscoop vrij te geven.
pi_34860063
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ja, is een goed idee en ga ik dan ook zo maar doen. Ik heb ook al naar house of talents gemaild, maar nog steeds niets gehoord. En ik ben ook van plan om de UvA te mailen en dat instituut voor parapsychologisch onderzoek, om te vragen of zij interesse zouden hebben in een onderzoek naar Robbert.
Top!
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:24:16 #119
137525 pikki
pok! pok !
pi_34860070
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:22 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Waarschijnlijk reageert pikki zo omdat hij verdomd goed weet wat ik allemaal kan vertellen, en daar is pikki niet blij mee
Jij hebt zelfs niet het recht om gegevens van zijn horoscoop hier naar buiten te brengen, ...en dat zou je maar al te graag doen, met al je mogelijks verkeerde interpretaties...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34860107
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:23 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Mee eens, het zou idd niet netjes zijn om gegevens van zijn horoscoop vrij te geven.
Daar zit wat in, maar heeft hij op dat vlak wat te verbergen dan?
Is een geboorte uur een geheim gegeven? Helaas, daar balanceren we weer op een grenslijn. Wat mij betreft openheid, maar ja, daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:26:09 #121
137525 pikki
pok! pok !
pi_34860137
quote:

[..]

Dat moet Robbert zelf doen, en is niet jou taak ....(de uva)
pi_34860166
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:24 schreef pikki het volgende:

[..]

Jij hebt zelfs niet het recht om gegevens van zijn horoscoop hier naar buiten te brengen, ...en dat zou je maar al te graag doen, met al je mogelijks verkeerde interpretaties...
Alles wat Robbert doet is juist, en alles wat een ander doet is per definitie onjuist? Weet je zeker dat je niet Robbert zelf bent? Variatie op het sprookje: wat vader doet, is altijd goed.
pi_34860190
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Precies, ik ga echt niet zijn hele map hier plaatsen, dat gaat ook tegen mijn eigen normen en waarden maar net zoals andere wetenschappers wil ik wel duidelijkheid hebben in zijn wel of niet paranormaal zijn, en als je dan weet dan zijn map uit bijna 80 pagina's bestaat heb ik er nu een regel uit verteld.
pi_34860213
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef pikki het volgende:

[..]

Het is een heel normaal menselijk fenomeen dat zulks in overleg en in een twee weg communicatie gaat, over en weer worden ideeën geboren en krijg je aanbiedingen, waar je al dan niet op in kunt gaan. Jij kan niet voor Robbert spreken tenzij jij hem zelf bent.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:28:42 #125
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34860218
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Daar zit wat in, maar heeft hij op dat vlak wat te verbergen dan?
Is een geboorte uur een geheim gegeven? Helaas, daar balanceren we weer op een grenslijn. Wat mij betreft openheid, maar ja, daar zal niet iedereen het mee eens zijn.
Ik denk niet dat het met wat te verbergen hebben te maken heeft, maar meer om wat Nokwanda zegt: hij heeft zijn gegevens in vertrouwen afgegeven en geen toestemming gegeven om de uitkomst van zijn horoscoop op Fok te zetten.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:29:34 #126
137525 pikki
pok! pok !
pi_34860249
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef Stenny het volgende:

[..]

Alles wat Robbert doet is juist, en alles wat een ander doet is per definitie onjuist? Weet je zeker dat je niet Robbert zelf bent? Variatie op het sprookje: wat vader doet, is altijd goed.
Robbert is uniek, ....zeker weten ..zelf die VD Heide sloeg de bal mis, net als dat ander medium uit de kermis , die hier aangehaald werd ......er zijn meer kermismediums dan echte zoals Robbert ...of wist je dat nog niet .?
pi_34860260
Je hebt echt geen geheimhoudingsplicht als sterrewichelaar hoor .
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:30:06 #128
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34860262
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik wil alleen weten of ze interesse zouden hebben, ik ga geen afspraak voor 'm regelen ofzo.
pi_34860273
quote:
Leuk
Je houdt ons wel op de hoogte he?

