voor jou?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hey maar Indirah, jij gelooft dus echt dat in Robbert een nieuwe Jezus Christus is opgestaan?![]()
Probeer niet te flamen maar inhoudelijk te reageren, dan kunnen we proberen het hier leuk te houden.quote:
Ach nee meisje toch. Komop, dat is niet zo. Als hij de wetenschap versteld doet staan, denk je dan echt dat ik ga roepen dat het nep is? Ik sta er voor open; wat denk je dan als ik zelf middenin deze 'sector' zit? Ik houd van eerlijkheid dat is het, en ik wil eerlijkheid zien in alles wat Robbert doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef Indirah het volgende:
[..]
Wat hij ook zegt of doet het wordt negatief beoordeeld!
Jullie zijn onverbeterlijk..
I rest my case
Zoek jij alvast maar een andere naam <genverbrander> ...als de nieuwe sessies beginnen ......quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hey maar Indirah, jij gelooft dus echt dat in Robbert een nieuwe Jezus Christus is opgestaan?![]()
Inderdaad, maar ieder weldenkend mens weet nu al dat Robbert zichzelf nooit serieus wetenschappelijk zal laten onderzoeken. Dat komt omdat hij genadeloos door de mand zal vallen als hij dat wel doet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:40 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ach nee meisje toch. Komop, dat is niet zo. Als hij de wetenschap versteld doet staan, denk je dan echt dat ik ga roepen dat het nep is? Ik sta er voor open; wat denk je dan als ik zelf middenin deze 'sector' zit? Ik houd van eerlijkheid dat is het, en ik wil eerlijkheid zien in alles wat Robbert doet.
Hoezo, heeft Robbert er een copyright op geclaimd?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:41 schreef pikki het volgende:
[..]
Zoek jij alvast maar een andere naam <genverbrander> ...als de nieuwe sessies beginnen ......![]()
Zelfs een paranormaal ingesteld iemand zou met zijn/haar beide benen op de grond moeten blijven staan. Dat vind ik.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:37 schreef Indirah het volgende:
[..]
Probeer het eens uit, weer een topicvullend onderwerp
aaah kijk!!!!!!!! tis ken kijk maar net echt!
nee, ...je naam was een symbool van de hetze die gevoerd is tegen Robbert en deze zal stukje voor stukje afgebroken worden ...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:42 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hoezo, heeft Robbert er een copyright op geclaimd?![]()
Hoeveel heb ik er?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Om, astrologisch gezien, helderziend of paranormaal te zijn, moet je verbindingen hebben tussen het 8e en 12e principe.
Robbert heeft er 1.............Sten bijv. heeft er 4.
Interessant? Vertel eens wat meer als je wilt?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Om, astrologisch gezien, helderziend of paranormaal te zijn, moet je verbindingen hebben tussen het 8e en 12e principe.
Robbert heeft er 1.............Sten bijv. heeft er 4.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:44 schreef pikki het volgende:
[..]
nee, ...je naam was een symbool van de hetze die gevoerd is tegen Robbert en deze zal stukje voor stukje afgebroken worden ...![]()
Geef me je geboortegegevens en ik zoek het voor je uitquote:
Ja lieve Iteejer ook dat is al ter sprake geweest, een paar topics terug.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:43 schreef iteejer het volgende:
Laten we vooral even in de gaten houden dat een ieders mening omtrent deze heer slechts interessant is vanwege de argumentatie van die mening.
Een botweg 'ik geloof het niet' of 'ik geloof het wel' is leuk als eenmalige mededeling, maar is op zichzelf geen argument.
In het nieuwe nummer van Paravisie heeft ie een heel verhaal, heeft iemand dat gelezen, is daar nog iets nieuws in naar voren gekomen?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Stenny het volgende:
Ja lieve Iteejer ook dat is al ter sprake geweest, een paar topics terug.Er werd waarschijnlijk terecht geconcludeerd dat het interview is afgenomen voordat de grote commotie (in Robbert's woorden "De storm in een glas water" ) n.a.v. "Er is zoveel Meer" ontstond. Zelf ben ik ook een paar keer geïnterviewd voor Paravisie en zij werken vaak maanden vooruit. Zij zijn zeker niet zo snel dat ze in twee weken na iets recents al een interview met iemand plaatsen.
Alsje eraan toekomt: de mijne zijn 15 oktober 1980quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Geef me je geboortegegevens en ik zoek het voor je uit![]()
In mijn astro map schijnt inderdaad het een en ander goed terug te vinden. Roeland de Looff heeft pas mijn Chinese astro map getrokken, als iemand wil, plaats ik die hier wel, is ook een leuke reclame voor hem, want hij doet het echt gedegen. Het schijnt dus dat het jaar van je geboorte voor de Chinezen niet zo belangrijk is, dat staat voor je grootouders (!), als wel de dag en het uur.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wil je dat voor mij ook doen? Incl korte uitleg hoe dat werkt? Wat voor gegevens moet je weten?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ben nooit geboren, ik ben rechtstreeks uit de hemel komen vallen. Wat nu?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je moet een verbinding (aspect, huisheer enz) hebben tussen het 8e principe ( dus Schorpioen, Pluto, Huis 8) en het 12e principe (dus Vissen, Neptunus, Huis 12).quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:45 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Interessant? Vertel eens wat meer als je wilt?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:49 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik ben nooit geboren, ik ben rechtstreeks uit de hemel komen vallen. Wat nu?
Hehe nee hoor grapje.Ik weet mijn geboortetijd eigenlijk niet uit mn hoofd, dat is zeker wel nodig?
Kan ja...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, ik ben ff met wat andere dingen bezig geweestIs het geen idee om die lui van Paravisie te mailen en te vragen wat ze er nu van vinden?