Lees ook dit even: truth feedback 15

Wij willen er graag aan bijdragen om dit topic weer iets inhoudelijker te maken, hoe het er nu aan toe gaat is bepaald geen voorbeeld voor de andere topics hier, en dat moet toch wel iets veranderen.
Jouw mailtjes richting die instanties lijken een prima stap op de weg naar een wat evenwichtigere verslaglegging en discussie hierover
pi_34860276
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:28 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het met wat te verbergen hebben te maken heeft, maar meer om wat Nokwanda zegt: hij heeft zijn gegevens in vertrouwen afgegeven en geen toestemming gegeven om de uitkomst van zijn horoscoop op Fok te zetten.
Begrijpelijk. Toch snap ik zelf eerlijk gezegd weinig van de vele geheimen die mensen hebben, ik persoonlijk ben een open boek.
pi_34860325
Ik ben even lunchen, ik lees straks de reacties wel
pi_34860335
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:29 schreef Mudman het volgende:
Als erkend AVN astroloog wel hoor
pi_34860345
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:29 schreef pikki het volgende:

[..]

Robbert is uniek, ....zeker weten ..zelf die VD Heide sloeg de bal mis, net als dat ander medium uit de kermis , die hier aangehaald werd ......er zijn meer kermismediums dan echte zoals Robbert ...of wist je dat nog niet .?
Iedereen is uniek, weet jij dat niet? Robbert is een mens, geen messias. Messiassen zijn niet van deze tijd. De wereld is te mondig geworden, de technische mogelijkheden te groot. Iedereen zoekt zijn/haar plaats en geen mens mag boven een ander gesteld worden noch de mens boven de natuur.
pi_34860368
Trouwens...... Wat Lillith-Wicca zegt: een zinnetje uit 80 pagina's....... al die pagina's zet je sowiezo niet zomaar op Fok, lijkt me. En eerlijk gezegd zou ik ze niet eens allemaal door gaan lezen. Geen geduld voor. En zoooo belangrijk ios Robbert nou ook weer niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:33:42 #135
137525 pikki
pok! pok !
pi_34860382
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:30 schreef Stenny het volgende:

[..]

Begrijpelijk. Toch snap ik zelf eerlijk gezegd weinig van de vele geheimen die mensen hebben, ik persoonlijk ben een open boek.
Is Robbert dan geen open boek ? Heel z'n boek gaat over zijn jeugd en de vele ervaringen worden erin beschreven, ...is dat nog niet genoeg ?
pi_34860417
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:33 schreef pikki het volgende:

[..]

Is Robbert dan geen open boek ? Heel z'n boek gaat over zijn jeugd en de vele ervaringen worden erin beschreven, ...is dat nog niet genoeg ?
Nee dat is niet genoeg.
pi_34860436
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Als erkend AVN astroloog wel hoor
Waarom noem je jezellf dan wetenschapster?
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:35:35 #138
137525 pikki
pok! pok !
pi_34860439
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:34 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee dat is niet genoeg.
Dan ligt het dus aan jou'verkeerd denkwereldje' ?
pi_34860517
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef pikki het volgende:

[..]

Ik vraag het je nog een keer. Kun jij niet neutraal discussiëren? Denk je echt dat een boek door Pa als ghostwriter geschreven een objectief en eeuwig durend kloppend beeld van Robbert geeft? Dictators vragen ook absoluut geloof, en nee, dat geef ik niet af.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:39:10 #140
137525 pikki
pok! pok !
pi_34860559
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:37 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik vraag het je nog een keer. Kun jij niet neutraal discussiëren? Denk je echt dat een boek door Pa als ghostwriter geschreven een objectief en eeuwig durend kloppend beeld van Robbert geeft? Dictators vragen ook absoluut geloof, en nee, dat geef ik niet af.
Als Robbert niet akkoord was(met de inhoud ) , had het boek ook niet geschreven geweest, denk je niet ....?
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:43:26 #141
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_34860673
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:30 schreef iteejer het volgende:

[..]

Leuk
Je houdt ons wel op de hoogte he?
tuurlijk
quote:
Lees ook dit even: truth feedback 15
ik heb het gelezen, ik zal daar zo even reageren
quote:
Wij willen er graag aan bijdragen om dit topic weer iets inhoudelijker te maken, hoe het er nu aan toe gaat is bepaald geen voorbeeld voor de andere topics hier, en dat moet toch wel iets veranderen.
Jouw mailtjes richting die instanties lijken een prima stap op de weg naar een wat evenwichtigere verslaglegging en discussie hierover
zodra ik heb gemaild en hopelijk antwoord krijg zal ik het hier plaatsen. Overigens zijn er behalve een hoop gebagger ook al heel veel goeie discussies gevoerd hoor, en is er al een hoop relevante info door meerderen aangedragen.
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:43:33 #142
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_34860676
Even de feiten op een rij om te zien of ik het goed begrijp :

- z'n informatie voor z'n readings komt hoogstwaarschijnlijk van internet (genverbrander, theater carre)
- zijn 'geesten' kan iedereen fotograferen door uit te ademen bij de lens van het fototoestel
- hij heeft al eerder toegegeven zelf graancirkels gemaakt te hebben
- de foto's van z'n alien / grey zijn door heel veel mensen verklaard / nagemaakt
- de foto's die eerst op z'n website stonden waren allemaal bekende effecten in de fotografie - interne lensreflectie/refracties, lens-flares, halo's etc.
...

..als ik nu twijfels heb dan ben ik vast niet helemaal goed bij m'n hoofd, of wel ?
zzz
pi_34860680
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef Mudman het volgende:

[..]

Waarom noem je jezellf dan wetenschapster?
Omdat astrologie een neven activiteit is, ik heb ook nog een ander beroep
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:47:30 #144
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_34860800
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Omdat astrologie een neven activiteit is, ik heb ook nog een ander beroep
O ja, parapsychologe
zzz
pi_34860816
Het is toch interessant om de astrologie ernaast te leggen. Zelf ben ik voor openheid en om het goede voorbeeld te geven, plaats ik hier integraal de Chinese horoscoop die Roeland pas voor mij trok:
quote:
Dag Sten,

Zoals beloofd hierbij je Chinese horoscoop.

Jaar pilaar: Yin Vuur Schaap
Maand pilaar Yin Metaal Varken
Dag pilaar Yang Metaal Rat
Uur pilaar Yin Water Schaap.

Het is leuk om te weten dat Schaap een Aardeteken is, Varken en Rat zijn Watertekens.

Zelf word je gekenmerkt door het bovenste deel van de dagtak dat is dus Yang Metaal. Dit wijst op een krachtige, strijdbare persoonlijkheid. Dat is dus anders dan het rustige Schaap, hoewel een Vuurschaap natuurlijk wat strijdbaarder is dan een gewoon Schaap.

Wat je weinig hebt in je horoscoop is het element Hout. Voor jou is de kleur groen dan ook heilzaam en is het goed om in een bosrijke omgeving te verkeren. Ook planten in huis zijn heilzaam. Je bent geboren in de Winter wanneer het element Water sterk is. Er bevindt zich alleen wat Vuur in de jaarpilaar. Dit maakt de temperatuur van de horoscoop laag. Daarom heeft het element Vuur (rode kleur, warmte) op jou ook een positieve uitwerking.

Je sterke intuitie en je paranormale ervaringen blijkt uit de kracht en de grote hoeveelheid van het element Water. De Chinezen streven naar balans. Als er te veel van een element is in een horoscoop moet dit in balans gebracht worden. Vandaar mijn advies om Hout (Hout gebruikt water om te groeien) en Vuur (Vuur neutraliseert teveel Water) in je leven te benadrukken.

Je beste tijd is van de leeftijd 21 tot 41 jaar want dan heb je het element Hout, dat je het meeste nodig hebt in je gelukspilaar. De gelukspilaar is een vijfde pilaar die afhankelijk is van de leeftijd en aangeeft wat de beste perioden van het leven zijn.
De 20 jaar daarna zijn ook goed want die worden gedomineerd door het element Vuur. Het leuke is dus dat de elementen welke in je geboortehoroscoop weinig aanwezig zijn worden aangevuld door de gelukspilaar, althans vanaf de leeftijd van 21 jaar (daarvoor stonden de gelukspilaren in het teken van Water en dat was voor jou niet gunstig want dat maakt een bestaande onbalans groter)
Dat maakt ook dat het realiseren van bovenstaande adviezen nu minder dringend zijn.

Gezien vanaf Metaal is Water het creativiteitselement (Metaal brengt Water voort). Daarin is dan ook je schrijversschap terug te vinden. Omdat vanaf de leeftijd van 21 jaar het Water in toom wordt gehouden (door de gelukspilaar) is de kans minder groot dat je wordt overspoeld, maar dat je het element Water juist op een positieve manier kunt gebruiken. Dus schrijven (Water als creativiteitselement) over paranormale ervaringen (kenmerken van element Water).

Overigens misschien leuk voor anderen die hun Chinese horoscoop willen maken. Op
http://www.dirah.nl/chinese-horoscoop.htm staat een online tool waarmee dat mogelijk is.

Ik wens je een heel fijn weekend.

Liefs,

Roeland
Hier komt dus uit dat ik een ijzeren dame kant in mij heb. Ik herkende mij dus weinig in het Schaap teken, maar het blijkt dus dat uur en dag belangrijker zijn volgens de echte Chinese leer.
pi_34860919
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:35 schreef pikki het volgende:

[..]

En weer een oordeel van iemands denkwereld. Jouw veronderstellingen. Pikki...... doe nou es even niet. Je verwijt anderen jouw Robbert te veroordelen op basis van wat ze niet weten maar lijkt zelf te denken alles en iedereen te kunnen doorzien en er een oordeel aan te hangen.
Over iedereen die een kritisch geluid laat horen wel iets. Dat maakt een discussie haast onmogelijk.
De enige oplossing lijkt wel om dat soort constante opmerkingen op de ignore mode te zetten.

Wie bepaald of een denkwereld verkeerd is? En vanuit welk perspectief?
Immers, wat voor de een verkeerd is, is voor de ander goed.
imo is het bijvoorbeeld goed om vanuit mijn wereld te kijken maar soms ook door de ogen van een ander naar een zelfde zaak te kijken. Maar daarmee kun je het natuurlijk best wel oneens zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34861214
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:21 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Dan zou de wereld op zijn kop staan
helaas zit dat er voorlopig niet in
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  woensdag 8 februari 2006 @ 12:59:44 #148
137525 pikki
pok! pok !
pi_34861216
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En weer een oordeel van iemands denkwereld. Jouw veronderstellingen. Pikki...... doe nou es even niet. Je verwijt anderen jouw Robbert te veroordelen op basis van wat ze niet weten maar lijkt zelf te denken alles en iedereen te kunnen doorzien en er een oordeel aan te hangen.
Over iedereen die een kritisch geluid laat horen wel iets. Dat maakt een discussie haast onmogelijk.
De enige oplossing lijkt wel om dat soort constante opmerkingen op de ignore mode te zetten.

Wie bepaald of een denkwereld verkeerd is? En vanuit welk perspectief?
Immers, wat voor de een verkeerd is, is voor de ander goed.
imo is het bijvoorbeeld goed om vanuit mijn wereld te kijken maar soms ook door de ogen van een ander naar een zelfde zaak te kijken. Maar daarmee kun je het natuurlijk best wel oneens zijn.
Ik oordeel niet , en kan slechts mensen veroordelen die het onderste uit de kan zitten te halen, over dingen die hen totaal niet aangaan ....zoals het gelul over bijv. homogedoe, etc etc ....
En ik heb hier nooit geschreven dat het "mijn "Robbert is , dat maak jij z elf er van . .
  woensdag 8 februari 2006 @ 13:04:38 #149
137525 pikki
pok! pok !
pi_34861368
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:43 schreef L.Denninger het volgende:
Even de feiten op een rij om te zien of ik het goed begrijp :

- z'n informatie voor z'n readings komt hoogstwaarschijnlijk van internet (genverbrander, theater carre)
- zijn 'geesten' kan iedereen fotograferen door uit te ademen bij de lens van het fototoestel
- hij heeft al eerder toegegeven zelf graancirkels gemaakt te hebben
- de foto's van z'n alien / grey zijn door heel veel mensen verklaard / nagemaakt
- de foto's die eerst op z'n website stonden waren allemaal bekende effecten in de fotografie - interne lensreflectie/refracties, lens-flares, halo's etc.
...

..als ik nu twijfels heb dan ben ik vast niet helemaal goed bij m'n hoofd, of wel ?
Twijfels over speculaties, .......
pi_34861631
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 12:29 schreef Mudman het volgende:
Absoluut wel !
Nooit gehoord van de wet bescherming persoonsgegevens?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')