Dat is dus waar ik geen kaas van heb gegeten in de astrologie. Ik heb me daar nooit in verdiept, al weet ik best veel van sterrenbeelden en hun karakters afquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je moet een verbinding (aspect, huisheer enz) hebben tussen het 8e principe ( dus Schorpioen, Pluto, Huis 8) en het 12e principe (dus Vissen, Neptunus, Huis 12).
Dat is bijna een impliciete eigenschap: je stelt dat dit soort zaken niet causaal bepaald zijn, dus geen oorzaak hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:20 schreef Marietje_34 het volgende:
persoonlijk blijf ik rekening houden met de mogelijkheid dat dit soort fenomenen niet op commando oproepbaar zijn, of uberhaupt meetbaar zijn.
Ah ja dat dacht ik alquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
en mijn Chinese sterrenbeeld is aap![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:53 schreef Peekaboo het volgende:
Leuk dat Robbert weer te zien en te horen is.
Ben ook al een tijdje bezig geweest om een snapshot van dat filmpje van boulevard te nemen, maar op één of andere manier wil dat maar niet lukken, ik heb nu een foto van mijn scherm gemaakt, misschien dat iemand anders een scherper exemplaar kan krijgen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou dit is duidelijk genoeg hoor!!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:53 schreef Peekaboo het volgende:
Ben ook al een tijdje bezig geweest om een snapshot van dat filmpje van boulevard te nemen, maar op één of andere manier wil dat maar niet lukken, ik heb nu een foto van mijn scherm gemaakt, misschien dat iemand anders een scherper exemplaar kan krijgen....
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier kon ie nog niet zo netjes knippenquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:53 schreef Peekaboo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je mag mijn map ook best plaatsen, maar dat heb ik je al gezegd. Leuk dat jij dit soort dingen onderzoekt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:50 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je moet een verbinding (aspect, huisheer enz) hebben tussen het 8e principe ( dus Schorpioen, Pluto, Huis 8) en het 12e principe (dus Vissen, Neptunus, Huis 12).
Thanksquote:Op woensdag 8 februari 2006 11:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Haha, oke voor iedereen die het interessant vind; ik heb nodig geboortedatum, geboortetijd, geboorteplaats.
Mail maar naar jolvandongen@hotmail.com en ik zal kijken wat ik vind (wel even erbij vermelden wat je wilt weten aub).
Ziet er eerder een luchtmachtofficier uit .....quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef CarDani het volgende:
Dat mannetje op het filmpje is geen poppetje hoor.![]()
Je ziet het ook aan de hoek van de arm en de vorm van de hand (je ziet ook dat de hand afzonderlijk beweegt). Ik kan ook duidelijk zien dat het een foto is van een mens en niet van een poppetje.
Ik vind de handjes erg vreemd, popachtig...quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef CarDani het volgende:
Je ziet het ook aan de hoek van de arm en de vorm van de hand (je ziet ook dat de hand afzonderlijk beweegt). Ik kan ook duidelijk zien dat het een foto is van een mens en niet van een poppetje.
Je bedoelt als in: Hij heeft met een foto van een mens voor de camera zitten zwaaien? Kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:57 schreef CarDani het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om daar echt uitgebreid op in te gaan hoor, maar omdat ik Robbert zijn horoscoop heb, en dus daar het een en ander in heb gezien bracht ik dit naar voor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:56 schreef iteejer het volgende:
[..]
ThanksLijkt me overigens handig om hier een apart topic over te openen, als je dat hier gaat doen verzinkt het in het robbert-moeras-topic en das zonde
Echt?Joh! Wanneer was dat Jolan? Dus jij hebt ook de geboortetijd van hem?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om daar echt uitgebreid op in te gaan hoor, maar omdat ik Robbert zijn horoscoop heb, en dus daar het een en ander in heb gezien bracht ik dit naar voor.
Robbert heeft zelf zijn gegevens aan mij gegeven maar op het moment dat ik deze met hem wilde bespreken haakte hij af.
Das wel interessant jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef Stenny het volgende:
Echt?Joh! Wanneer was dat Jolan? Dus jij hebt ook de geboortetijd van hem?
Mijn eerste verzoek om zijn geboortegegevens is zowat een jaar geleden, ik zat toen in een afstudeerprojekt.quote:
...vreemd haakte hij af, ...hij had je doorzien welteverstaan .....quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling om daar echt uitgebreid op in te gaan hoor, maar omdat ik Robbert zijn horoscoop heb, en dus daar het een en ander in heb gezien bracht ik dit naar voor.
Robbert heeft zelf zijn gegevens aan mij gegeven maar op het moment dat ik deze met hem wilde bespreken haakte hij af.
Pikki waarom doe jij toch zo? Kun jij niet neutraal zijn? Wat is er mis met Jolan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:03 schreef pikki het volgende:
[..]
...vreemd haakte hij af, ...hij had je doorzien welteverstaan .....![]()
Nee, dat zeg je verkeerd..........ik had hem doorzienquote:Op woensdag 8 februari 2006 12:03 schreef pikki het volgende:
[..]
...vreemd haakte hij af, ...hij had je doorzien welteverstaan .....![]()
doe jij dan eerst es effe zelf lekker normaal, ipv alles te larderen met smilies en een ieders mening die je belachelijk vindt te beantwoorden met een janksmiliequote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Probeer niet te flamen maar inhoudelijk te reageren, dan kunnen we proberen het hier leuk te houden.
Iemand die helderziend is, doorziet de (negatieve) bedoelingen van iemand ....quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:05 schreef Stenny het volgende:
[..]
Pikki waarom doe jij toch zo? Kun jij niet neutraal zijn? Wat is er mis met Jolan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |